علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، معماری و عمران

چطور می توان یک مکان قدسی ساخت؟

۸ مهر ۱۳۹۷

سیامک حریری مهندس آرشیتکت، در طراحی معبد بهایی آمریکای جنوبی بر عنصر نورافشانی از فرم معبد تمرکز کرد؛ معبدی که حرکت خورشید در طول روز را تعقیب و اشعه های نور را در سنگ و شیشه درخشنده و تابنده سازه جذب می کند. در این سفر خلاقانه برای تجربه ای معنوی در یک جهان سکولار …

سیامک حریری مهندس آرشیتکت، در طراحی معبد بهایی آمریکای جنوبی بر عنصر نورافشانی از فرم معبد تمرکز کرد؛ معبدی که حرکت خورشید در طول روز را تعقیب و اشعه های نور را در سنگ و شیشه درخشنده و تابنده سازه جذب می کند. در این سفر خلاقانه برای تجربه ای معنوی در یک جهان سکولار همراه سیامک حریری شوید.

0 دیدگاه برای “چطور می توان یک مکان قدسی ساخت؟”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چطور می توان یک مکان قدسی ساخت؟” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

شیلا نیرنبرگ یک روش جسورانه نشان میدهد برای خلق بینایی در افرادی با انواع مشخصی از نابینایی :به وسیله ی اتصال به اعصاب نوری و فرستادن سیگنالهایی از یک دوربین به سمت مغز .

سایر

دونده مفرط ری ذهاب مشتاقانه سفر پرزحمتش که منجر به شکستن رکورد پای پیاده به قطب جنوب شد را تعریف می کند — ۳۳ روزه با حداکثر سرعت دویدن بر روی برف

فیلم ارائه‌های جذاب

موسیقیدان مردمی و قصه گو دیوید هولت بانجو می نوازد و حکایتهای قدیمی از کوه های آپالاچی را بیان می کند. او همچنین برخی از ابزارهای موسیقی غیر معمول مانند ساز دهنی — و درام الکتریکی جالبی رابه نام “رعدپوش thunderwear ” را نشان می دهد .