پزشکی و سلامت، تحقیق و پژوهش، سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

درسی از طولانی‌مدت‌ترین مطالعه در رشد انسان

۱۴ مهر ۱۳۹۷

در ۷۰ سال گذشته، دانشمندان در بریتانیا در حال مطالعه هزارها کودک در طول زندگیشان بوده‌اند، برای درک اینکه چرا برخی از آنها انسانهای شاد و سالمی می‌شوند درحالیکه بقیه تقلا می‌کنند. این طولانی مدت‌ترین مطالعه روی رشد انسان در جهان است، و عده‌ای از انسان‌های بسیار دقیق بررسی شده در جهان را بوجود آورده …

در ۷۰ سال گذشته، دانشمندان در بریتانیا در حال مطالعه هزارها کودک در طول زندگیشان بوده‌اند، برای درک اینکه چرا برخی از آنها انسانهای شاد و سالمی می‌شوند درحالیکه بقیه تقلا می‌کنند. این طولانی مدت‌ترین مطالعه روی رشد انسان در جهان است، و عده‌ای از انسان‌های بسیار دقیق بررسی شده در جهان را بوجود آورده و باعث تغییر روش زندگی، یادگیری و تربیت فرزندانمان شده است. با بررسی این تحقیق برجسته، روزنامه‌نگار علمی، هلن پیرسن، برخی نتایج مهم و حقایق ساده در مورد زندگی و تربیت فرزندان را با ما در میان می‌گذارد.

0 دیدگاه برای “درسی از طولانی‌مدت‌ترین مطالعه در رشد انسان”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “درسی از طولانی‌مدت‌ترین مطالعه در رشد انسان” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تکنولوژی

استفن لاولر از مایکروسافت گشتى گردبادگونه در «زمین مجازی» ارائه می کند، حرکت کردن رو به بالا، پایین و از میان نماهاى شهرى فوق ماورایى آن با شناورى خیره کننده، شاهکارى برجسته که مقادیر متناوبى از داده را براى آوردن به مرکز ایجاب مى کند.

تحقیق و پژوهش

آیا خوشبختی را می توان خرید؟ بنژامین والس نویسنده، برای فهمیدن این موضوع به سراغ گرانترین محصولات رفته است، از یک بطری شراب شاتو شووال بلان سال ۱۹۴۷ تا ۲۳۰ گرم از گوشت کوبه و قهوه معروف (بدنام!) کوپی لواک. تحقیقات او ممکن است شما را شگفت زده کند.

فیلم ارائه‌های جذاب

ارکستر جوانان ترسا کارنو دارای بهترین نوازندگان دبیرستانی از برنامه موسیقی تغییرِ زندگی ونزوئلا، ال سیستاما هستند، به رهبری گوستاو دودمل (Gustavo Dudamel)، آنها سمفونی شوستاکوویچ (Shostakovich) شماره ۱۰، موومان ۲ و ارتور مارکز (Arturo Márquez) دانزون شماره ۲ را اجرا می کنند.