سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

بیو لوتو: خطاهای دیداری به ما نشان می دهند که ما چگونه می بینیم

۱۰ آبان ۱۳۹۷

بازیهای با رنگ بیو لوتو بینایی شما را آشفته می کند، اما آنها همچنین برای شما روشن می کنند که شما چه چیزی را بطور نرمال نمی توانید ببینید: مغز شما چگونه کار می کند؟ این سرگرمی، در ابتدا به احساس تطبیق پذیر بینایی شما می پردازد و نشان می دهد که چگونه فرگشت، بر …

بازیهای با رنگ بیو لوتو بینایی شما را آشفته می کند، اما آنها همچنین برای شما روشن می کنند که شما چه چیزی را بطور نرمال نمی توانید ببینید: مغز شما چگونه کار می کند؟ این سرگرمی، در ابتدا به احساس تطبیق پذیر بینایی شما می پردازد و نشان می دهد که چگونه فرگشت، بر ادراک شما از آنکه واقعا چه چیزی در عمل وجود دارد، تاثیر می گذارد.

0 دیدگاه برای “بیو لوتو: خطاهای دیداری به ما نشان می دهند که ما چگونه می بینیم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “بیو لوتو: خطاهای دیداری به ما نشان می دهند که ما چگونه می بینیم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

مونالیزا یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌ها در این سیاره است. اما می‌تونید تصویری از لئوناردو داوینچی را تشخیص دهید؟ زیگفرید ولدهک تصویرگر تعدادی از راهکارهای فکری تجزیه تحلیل تصویر را برای پیداکردن آنچه او باور دارد چهره حقیقی لئوناردو میباشد، بکار گرفته است.

روانشناسی و روانپزشکی

در کتاب لوح سفید استیون پینکر میگه همه انسان ها با بعضی صفات ذاتی به دنیا می آیند. در اینجا، پینکر درباره نظریه اش صحبت میکنه و اینکه چرا بعضی مردم آن را فوق العاده ناراحت کننده برداشت کردند.

عکاسی و گرافیک

اریک جوهانسون عکس های واقعی از صحنه های غیر ممکن را خلق میکند – گرفتن ایده، و نه گرفتن لحظه . در این جادوی فتوشاپ با شوخ طبعی ، او اصولی را شرح میدهد که به این حالات خیالی زندگی می دهد ، در حالی آنها را از لحاظ بصری قابل قبول نگه میدارد.