سایر تحقیق و پژوهش

انگل زامبی

angl-zombi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انگل زامبی”

انگل زامبی

اسلاید 1: l

اسلاید 2: Toxoplasma gondiiتوکسوپلاسما گاندی zombie parasites انگل زامبی

اسلاید 3: Toxoplasma gondii: A Microbe That Turns Mice Into Zombies Toxoplasma gondii میکروبی که موش ها را به زامبی تبدیل می کند آیا می دانستید که میکروبی وجود دارد که می تواند موش ها را به زامبی تبدیل کند؟ این یک افسانه به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما واقعی است! نام این میکروب Toxoplasma gondii است و انگلی است که می تواند طیف وسیعی از حیوانات از جمله انسان را آلوده کند و در عضلات، چشم و مغز آنها رشد کند. T. gondii می تواند رفتار حیوانی که مغز آن را آلوده کرده است را تغییر دهد و باعث شود موش ها ترس خود را از خورده شدن توسط گربه ها از دست بدهند.

اسلاید 4: TOXOPLASMA GONDII چیست و چگونه حیوانات را مبتلا می کند؟ T. gondii یک میکروب تک سلولی با اندازه حدود 6 میکرومتر (میکرو متر، 1/1000 میلی متر) است که 550 برابر کوچکتر از یک دانه سیب (3.3 میلی متر) است! این ارگانیسم به قدری کوچک است که تنها با استفاده از لنزهای قدرتمند میکروسکوپ می توانیم آن را ببینیم. T. gondii تنها زمانی زنده می ماند و تکثیر می شود که یک سلول زنده را آلوده کند، به همین دلیل است که به عنوان یک انگل طبقه بندی می شود. معمولاً به پاتوژن ها اشاره دارد. بیشتر به تک یاخته ها و کرم ها مربوط می شود.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید