“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
ری کاژویل مخترع، کارآفرین و رویاپرداز با جزئیات فراوان و به صورت بنیادی به ما توضیح می دهد که چگونه بشر تا سال ۲۰۲۰ قادر خواهد بود که مغز انسان را مهندسی معکوس کرده و کاری کند که نانو روباتها بر اساس هوش انسان عمل کنند.
شاعران فلیس بل و جنیفر مورفی گزیدهای از نمایشنامهشان “زنان دیگر” که توسط مونیکا ال ویلیامز ساخته و کارگردانی شده است اجرا میکنند. در یک سفر فریبنده و دلربا، آنها با هم داستانهایی بهم میبافند و سر هم میکنند که سرشار از خنده، وفاداری، تراژدی و دل شکستگی است که به یاد آورنده لحظاتی است …
همچنان که جهانی شدن و پیشرفتهای تکنولوژی، ما را به سمت آیندۀ منسجم تازه ای سوق می دهند، همۀ انسانها بنا به اشارۀ “ای ین گُلدین”، به یک نسبت نفع نمی برند. اما او می گوید که اگر ما این خطر را تشخیص بدیم، شاید بتوانیم احتمال زندگی بهتر برای همگان را دریابیم.
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.