پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی، فیلم ارائه‌های جذاب، مراقبت‌های بهداشتی

مارک کوسکا: ۱.۳ میلیون دلیل برای اختراع مجدد سرنگ تزریق

۳۰ مهر ۱۳۹۷

استفاده مجدد از سرنگها که در بسیاری از کلینیک های کم درآمد رایج است، سالانه ۱.۳ میلیون نفر را میکشد. مارک کوسکا این مشکل ویرانگر را با کمک دوربین های مخفی، عکس و آمار برای ما به تصویر میکشد. راه حلی که وی به اشتراک میگذارد این است: تهیه یک سرنگ ارزان که نمیتوانید از …

استفاده مجدد از سرنگها که در بسیاری از کلینیک های کم درآمد رایج است، سالانه ۱.۳ میلیون نفر را میکشد. مارک کوسکا این مشکل ویرانگر را با کمک دوربین های مخفی، عکس و آمار برای ما به تصویر میکشد. راه حلی که وی به اشتراک میگذارد این است: تهیه یک سرنگ ارزان که نمیتوانید از آن دوبار استفاده کنید.

0 دیدگاه برای “مارک کوسکا: ۱.۳ میلیون دلیل برای اختراع مجدد سرنگ تزریق”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “مارک کوسکا: ۱.۳ میلیون دلیل برای اختراع مجدد سرنگ تزریق” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

“ژاکلین نووگِرَتز اوج علاقه جهان به آفریقا و فقر رو تحسین کرده اما درباره یک روشِ جدید برای کمک به آفریقا متقاعد کننده صحبت می کند. “

خطاطی و تندیس‌گری

آرتور گنسن، مجسمه‌ساز و مهندس، درباره آثارش می‌گوید؛ هنر سینتیک که در عین سرگرم‌کننده بودن، مفاهیم عمیق فلسفی را می‌کاود.

روانشناسی و روانپزشکی

در کتاب لوح سفید استیون پینکر میگه همه انسان ها با بعضی صفات ذاتی به دنیا می آیند. در اینجا، پینکر درباره نظریه اش صحبت میکنه و اینکه چرا بعضی مردم آن را فوق العاده ناراحت کننده برداشت کردند.