علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

میمون هایی که می توانند بنویسند از زبان سوزان ساواج – رامباف

۲۹ مهر ۱۳۹۷

تحقیقات دکتر ساواج – رامباف بر روی میمون های بنوبو، که می توانند صحبت کردن انسان را درک کنند و کارهای انسان را با مشاهده یاد بگیرند، این سوال را برای شنوندگان مطرح می کند که چه مقدار از تفاوتهای بین گونه ها ناشی از زیست شناسی و چه مقدار متاثر از محیط و فرهنگی …

تحقیقات دکتر ساواج – رامباف بر روی میمون های بنوبو، که می توانند صحبت کردن انسان را درک کنند و کارهای انسان را با مشاهده یاد بگیرند، این سوال را برای شنوندگان مطرح می کند که چه مقدار از تفاوتهای بین گونه ها ناشی از زیست شناسی و چه مقدار متاثر از محیط و فرهنگی است که در آن رشد کرده اند.

0 دیدگاه برای “میمون هایی که می توانند بنویسند از زبان سوزان ساواج – رامباف”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “میمون هایی که می توانند بنویسند از زبان سوزان ساواج – رامباف” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

در سخنرانی در یک مدرسه دخترانه در لندن، میشل اوباما در یک دعوی پرشور و شخصی، تک تک دانش آموزان را دعوت می کند تا تحصیلات را جدی بگیرند. او می گوید، این نسل مستعد جدید است که شکاف میان جهانی که هست و جهانی که می بایست باشد را پر می کند.

فیلم ارائه‌های جذاب

سی. کی. ویلیامز شاعر، شعرهایش را در TED 2001 می‌خواند. با رنگ‌آمیزی صحنه‌هایی از خشم‌های دوران کودکی، عشق‌های زمان دانشگاه، همسایه‌های عجیب و غریب، و مرگ جوانی چالش‌های بی‌همتای زندگی را به یادمان می‌آورد.

روانشناسی و روانپزشکی

حس کردن انگیزه ها، باورها، احساسات در برابر عزیزان و غریبه ها استعداد طبیعی انسانهاست. اما چگونه ما اونها انجام می دهیم؟ اینجا، ربکا ساکس تحقیقات آزمایشگاهی خیلی جالبی رو با ما درمیان خواهد گذاشت، که نشون میده مغز چگونه راجع به افکار دیگران فکر و درباره کارهاشون قضاوت می کنه.