صفحه 1:
هر الله التخمن ۳ ۳
aad کت |
2
1 آموزش به 5
ى تيرو
Se كا ستاد
صفحه 2:
صفحه 3:
هدف و نحوه اموزش به بيمار:
هدف از آموزش به بیمار ممکن است جنبه های
پیشگیری. درمنیتوانبخشی و بطورکلی ارتقه سلامت 7۲
شامل شود
۷
بیمربید در خصوص عوارش وعواقب فیزیووژیکی
و روتیبیماری و با درمن رنه شده ید
بيمار بإيد درخصوص تحوه حل مشكلات و تصميم
گبری iss Sus مراقيت هيل کیرد
بيمار بايد در خصوص نحوه جلوكيرى از بيشرفت
بیماری و ارتقاء سطح سلامت یاد بگیرد:
بيمار ید در خصوص مشارکت با پزشک .پرستار و
SEVERE get
صفحه 4:
مراحل آموزش بیمار:
اتنظيم اهداف أموزشى و روش
Biel
صفحه 5:
مراحل آموزش بیمار:
استخراج نبزهای آموزشی بیمار
اهداف یادگیری عبار تست از
عبارت سادهای از نتیج مور انتظار
كه بيعار به آنها دست مييايد
صفحه 6:
مراحل آموزش بیمار:
استخراج نيازهاى أموزشى بيمار
در استراتؤيهاى آموزشى بايد
تنظيم اهداف أموزشى و روش 0
أموزش الامکان بیشترین حواس درگیر باشند.
بدون اینکه باعث پرکاری جس شود.
صفحه 7:
مراحل آموزش بیمار:
استخراج نبزهای آموزشی بیمار انتقال حس اعتماد به تفس و
خودباوری که از صداء حالت چهره و
تنظیم اهداف آموزشی و روش
آموزش
آماده کردن مواد کمک
زبانتان ييداست مى تواند باعث ايجاد
انتقال حس مثبت در بيعار شود.
5 برقرارى ارتباط جشمى مداوم و
۳ |
ح به موقع ) از حركات دست. تغيير
انن صدا. تاثيد ى 77
صحبت كردن با يك لبخند و يا تک
ee كردن ب ويا تكان
= دادن سر: در آموزش و یادگبری بسپار
۳7 مؤثر و كسك 2
صفحه 8:
استخراجنبازهای آموزشی بیمار شیابی به معنای سنجش ارزش
تتظیم اهداف آموزشی و روش Farge a nee ees)
استاندارد شده میباشد. ارزشیابی به
آماده کردن مود
3210118
مداخلات
میخواهید رسیدهاید؟ 02
چطور و اگر نرسیدهاید. چرا؟ د
بر
شرعت داشته باشد.
صفحه 9:
مراحل آموزش بیمار:
استخراج نيازهاى أموزشى بيمار
مستند سازی در هر یک از مراحل
تیم اهداف آموزشی و روش روند آموزش- درمان اجرا می شود.
آموزش اساس موققیت در هر یک از سه
آماده کردن مواد کمک Pp eee oe Tene
Reserves ee refs
آموزشی
نتایج,اهداف تعریف شده طبق رفتار
كه واقعى. كوتاه مدت و قابل دسترسى
باشد و مداغلات 'نخصصى متنليب
eee Ieee a ارزشیابی
مداخلات
صفحه 10:
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
صفحه 14:
سياس از همراهى و توجه شما