کسب و کار برنامه‌ریزی

ذینفعان سیاست گذاری آموزشی۲

siast-gozari-amozeshi2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ذینفعان سیاست گذاری آموزشی۲”

ذینفعان سیاست گذاری آموزشی۲

اسلاید 1: ذینفعان سیاست گذاری آموزشیALLPPT.com _ Free PowerPoint Templates, Diagrams and Chartsدرس: سیاستگذاری آموزشی

اسلاید 2: مقدمهذی نفعان، افراد و گروه‌ها و سازمان‌هایی هستند که می‌توانند روی چشم انداز و مأموریت یک بنگاه اجتماعی تأثیر بگذارند. هم‌چنین دستاوردها و خروجی‌های استراتژیک بنگاه، روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. ضمناً می‌توانند در زمینه‌ی عملکرد بنگاه، انتظارها و ادعاهایی داشته باشند و این انتظارات را [به وسیله‌ی اهرم‌های مختلفی که در اختیار دارند] اعمال کنند.ذی نفع بودن در استراتژی،به معنای اثرگذاری و اثر پذیری هست.ذی نفعان سیاست گذاری آموزشیسیاست گذاری آموزشی یکی از نخستین فعالیت های سیاست گذاری در حیطۀ اداره امور عمومی توسط دولت هاست، زیرا مبدأ جامعه پذیری و تحرك افراد جامعه به سوی دیگر سیاست ها به شمار می رود.

اسلاید 3: آموزش و پرورش و توسعه همه جانبهمسائل آموزشی بنابر ماهیت خود: خاستگاه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دارند .علاوه بر اینها تحولات علمی، فنّاورانه، سیاسی واقتصادی جهان خواه و ناخواه بر نظام آموزشی کشورها سایه می گستراند.آموزشتوسعهاز یکسو آموزش بسترساز توسعه است، از سویی دیگر، توسعه لازمه تحول اساسی در نظام آموزشی است.آموزش وپرورش بنا بر نقش و کارکرد آشکار و پنهان خود: میتواند زمینه مناسبی را برای اجرای برنامه های کلان توسعه فراهم کند؛ بنابراین تحول و توسعه در نظام آموزشی بستر مناسبی برای توسعه کلان کشور ایجاد می کند.توسعه محصول یک نظام کارآمد تعلیم و تربیتی محسوب می شود و گاهی در هر مرحله از توسعه یافتگی، تغییرات وتحولات متناسبی را بر نظام تعلیم و تربیت بر جای می گذارد.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید