سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

دنیای عجیب و غریب “فضاهای فردی”

۱۰ آبان ۱۳۹۷

سام مارتین تصاویری از دنیای عجیب و خلاقانه ای را به اشتراک می گذارد که نمایانگر مدهای خود من درآوردی هستند:”فضاهای فردی”. ( آنها پاتوقهایی سفارشی هستند که یک شخص می تواند آنجا را تا حدی به عنوان قلمرو شخصی اش برای کار،استراحت ، و ساعتی با خود خلوت کردن بداند.)یک جای فوق العاده پیدا …

سام مارتین تصاویری از دنیای عجیب و خلاقانه ای را به اشتراک می گذارد که نمایانگر مدهای خود من درآوردی هستند:”فضاهای فردی”. ( آنها پاتوقهایی سفارشی هستند که یک شخص می تواند آنجا را تا حدی به عنوان قلمرو شخصی اش برای کار،استراحت ، و ساعتی با خود خلوت کردن بداند.)یک جای فوق العاده پیدا کنید و لذت برید.

0 دیدگاه برای “دنیای عجیب و غریب “فضاهای فردی””

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “دنیای عجیب و غریب “فضاهای فردی”” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

جویی الکساندر از قطعات قدیمی پدرش اجرای برجسته ای را ارائه می دهد، او سبکی مدرن از جاز پیانو که به احتمال زیاد شما انتظار ندارید که از یک تازه نوجوان بشنوید را اجرا می کنید. به اجرای بسیار خاص کلاسیک تلونیوس مانک از نوجوان یازده ساله که حاضرین TED را دلشاد کرد، گوش فرا …

علوم پایه

جیمز واتسون برنده جایزه نوبل، TED ۲۰۰۵ را با داستانی بی پرده و خنده دار درباره چگونگی کشف ساختار DNA توسط او و همکارش فرانسیس کریک افتتاح می کند.

بیماری‌ها

اِمیلی آستِر (Emily Oster) آمار ایدز در آفریقا رو از دیدگاه اقتصادی از نو تجزیه و تحلیل میکند و به این نتیجهً حیرت آور می رسد که همهً چیزهایی رو که ما دربارهً شیوع HIV در این قاره می دانیم اشتباه است.