چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
۱۴ مهر ۱۳۹۷چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی …
نوشتههای مرتبط:
“بری شوارتزِ روانشناس، اعتقاد بنیادی جوامع غربی را هدف قرارداده است: “”آزادی انتخاب””. در برآوردهای شوارتز، انتخاب ما را نه آزادتر که فلج تر، و نه خوشحال تر که ناراضی تر کرده است. “
کارتونیست نیویورکی، لیزا دانلی کارتونهای کمدی و مفهومی خودش را در مورد زندگی مدرن ارائه میدهد و در مورد اینکه چطور طنز و شوخ طبعی به زنها قدرت میدهد تا قوانین را تغییر بدهند صحبت میکند
آیا فکر میکنید در تشخیص ویدئوهای ساختگی میتوانید خوب عمل کنید؟ منظور همان ویدئوهایی است که در آنها فردی شناخته شده حرفهایی را به زبان میآورد که روحش هم از آنها خبر ندارد. در این چند دقیقه ببینید که چطور فناوری میتواند به سادگی ما را فریب بدهد. سوپاسورن سوواجاناکورن که متخصص علوم کامپیوتر است …
0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.