سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

آیا ما میتوانیم از پایان جهان جلوگیری کنیم؟

۸ مهر ۱۳۹۷

زمین پس از آخرالزمان، خالی از بشر، به نظر شبیه به داستانهای علمی-تخیلی تلوزیون و سینما می رسد. اما در این سخنرانی کوتاه و شگفت انگیز، لرد مارتین ریس از ما می خواهد تا درباره خطرهای واقعی مرتبط با هستی ( بشر) فکر کنیم— خطرهای طبیعی و بشرساخته ای که می توانند بشریت را نابود …

زمین پس از آخرالزمان، خالی از بشر، به نظر شبیه به داستانهای علمی-تخیلی تلوزیون و سینما می رسد. اما در این سخنرانی کوتاه و شگفت انگیز، لرد مارتین ریس از ما می خواهد تا درباره خطرهای واقعی مرتبط با هستی ( بشر) فکر کنیم— خطرهای طبیعی و بشرساخته ای که می توانند بشریت را نابود کنند. به عنوان یکی از اعضا علاقمند از گروه انسان ها، او پرسیده است: بدترین اتفاقی که ممکن است بیافتد، چیست؟

0 دیدگاه برای “آیا ما میتوانیم از پایان جهان جلوگیری کنیم؟”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “آیا ما میتوانیم از پایان جهان جلوگیری کنیم؟” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

“اِیوا ورتس ( که در زمان ارائه این سخنرانی تنها ۱۹ سال داشت ) از تجربه هایش در تحصیل دانش پزشکی و هم چنین کنجکاوی اش در رابطه با کشف ریشه های سرطان و آلزایمر صحبت میکند. “

علوم مهندسی

در این مدرسه در توکیو، کودکان پنج ساله ترافیک درست می‌کنند و پنجره‌هایی برای بابانوئل وجود دارد. بامزه ترین مهد کودک جهان توسط معمار تاکاهارو تزوکا طراحی شده است. در این بحث جذاب، او به ما درباره فرایند طراحی میگوید که چگونه به بچه ها اجازه می‌دهد که واقعا بچه باشند.

اقتصاد و مالی

ایوین نایدو ،متخصص سرمایه گذاری بانکها از آفریقای جنوبی در مورد سرمایه گذاری در آفریقا و در مورد فرصت های بی نظیری برای توسعه کار و کسب و تجارت در آفریقا می گوید.