تکنولوژی، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، کامپیوتر و IT و اینترنت

چگونه موسیقی باعث اختراع شدن رایانه‌های امروزی شد

۳ مهر ۱۳۹۷

احتیاج مادر اختراعات است، درسته؟ خوب، همیشه اینطور نیست. استیون جانسون نشان‌مان می‌دهد چطور بعضی فناوری‌ها و ایده‌های دگرگون‌شونده، مثل رایانه، اصلاً از احتیاج پدید نیامده‌اند بلکه از لذت غریب نواختن ناشی شده‌اند. با سهیم شدن در این سفر پرماجرای تصویری و دلفریب از تاریخ نوآوری، می‌فهمید آینده جایی خواهد بود که مردم بیشتر در …

احتیاج مادر اختراعات است، درسته؟ خوب، همیشه اینطور نیست. استیون جانسون نشان‌مان می‌دهد چطور بعضی فناوری‌ها و ایده‌های دگرگون‌شونده، مثل رایانه، اصلاً از احتیاج پدید نیامده‌اند بلکه از لذت غریب نواختن ناشی شده‌اند. با سهیم شدن در این سفر پرماجرای تصویری و دلفریب از تاریخ نوآوری، می‌فهمید آینده جایی خواهد بود که مردم بیشتر در آنجا سرگرمی دارند.

0 دیدگاه برای “چگونه موسیقی باعث اختراع شدن رایانه‌های امروزی شد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چگونه موسیقی باعث اختراع شدن رایانه‌های امروزی شد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تحقیق و پژوهش

با گرفتن اطلاعات خام از رسانه های خبری و ترسیم آن ها در یک نمودار، “سین گورلی” و تیمش به نتیجه ای شگفت انگیز درباره ی طبیعت جنگ نوین — و شاید مدلی برای حل درگیری ها — رسیده اند.

نحوه ارائه‌

صدای شما می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد نمود و گذشته شما بیان کند. صدا و محتوای سخنرانی، سرنخی است به احساسات و رگ و ریشه جغرافیایی شما. هر صدا منحصر به صاحب آن است. اگر اعتماد به نفس پایین باشد، صدا لرزان خواهد بود. برعکس صدای واضح نشان دهنده اعتماد به نفس بالاست. این …

فیلم ارائه‌های جذاب

طرفدار حیوانات، نلی مک کی، برای یک سگ گرانقدر یک ستایشی پر درخشش را می خواند. او پیشنهاد می کند ما هم همین کار رو انجام بدیم:” به محل نگهداری حیوانات گمشده برو/ و برای خودت یک سگ شکاری پیدا کن/اون رو با این کار مفتخر کن/چونکه این همون چیزیه که اون سگ لایقشه.”