سبک زندگی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

ریچارد جان: موفقیت یک سفر مداوم است

۸ آبان ۱۳۹۷

در این سخنرانی که بر اساس داستانی واقعی است، ریچارد جان به ما یادآوری می کند که مسیر موفقیت مسیری یک طرفه نیست، بلکه یک سفر طولانی و همیشه در جریان است. او داستان کسب و کار خودش را تعریف می کند که چگونه از شکست خودش درس های ارزشمندی گرفت– وقتی دست از تلاش …

در این سخنرانی که بر اساس داستانی واقعی است، ریچارد جان به ما یادآوری می کند که مسیر موفقیت مسیری یک طرفه نیست، بلکه یک سفر طولانی و همیشه در جریان است. او داستان کسب و کار خودش را تعریف می کند که چگونه از شکست خودش درس های ارزشمندی گرفت– وقتی دست از تلاش بکشی، شکست خواهی خورد.

0 دیدگاه برای “ریچارد جان: موفقیت یک سفر مداوم است”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “ریچارد جان: موفقیت یک سفر مداوم است” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

چقدر می‌توانیم به اعماق زمین برویم و زندگی پیدا کنیم؟ میکروب‌شناس دریایی کارن لوید میکروبهای زیرزمینی را به ما معرفی می‌کند: موجودات زنده کوچکی که مترها در اعماق گل و لای اقیانوسی دفن شده‌اند و قبل از حیوانات برروی زمین بوده‌اند. درمورد این میکروب‌های مرموز که از رشد در آزمایشگاه امتناع کرده‌اند، و به نظر …

سایر

نائب رییس جنرال موتور، لری برنز، نسل بعدی طراحی ها را رونمایی میکند: ماشین های براق، قابل شخصی سازی (و با قدرت پردازش محاسباتی) که بدون آلودگی با استفاده از هیدروژن حرکت میکنند — و انرژی را به شبکه برق تزریق میکنند وقتی که بدون استفاده رها شده اند.

پزشکی و سلامت

استیو جانسون نویسنده‌ای است که ما را به یک تور ۱۰ دقیقه‌ای در کتابش، نقشه‌ی روح‌ها، می‌بَرَد که در مورد یک همه‌گیری وبا در سال ۱۸۵۴ در لندن و اثر آن بر روی علم، شهرها و جامعه‌ی نوین است.