علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، معماری و عمران

گرما و حکمت خانه‌های خشتی

۱۴ مهر ۱۳۹۷

آنا هرینگر، معمار، می‌گوید:«منابع زیادی وجود دارد که طبیعت به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است- فقط باید از حس خود برای دیدن آنها و از خلاقیت خود برای بهره‌مندی از آنها استفاده کنیم.» هرینگر از مصالح سنتی مانند گِل و بامبو برای ساخت سازه از چین تا سوئیس، بنگلادش و در دوردست‌ها …

آنا هرینگر، معمار، می‌گوید:«منابع زیادی وجود دارد که طبیعت به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است- فقط باید از حس خود برای دیدن آنها و از خلاقیت خود برای بهره‌مندی از آنها استفاده کنیم.» هرینگر از مصالح سنتی مانند گِل و بامبو برای ساخت سازه از چین تا سوئیس، بنگلادش و در دوردست‌ها استفاده می‌کند. در این گفتگوی لذت‌بخش یک مدرسه جذاب را می‌بینید، یک اداره شیک و فضاهای دنج اجتماعی که همگی از مصالح طبیعی ساخته شده‌اند.

0 دیدگاه برای “گرما و حکمت خانه‌های خشتی”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “گرما و حکمت خانه‌های خشتی” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

در حالی که توجه جهان به مخاطرات استخراج نفت معطوف است، ما سخنرانی ریچارد سیرز را در اوایل ماه فوریه ۲۰۱۰ ارایه می کنیم. سیرز، که متخصص تولید منابع جدید انرژی است، در مورد گذار اجتناب ناپذیر و الزامی ما از نفت صحبت می کند. به سمت چه چیزی … ؟

جذاب و کاربردی در ارائه

در مطلب قبل گام‌هایی برای شما بر شمردیم که بتوانید در ارائه خود رای‌گیری کنید و از مشارکت حداکثری استفاده کنید در این بخش ادامه روند کار را توضیح خواهیم داد… گام۳: رای‌گیری خود را ایجاد کنید. زمانی که افزونه را هر نسخه‌ای که استفاده می‌کنید، نصب کردید، آن را باز کنید. به منوی Insert …

سایر

“رایوز” شاعر ، یک اریگامی شعری ۸ دقیقه ای ارائه می دهد، و در آن تاریخ را حول عجیب ترین ساعت -۴ صبح- به یک سری اتفاقات تا می زند.