علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

راشل پیک: دانش پشت سر تیترهای آب و هوا

۹ آبان ۱۳۹۷

در ۴ دقیقه، شیمیدان جو راشل پیک نگاهی اجمالی بر تلاش علمی گسترده ای را که برای تیترهای بزرگ در مورد تغییرات آب و هوایی انجام میشود، تدارک دیده است، که با گروه خود — که یکی از هزاران دانشمند فعال در این زمینه بوده اند– و پرواز پر مخاطره بر فراز جنگل های حاره …

در ۴ دقیقه، شیمیدان جو راشل پیک نگاهی اجمالی بر تلاش علمی گسترده ای را که برای تیترهای بزرگ در مورد تغییرات آب و هوایی انجام میشود، تدارک دیده است، که با گروه خود — که یکی از هزاران دانشمند فعال در این زمینه بوده اند– و پرواز پر مخاطره بر فراز جنگل های حاره برای دستیابی به اطلاعات یک مولکول کلیدی انجام داده اند.

0 دیدگاه برای “راشل پیک: دانش پشت سر تیترهای آب و هوا”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “راشل پیک: دانش پشت سر تیترهای آب و هوا” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم مهندسی

دنیل لیبسکیند از ایده های بسیار بزرگی بهره می گیرد. در اینجا , او ۱۷ عبارت را که زیربنای دید او نسبت به معماری را تشکیل می دهد با ما در میان می گذارد — خام , پر مخاطره , احساساتی , تندرو — ,و اینها الهام بخش هر روند جسور خلاقانه ای هستند.

سایر

بحث سر این است که کمک رسانى خارجى، اغلب کسانى که به خیریه بى اعتمادند را علیه کسانى که درباره اتکا کردن به بازارها بدگمان هستند، به رقابت وا مى دارد. ژاکلین نووگراتز روشى حد وسط را پیشنهاد مى کند که آن را سرمایه شکیبایى نامیده است، همراه با مثال هاى نویدبخش از تغییرات اجتماعى …

سایر

طراح صنعتی – ” فیلیپ استارک” – بدون نشان دادن هیچ تصویر جذابی، در مدت ۱۸ دقیقه سعی‌ می‌کند به لایه‌های‌ اساسی‌ این بحث دست پیدا کند که: ” چرا طراحی ؟” – همه با دقت به این پاسخ تمام عیار گوش می‌کنیم، خواه جزو گروه انسانهای باهوش باشیم و یا نباشیم.