علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

آنچه درباره اعتماد درک نمى‌‌کنیم

۸ مهر ۱۳۹۷

اعتماد رو به کاهش است، و ما نیاز به ساخت مجدد آن داریم. این همان پیشنهادى است که براى ساختن دنیایى بهتر به کرات مى‌‌شنویم… اما، اونورا اونیل فیلسوف مى‌‌گوید، ما واقعاً آنچه که پیشنهاد مى‌‌کنیم را نمى‌‌فهمیم. او سوال را مطرح مى‌‌کند و با نشان دادن سه ایده رایج درباره اعتماد که به واقع …

اعتماد رو به کاهش است، و ما نیاز به ساخت مجدد آن داریم. این همان پیشنهادى است که براى ساختن دنیایى بهتر به کرات مى‌‌شنویم… اما، اونورا اونیل فیلسوف مى‌‌گوید، ما واقعاً آنچه که پیشنهاد مى‌‌کنیم را نمى‌‌فهمیم. او سوال را مطرح مى‌‌کند و با نشان دادن سه ایده رایج درباره اعتماد که به واقع گمراه شده‌‌اند.

0 دیدگاه برای “آنچه درباره اعتماد درک نمى‌‌کنیم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “آنچه درباره اعتماد درک نمى‌‌کنیم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

استیو جانسون نویسنده‌ای است که ما را به یک تور ۱۰ دقیقه‌ای در کتابش، نقشه‌ی روح‌ها، می‌بَرَد که در مورد یک همه‌گیری وبا در سال ۱۸۵۴ در لندن و اثر آن بر روی علم، شهرها و جامعه‌ی نوین است.

تکنولوژی

بخش عمده‌ای از جهان به آب تمیز و آشامیدنی دسترسی ندارد. مهندس مایکل پریچارد [Michael Pritchard] کاری در موردش انجام داده — با اختراع یک فیلتر قابل حمل بنام Lifesaver، که می‌تواند تهوع آمیزترین آب‌ها را در عرض چند ثانیه قابل آشامیدن کند. یک نمایش خارق العاده از TEDGlobal در سال ۲۰۰۹.

تکنولوژی

ایوان گرنت در مورد علم و هنر صدانمایی (Cymatics)، فرآیند نمایش بصری صدا، صحبت می کند. علاوه بر مفید بودن جهت تحلیل صداهای پیچیده (مانند صداهای دلفینها)، الگوهای پیچیده و زیبایی را خلق می کند.