مدیریت و رهبری

مدیریت بهره‌وری منابع انسانی

modiriat_bahrevari_va_manabe_ensani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت بهره‌وری منابع انسانی”

مدیریت بهره‌وری منابع انسانی

اسلاید 1: به نام خداوند جان و خرد1

اسلاید 2: مدیریت بهره وری منابع انسانی فصل اول تاریخچه، مفاهیم و سیر تحول 2

اسلاید 3: 3تاریخچه – مفاهیم و سیر تحول1-1 تاریخچهپیدایش واژه بهره وری به زمانهای بسیاردور برمیگردد. این واژه نخستین بار توسط فیزیوکراتها که گروهی از نویسندگان و متفکران فرانسوی که اولین مدرسه علمی اقتصاد را بنا نهاده اند بکار گرفته شده است. در ایران با توجه به کاوشهای باستان شناسی اثراتی از ارقام و دست نوشته هایی نظیر میزان برداشت محصول شیوه آبیاری و سایر مسائلی که به بهره وری برمیگردد مشاهده گردیده است.

اسلاید 4: 4صفت بهره ورسال 1612 : اولین بار مورد استفاده قرار گرفت.سال 1766 : در مقاله کوئیزنی مورد استفاده قرار گرفته است.سال 1776 : آدام اسمیت بیان داشته است نوعی نیروی کار وجود دارد که بر ارزش چیزی که به آن اهمیت داده می شود می افزاید.سال 1878 : جیونس بیان داشته است بهره ور کردن نیروی کار تا حد امکان.سال 1883 : لیتره قدرت و توانایی تولید کردن را بیان می کند.سال 1900 : بهره وری ارتباط بین بازده و وسایل به کاررفته برای تولیداین بازده

اسلاید 5: 52-1 تعاریف بهره وریاز لحاظ لغوی انگلیسی ( PRODUCTIVE ): به معنای تولید کردن.فارسی : از لغاتی نظیر بهره وری و توانایی تولید استفاده می‌شود.برای بهره وری تعریف پذیرفته شده ای که مورد توافق همگان باشد وجود ندارد ولی تعدادی از این تعاریف به شرح ذیل می باشد:بهره وری دولتی : سنجش کارایی منابعی است که جهت ارائه موثر خدمات دولتی مورد استفاده قرار میگیرد.بهره وری : یعنی اینکه سازمان در قبال مقدار معینی از محصول به چه نسبت از منابع تولیدی نیاز دارد.

اسلاید 6: 6برخی از تعاریف ارائه شده توسط چند سازمان بین المللی :سازمان بهره وری آسیایی:یک سازمان منطقه ای در آسیا است متشکل از 20 کشورآسیایی که ایران جزو یکی از این کشورها می باشد و اهداف آن : تقویت جنبش بهره وری آسیا انتشار اطلاعات مربوط به بهره وری و مفاهیم مربوط به آنها کمک به مراکز بهره وری ملی در آسیاارتقاء بهره وری در برنامه ریزی اقتصادی این سازمان

اسلاید 7: 7مرکز بهره وری ژاپن:حداکثر استفاده از منابع، نیروی انسانی ، تسهیلات و غیره به طریق علمی ، کاهش هزینه های تولید ، گسترش بازارها، افزایش اشتغال و کوشش برای دستمزدهای واقعی و بهبود معیارهای زندگی آنگونه که به سود کارگر،مدیریت و عموم مصرف کنندگان باشد.سازمان بین المللی کار: ستاده ها = بهره وری نسبت ستادها عوامل تولیدعوامل تولید شامل : زمین، سرمایه، نیروی کار و مدیریت می باشد. که این سازمان مدیریت را به عنوان یکی از عوامل تولید در نظر میگیرد.

اسلاید 8: 8آژانس بهره وری اروپا:بهره وری درجه استفاده موثر از هر یک از عوامل تولید است.نوعی طرز تفکر مبتنی بر رشد مداوم است. ( هر روز بهتر از دیروز )سازمان توسعه همکاری اقتصادی : ستاده ها = بهره وری داده ها

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید