مدیریت و رهبری

مدیریت منابع مالی Funds Management

Funds-Management-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت منابع مالی Funds Management”

مدیریت منابع مالی Funds Management

اسلاید 1: مدیریت منابع مالیFunds Management

اسلاید 2: عنوانمدیریت منابع مالینوعمدلمراحل استفادهاجرا / تجزیه وتحلیل موضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: مدیریت منابع مالی عبارت است از مدیریت جریان نقدینگی در یک موسسه مالی. مدیر منابع مالی ضمانت می‌دهد که برنامه‌های سپرده‌گذاری با تقاضا برای وام مطابقت داشته باشد. برای انجام این کار، مدیر هم به بدهی‌ها و هم به دارایی‌هایی که بر توانایی بانکی در صدور اعتبار تاثیرگذار است، توجه دارد.شکستن مدیریت منابع مالیمدیریت منابع مالی –که مدیریت دارایی نیز عنوان می‌شود- هر نوع سیستمی را که ارزش یک نهاد را حفظ می‌کند در بر می‌گیرد. که ممکن است هم در مورد دارایی‌های نامحسوس مانند مالکیت معنوی، حسن نیت، دارایی‌های مالی، یا سرمایه انسانی، و هم در مورد دارایی‌های محسوس از قبیل املاک و مستغلات به کار رود. مدیریت منابع مالی فرآیندی سیستماتیک از عملیات، توسعه، نگهداری، مرتب‌کردن و ارتقای دارایی‌ها در مقرون به صرفه‌ترین و سودده‌ترین راه ممکن است.یک مدیر منابع مالی باید توجه دقیقی نسبت به هزینه و خطر سرمایه‌گذاری بر روی فرصت‌های جریان نقدینگی داشته باشد. یک موسسه مالی با توانایی ارائه اعتبار به مشتریان است که فعالیت می‌کند. حصول اطمینان از جریان نقدینگی مناسب منابع مالی، یک جنبه اساسی از موقعیت مدیر است. مدیریت منابع مالی همچنین می‌تواند به مدیریت دارایی‌های منابع نیز اشاره کند.در جهان مالی، اصطلاح «مدیریت منبع مالی» در نهایت افراد و موسساتی را توصیف می‌کند که سرمایه‌گذاری‌ها را از طرف سرمایه‌گذاران مدیریت می‌کنند. یک مثال جهانی در این‌باره مدیران سرمایه‌گذاری است که دارایی‌های منابع مستمری را برای سرمایه‌گذاران مستمری بازنشستگی انجام می‌دهند.

اسلاید 4: مدیریت منابع مالی ممکن است به چهار صنعت جداگانه تقسیم گردد:1- صنعت سرمایه‌گذاری مالی2- صنعت زیرساخت3- صنعت کسب‌وکار و کارآفرینی4- بخش عمومیمدیریت صندوق مالیعمومی‌ترین کاربرد اصطلاح «مدیریت منابع مالی» مدیریت سرمایه‌گذاری یا مدیریت مالی را در بخش مالی که منابع سرمایه‌گذاری را برای حساب‌های مشتری مدیریت می‌کنند، پوشش می‌دهد. شغل مدیر منابع مالی شامل مطالعه بر روی نیازهای مشتری و اهداف مالی، ایجاد یک طرح سرمایه‌گذاری، و اجرای راهبرد سرمایه‌گذاری است.طبقه‌بندی مدیریت منابع مالیمدیریت منابع مالی می‌تواند برحسب نوع مشتری، روش مورد استفاده برای مدیریت یا نوع سرمایه‌گذاری دسته‌بندی گردد.موقعی‌که دسته‌بندی بر اساس نوع مشتری باشد، مدیران منابع مدیران منابع کسب‌وکار، مدیران منابع شرکتی یا مدیران منابع شخصی هستند که حساب‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران فردی مدیریت می‌کنند. مدیران منابع شخصی در مقایسه با مدیران منابع کسب‌وکار، سبد‌های سرمایه‌گذاری کوچک‌تری را پوشش می‌دهند. این منابع ممکن است توسط یک مدیر منابع یا یک تیم متشکل از مدیران منابع مالی کنترل شود.در برخی از منابع مالی، مدیران منابع به صورت رایگان مقداری از سود یا درصد مشخصی از عملکرد صندوق را به عنوان انگیزه بدست می‌آورند.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطتخصیص منابع Resource Allocationتامین مالی خرد Microfinance Yunusمزایامدیریت جریان نقدینگی، اعم از مدیریت بدهی‌ها، تقاضای وام و سپرده‌گذاری‌ها و دارایی‌ها مزیت اصلی مدیریت منابع مالی است. کاربردهامدیریت منابع مالی می‌تواند برحسب نوع مشتری، روش مورد استفاده برای مدیریت یا نوع سرمایه‌گذاری دسته‌بندی گردد. موقعی‌که دسته‌بندی بر اساس نوع مشتری باشد، مدیران منابع مدیران منابع کسب‌وکار، مدیران منابع شرکتی یا مدیران منابع شخصی هستند که حساب‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران فردی مدیریت می‌کنند.اگر برحسب صنعت این تقسیم‌بندی صورت گیرد به چهار صنعت سرمایه‌گذاری مالی، زیرساخت، کسب‌وکار و کارآفرینی، و بخش عمومی قابل تقسیم است.معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان