عکاسی و گرافیک، فیلم ارائه‌های جذاب، هنر

بکی منسون: رنگ دادن (مجدد) به زندگی از طریق عکس‌ها

۷ مهر ۱۳۹۷

پی زمین لرزه و سونامی ۲۰۱۱ ژاپن، عکسهای آسیب دیده و گم شدۀ خانواده ها و عزیزان آنها، در بین خرابه ها آمیخته شده بود. روتوش گرِ عکس، بکی منسون، با یاری داوطلبان محلی و گروه جهانی همکارانی که از طریق اینترنت گرد هم آورد، کمک کرد و عکسها را تمیز و مرمت کردند و …

پی زمین لرزه و سونامی ۲۰۱۱ ژاپن، عکسهای آسیب دیده و گم شدۀ خانواده ها و عزیزان آنها، در بین خرابه ها آمیخته شده بود. روتوش گرِ عکس، بکی منسون، با یاری داوطلبان محلی و گروه جهانی همکارانی که از طریق اینترنت گرد هم آورد، کمک کرد و عکسها را تمیز و مرمت کردند و با اینکار خاطرات صاحبان آنها را دوباره زنده کردند.

0 دیدگاه برای “بکی منسون: رنگ دادن (مجدد) به زندگی از طریق عکس‌ها”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “بکی منسون: رنگ دادن (مجدد) به زندگی از طریق عکس‌ها” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سبک زندگی

جراح و نویسنده شروین نولند بر اساس این ایده از امید مراقبت می کند — میل و آرزو به بهتر شدن خودمان و ساختن یک جهان بهتر . ۱۲ دقیقه بحث اندیشمندانه ای که به شما کمک خواهد کرد که بر روی مسیر پیش رو تمرکز کنید .

نحوه ساخت پاورپوینت

احتمالا تا کنون متوجه شده‌اید که هنگامی که یک تم (پس زمینه) متفاوت را برای اسلاید‌های خود انتخاب می‌کنید، پاورپوینت به طور خودکار شکل‌ها و فونت‌ها را تغییر می‌دهد. این مسأله به این دلیل است که تم‌ها بر اساس طرح‌بندی‌های مختلفی ساخته شده‌اند. شما می‌توانید با استفاده از یکی از قابلیت‌های پاورپوینت به نام Slide …

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

کریس جردن نمای جالب توجهی از فرهنگ غرب به ما نشان می دهد. عکس های بسیاربزرگ او، آمار غیرقابل تصوری را به تصویر می کشد؛ مانند تعداد خیره کننده لیوان های کاغذی که در یک روز مصرف می کنیم.