فروش و بازاریابی، فیلم ارائه‌های جذاب، کسب‌وکار

چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد

۱۴ مهر ۱۳۹۷

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی …

چین آزمایشگاه عظیمی از نو‌آوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی می‌گوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفن‌های مردم اتفاق می‌افتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی — معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم — مداوماً خرید‌هایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام می‌دهند، حتی در فروشگاه‌های معمولی کنار خیابان. این تحول در آینده خرید چه معنی دارد؟ چیز‌های بیشتری درباره این کار معمول یاد بگیریم، وقتی دیگرهمه چیز خیلی راحت، خیلی منعطف و خیلی اجتماعی شده است.

0 دیدگاه برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چین چگونه آینده خرید را تغییر می‌دهد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

“بری شوارتزِ روانشناس، اعتقاد بنیادی جوامع غربی را هدف قرارداده است: “”آزادی انتخاب””. در برآوردهای شوارتز، انتخاب ما را نه آزادتر که فلج تر، و نه خوشحال تر که ناراضی تر کرده است. “

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

کارتونیست نیویورکی، لیزا دانلی کارتون‌های کمدی و مفهومی‌ خودش را در مورد زندگی‌ مدرن ارائه می‌‌دهد و در مورد اینکه چطور طنز و شوخ طبعی‌ به زنها قدرت می‌‌دهد تا قوانین را تغییر بدهند صحبت می‌‌کند

تکنولوژی

آیا فکر می‌کنید در تشخیص ویدئوهای ساختگی می‌توانید خوب عمل کنید؟ منظور همان ویدئوهایی است که در آنها فردی شناخته شده حرف‌هایی را به زبان می‌آورد که روحش هم از آنها خبر ندارد. در این چند دقیقه ببینید که چطور فناوری می‌تواند به سادگی ما را فریب بدهد. سوپاسورن سوواجاناکورن که متخصص علوم کامپیوتر است …