روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

راهی ساده برای ترک عادتى بد

۹ مهر ۱۳۹۷

آیا با کنجکاو بودن نسبت به عادتهای بدمان می‌توانیم از شر آنها راحت شویم؟ جودسان بروئر، روانپزشک، به بررسی رابطه میان آگاهی و اعتیاد می‌پردازد– از سیگار کشیدن گرفته تا پرخوری عصبی و کلی چیزهای دیگر که می‌دانیم چقدر برایمان بد هستند اما باز انجامشان می‌دهیم. بیشتر درباره مکانیزیم شکل‌گیری یک عادت و کشف روش …

آیا با کنجکاو بودن نسبت به عادتهای بدمان می‌توانیم از شر آنها راحت شویم؟ جودسان بروئر، روانپزشک، به بررسی رابطه میان آگاهی و اعتیاد می‌پردازد– از سیگار کشیدن گرفته تا پرخوری عصبی و کلی چیزهای دیگر که می‌دانیم چقدر برایمان بد هستند اما باز انجامشان می‌دهیم. بیشتر درباره مکانیزیم شکل‌گیری یک عادت و کشف روش ساده اما عمیقی بیاموزید که می‌تواند به فروکش کردن میل شما به روشن کردن سیگار بعدی، خوردن میان وعده یا چک کردن پیامکهای‌تان در حال رانندگی کمک کند.

0 دیدگاه برای “راهی ساده برای ترک عادتى بد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “راهی ساده برای ترک عادتى بد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تحقیق و پژوهش

اینترنت چین به شکلی سرسام‌آور رشد کرده — اکنون کاربران آن بیشتر از مجموع جمعیت آمریکا، انگلستان، روسیه، آلمان، فرانسه و کانادا روی هم است. حتی با وجود نقص‌هایش، وضعیت زندگی مردمی فراموش شده بخاطر آن بشکلی غیر‌قابل بازگشت ارتقاء یافته است، اینها گفته‌های مدیر عامل روزنامه پست صبح‌گاهی چین جنوبی، گری لیو است و …

علوم مهندسی

دنیل لیبسکیند از ایده های بسیار بزرگی بهره می گیرد. در اینجا , او ۱۷ عبارت را که زیربنای دید او نسبت به معماری را تشکیل می دهد با ما در میان می گذارد — خام , پر مخاطره , احساساتی , تندرو — ,و اینها الهام بخش هر روند جسور خلاقانه ای هستند.

روانشناسی و روانپزشکی

استفان سگمیستر، طراح با روش ساده ، تصورات دلپذیر، آخرین تفکرات خود را در مورد شادی با دیگران در میان می گذارد هر دو نوع آگاهانه و نا آگاهانه آن. هفت قانون او برای زندگی و طراحی شادی، می تواند برای هر کسی که به دنبال شادی بیشتراست، مورد استفاده قرار گیرد.