کسب و کار فروش و بازاریابی

صفر تا صد احداث غرفه نمایشگاهی

namayshgah3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “صفر تا صد احداث غرفه نمایشگاهی”

صفر تا صد احداث غرفه نمایشگاهی

اسلاید 1: استاد:ددانشجو:د

اسلاید 2: امروزه مساله ای که پیوسته در صنعت نمایشگاه مورد بحث قرار میگیرد این است که چگونه نمایشگاه را به یک تجربه بیاد ماندنی تر تبدیل کنیم. غرفه داران به این آگاهی رسیده اند که برای داشتن نمایشی موفق لازم است که بازدیدکننده را جذب و آنها را درگیر نمایند. تحقیقات صورت گرفته در این زمینه تاکید کننده همین مطلب است که نمایشگاه ها برای دست یافتن به پتانسیل های خود، باید به نیازهای اصلی انسان متوسل شوند از قبیل تعلقات، جذب به زیبایی و احساس امنیت. نمایشگاه پتانسیل منحصر به فردی دارد تا مردم را به طور کلی درگیر سازد و در ذهن و جسم و روح آنان نفوذ کند. ابجاد محیطی راحت و آرامش بخش، لازمه دست یافتن و حفظ مشتریان است. برگزارکنندگان نمایشگاه باید از مضامین و مفاهیمی که گرایش های جدید را منعکس می نمایند آگاه باشند. آنها باید راه های پیش پای غرفه داران بگذارند که محیطی خلاق بوجود آورند محیطی که بتوانند محصولات و خدمات خود را به صورت موثر عرضه نمایند با شناخت این تغییرات می توانند غرفه داران خود را تشویق کنند تا با ایجاد محیطی بیادماندنی، نمایشگاه ها را برای گروه های مخاطب، موثر، نوآور و سودمند سازند. در این راستا می توان با استفاده از منابع انسانی و ارائه خدمات متفاوت در غرفه نیز بهره مند شد.مقدمه

اسلاید 3: برای ساختن یک غرفه مناسب، دست یافتن به بودجه معقول و توجیه پذیر ضروری است. هدف طراحان نمایشگاهی هماهنگ ساختن نیاز ها و ارایه طرح مناسب با توجه به اهداف شرکت ها و بودجه تعیین شده برای اینکار می باشد. بسیاری از غرفه داران در خصوص اختصاص بودجه برای این امر محدودیت دارند و می خواهنددر این بودجه صرفه جویی کنند تا بتوانند مراحل بیشتری در نمایشگاه ها حضور داشته باشند( با توجه به نوع فعالیت و محصول و خدمات) برخی از شرکت ها نیز هدف گذاری می کنند فقط سالی یک بار فضای نمایشگاهی بزرگی را اختیار نمایند و با حضور در نمایشگاه و ساخت غرفه ای در خور تاثیر گذار شوند.هزینه ها

اسلاید 4: طراحی غرفه تلفیقی ازوقت و هنراست و وسایل مورد نیاز برای این کار نیز سنخیتی فنی و هنری می خواهد.امکانات لازم برای طراحی و ساخت غرفه مواردی از قبیل آب،برق،وسایل سمعی – بصری،تجهیزات اداری،وسایل تزیینی،وسایل رفاهی و پذیرایی می باشد که باید در طراحی غرفه مورد استفاده قرار گیرد.در خصوص مسایل فنی کالاها و دستگاههای نمایشی،ازنظرات مشورتی مهندسین و کارشناسانی که مسئول نمایش یا معرفی کالا می باشند و از غرفه ای به غرفه دیگر وبا توجه به تنوع کالایی،فرق میکند، می توان بهره برداری نمود.نحوه چیدمان،نور پردازی،نوع رنگ و مسایل گرافیکی که جنبه هنری دارد توسط دکوراتورها انجام می شود.امکانات و تجهیزات مورد نیاز

اسلاید 5: در اغلب نمایشگاه ها،تیپ های مختلفی از غرفه ها وجود دارد که بطور متفاوت و با توجه به درخواست شرکت کنندگان در نمایشگاه به آنان واگذار می شود و در آن فضا کالاها به نمایش در می آید.هزینه طراحی این گونه غرفه ها به مراتب کم تر از غرفه هایی است که برای هدف خاص طراحی شده اند.باتوجه به ساخته شدن این غرفه ها از قطعات پیش ساخته و استاندارد و قابل مونتاژ شدن آنها،به سیستم های مدولار نیز مشهورند.در این روش غرفه در زمان کوتاه ساخته و جهت چیدمان کالا آماده می شود و از این لحاظ بازده فوق العاده دارد.پلان

اسلاید 6: خلاقیت و هنر بهتر زیستن در فضا و زمان محدود، می تواند اولین ایده جهت طراحی غرفه نمایشگاهی باشد. فضای نمایشگاهی جایی است که در آن نمایش نوآوری، خلاقیت تکنولوژی و فناوری جدید، و تجارت و رقابت برای نمایش یا فروش عمده ای بازی میکند. چرا طراحی غرفه در فرآیند برگزاری نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟ باید عنوان نمود اگر غرفه ای به درستی و کامل طراحی شده باشد در ازدحام و شلوغی دوران نمایشگاه می توند پیام غرفه دار و یا شرکت را با تاثیر گذاری قوی به مخاطب مورد نظر برساند و با توجه به زمان محدود بازدید کننده از غرفه (5 الی 20 دقیقه) بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یک موقعیت رقابتی بوجود بیاورد. استفاده از عناصر و مولفه های نظیر نور، رنگ، فرم و ... که بیانگر عقاید مرتبط با فعالیت های بشری بوده ونگرش، احوال و شخصیت انسان ها را تحت تاثیر قرار میدهند می بایست هدف اصلی طراحی غرفه و چیدمان محصولات آن باشد تا به بهبود عملکرد فیزیکی و روانی، دست یابی به اصول زیباشناسانه فضای داخلی محقق گردد. طراحی غرفه، حساس ترین مرحله حضور درنمایشگاه به حساب می آید میزان موفقیت در این مرحله روی موفقیت دیگر مراحل بسیار موثر است در نتیجه گذر از این مرحله توجه زیادی را طلب می کند و باید تاکید نمود که اصول موفقیت، به عوامل انسانی، فکر خلاق و نو آور، شناخت محیط و واقعیات، درک شرایط زمانی و مکانی نمایشگاه بستگی دارد.بنابر این واگذاری امر طراحی به هر کسی جایز نیست و باید دقت لازم را در انتخاب طراح نمود. طراحی غرفه

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید