روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

سانی براون: نقاشی بی هدف!

۱۲ مهر ۱۳۹۷

مطالعات نشان می‌دهد که خط‌خطی کردن روی کاغذ و نقاشی بی هدف باعث بهتر شدن ادراک و تفکر خلاق ما می‌شود. پس چرا هنوز هم وقتی ما را در یک جلسه در حال خط‌خطی کردن و نقاشی الکی کشیدن می‌بینند خجالت می کشیم؟ سانی براون می‌گوید: ای کسانی که نقاشی بی‌هدف می‌کشید با همدیگر متحد …

مطالعات نشان می‌دهد که خط‌خطی کردن روی کاغذ و نقاشی بی هدف باعث بهتر شدن ادراک و تفکر خلاق ما می‌شود. پس چرا هنوز هم وقتی ما را در یک جلسه در حال خط‌خطی کردن و نقاشی الکی کشیدن می‌بینند خجالت می کشیم؟ سانی براون می‌گوید: ای کسانی که نقاشی بی‌هدف می‌کشید با همدیگر متحد شوید! او این مطلب را برای گشودن قفل ذهن با پد و قلم مطرح می‌کند.

0 دیدگاه برای “سانی براون: نقاشی بی هدف!”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “سانی براون: نقاشی بی هدف!” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سبک زندگی

میهای چِکسِنتمیهایْ میپرسد، «چه چیزی به زندگی ارزشِ زیستن میدهد؟» با ملاحظه بر اینکه ثروت نمیتواند ما را خوشحال کند، او توجه اش را به اشخاصی میدهد که خوشی و رضایتِ بادوام را، در فعالیتهایی که شرایط فِلو بوجود میاورند، پیدا کرده اند.

نحوه ارائه‌

در قسمت پیشین نکاتی را در خصوص نحوه ارائه مطالب به شکل مؤثر که بتواند نظر مخاطبین را جلب کند، سخن گفته شد. ادامه مطالب برای افزایش مهارت‌های شما در سخنرانی ضروری است. ۷. داستان بگویید. آدمیزاد ساخته شده است تا به داستان‌ها، واکنش نشان بدهد. داستان‌ها در جلب توجه و بخاطر سپردن مطالب کمک …

سایر

یاسک اوتکا یک طراح فوق‌العاده روزنامه و اهل لهستان است، طراحی‌های او برای روزنامه‌های اروپای شرقی نه تنها جایزه‌هایی برده است بلکه نرخ گردش کاری روزنامه را تا ۱۰۰ درصد افزایش داده است. آیا یک طراحی خوب می‌تواند روزنامه را نجات دهد؟ صرفا شاید.