تحقیق و پژوهش، سایر، علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

لی هُتز: درون یک ماشین زمان قطب جنوب

۳ مهر ۱۳۹۷

لی هُتز، نویسندۀ ستون علمی روزنامه، به توصیف یک پروژۀ چشمگیر در WAIS Divide قطب جنوب می پردازد که در آن پروژه، یک تیم مقاوم ( در برابر سرما) بوسیلۀ مته ، یخی که ده هزار سال عمر دارد را سوراخ می کنند تا از آن، اطلاعات مهمی از تغییرات آب و هوایی ما استخراج …

لی هُتز، نویسندۀ ستون علمی روزنامه، به توصیف یک پروژۀ چشمگیر در WAIS Divide قطب جنوب می پردازد که در آن پروژه، یک تیم مقاوم ( در برابر سرما) بوسیلۀ مته ، یخی که ده هزار سال عمر دارد را سوراخ می کنند تا از آن، اطلاعات مهمی از تغییرات آب و هوایی ما استخراج کنند.

0 دیدگاه برای “لی هُتز: درون یک ماشین زمان قطب جنوب”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “لی هُتز: درون یک ماشین زمان قطب جنوب” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

دکتر جوزف دریسی، کارشناس بیوشیمی، درباره روشهای حیرت آور جدید تشخیص ویروسها( و درمان بیماریهای ناشی از آنها ) با استفاده ازاسید دئوکسیریبونوکلیک( DNA) سخنرانی می کند. تحقیق او به ما کمک خواهد کرد تا مالاریا، سارس، و آنفولانزای مرغی – و ۶۰ درصد از عفونت های ویروسی ناشناخته را تشخیص دهیم.

فیلم ارائه‌های جذاب

هنرمند با ذوق پامیلا کارستین، با ترمین قطعه ای را اجرا و ( درباره) آن گفتگو می کند. با ساز الکترونیکی ( نه فقط برای علمی تخیلی ) بدون لمس کردن آن نواخته می شود.آهنگ ها عبارتند از “برگهای پاییزی”،”زندگی با شکوه” است و “گوش کن، واژه ها مرده اند .” دیوید مش.

روانشناسی و روانپزشکی

مطالعات بشر در طی سالها، حقیقتی دور از انتظار درباره ماهیت انسان نشان داده است: اینکه بعضی وقتها، داشتن انتخاب های بسیار، از خوشحالی ما می کاهد. این حتی در مورد درمانهای پزشکی صدق می کنه. “بابا شیو” پژوهش جالبی را با ما در میان می گذارد که در آن دلیل اینکه حق انتخاب منجر …