“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
جانی لی نشان میدهد که چطور با استفاده از کنترل بازی های ویدئویی Wii ارزان میتوان یک تخته سفید دیجیتال، صفحه نمایش لمسی و یا یک بیننده سری سه بعدی ساخت.
گوش دادن به صداها می تونه هم خوشایند باشه هم ناخوشایند. جولین ترژر به ما نشون می ده چه طور صداها می تونن به چهار صورت بر ما اثر بذارن. به دقت گوش بدید تا نکته ی عجیبی در مورد محیط های کار باز شلوغ را بفهمید.
در این سخنرانی مهیج، آندری موندا روزنامه نگار اوگاندائی، از ما می خواهد تا در مورد “مسئله آفریقا” طرحی نو در اندازیم و نگاهی نو داشته باشیم، نگاهی که فراسوی داستان های فقر، جنگ داخلی، یاس و نومیدی است که تا بحال رسانه ها مطرح کرده اند. او می خواهد تا به کشورهای سراسر قاره …
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.