سایر گزارش‌های دولتی

آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته

aeen_name_amoozeshi_dore_karshenasi_arshade_napeivaste

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته”

آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته

اسلاید 1: 10 March 20181آئين نامه آموزشي دوره كارشناسي ارشد ناپیوستهخلاصهمصوب :89/05/18تاريخ اجرا: نيمسال اول 90-1389

اسلاید 2: 10 March 20182فهرست مندرجات. فصل اول : كليات. فصل دوم : شرايط ورود. فصل سوم : نظام آموزشی. فصل چهارم : حضور و غياب. فصل پنجم : ارزشیابی. فصل ششم : طول دوره – مرخصي تحصيلي و انصراف از تحصيل. فصل هفتم : پايان نامه. فصل هشتم : ساير مقررات. فصل نهم : فراغت از تحصیل

اسلاید 3: 10 March 20183فصل اولكلّياتدوره كارشناسي ارشد ناپیوسته يكي از دوره هاي آموزش عالي بالاتر از دوره كارشناسي است كه پس از آن به اجرا در مي آيد و سرانجام به اعطاي مدرك كارشناسي ارشد ناپیوسته در رشته مربوطه منتهي مي گردد.

اسلاید 4: 10 March 20184فصل دومشرايط ورودماده 3: شرايط ورود به دوره به شرح زير است :1- داشتن شرايط عمومي ورود به آموزش عالي2- داشتن گواهينامه پايان دوره كارشناسي يا بالاتر مورد تأييد وزارت فرهنگ و آموزش عالي و يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در رشته هاي مورد قبول 3- برخورداري از توانايي جسمي لازم و متناسب با رشته تحصيلي4- موفقيّت در آزمون ورودي دورهتبصره : مدرك معادل كارشناسي براي ورود به اين دوره ها فاقد اعتبار است.

اسلاید 5: 10 March 20185فصل سوم واحد هاي درسيماده 7: تعداد كل واحدهاي درسي دوره كارشناسي ارشد ناپيوسته با احتساب واحد پايان نامه بر حسب رشته حداقل 28 و حداكثر 32 واحد است.ماده 8: تعداد واحد پايان نامه كارشناسي ارشد براي همه رشته ها بين 4 تا 10 واحد درسي مطابق برنامه مصوب شوراي عالي برنامه ريزي است. ماده 9: دانشجوي دوره كارشناسي ارشد ناپیوسته مجاز است در هر نيمسال بين 8 تا 14 واحد درسي را انتخاب كند و در موارد استثنايي با صلاحديد شورای تحصيلات تكميلي اين تعداد مي تواند به 16 واحد افزايش يابد. *در آخرين نيمسال تحصيلي نام نويسي دانشجو با كمتر از 8 واحد درسي بلامانع است

اسلاید 6: 10 March 20186فصل چهارم حضور و غيابماده 10: حضور دانشجو در تمامي برنامه هاي درسي و ديگر فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي دوره الزامي است غيبت ( موجّه ) دانشجو نبايد از 4 ساعت درس نظری، 2 ساعت درس عملی و آزمایشگاهی و 10 % مجموع ساعت کارآموزی تجاوز كند در غير اين صورت نمره دانشجو در آن درس صفر محسوب مي شود.ماده 11: غيبت غير موجّه در امتحان هر درس موجب گرفتن نمره صفر براي آن درس است. در صورتي كه غيبت دانشجو در امتحان از نظر مؤسّسه موجّه تشخيص داده شود ( ارائه دلیل مستند )، آن درس حذف مي شود.

اسلاید 7: 10 March 20187فصل پنجم ارزشيابيماده 12: حداقل نمره قبولي در دروس اجباری و اختیاری 14 و دروس جبراني 12 است.تبصره 2: در مواردي كه ارزشيابي دانشجو در يك درس موكول به فعاليت هايي باشد كه با تشخيص استاد مربوطه انجام آن در طول يك نيمسال تحصيلي ممكن نيست، نمره دانشجو در آن درس ناتمام محسوب مي شود در اين صورت بايد نمره دانشجو در اين درس حداكثر تا پايان نيمسال تحصيلي بعد، توسط استاد ذيربط به نمره قطعي تبديل و در كارنامه وي ثبت شود، در غیر این صورت درس حذف می گردد.ماده 13: ميانگين نمرات دروس دانشجو در هر نيمسال تحصيلي نبايد از 14 كمتر باشد، اگر ميانگين نمرات دانشجو در دو نيمسال تحصيلي ( متوالی یا متناوب ) كمتر از 14 باشد آن دانشجو از ادامه تحصيل محروم مي شود.

اسلاید 8: 10 March 20188فصل پنجم ارزشيابيتبصره ماده 13: نمره دروس پيشنياز يا جبراني در كارنامه دانشجو جداگانه ثبت مي شود اما در احتساب ميانگين نمرات نيمسال تحصيلي و ميانگين كل نمرات دانشجو منظور نمي شود.

اسلاید 9: 10 March 20189فصل ششمطول دوره - مرخصي تحصيلي و انصراف از تحصيلماده 14: طول دوره مدتي است كه دانشجو بايد دروس تعيين شده در اين دوره را با پايان نامه بر اساس مقررات مربوط به اتمام برساند. طول دوره كارشناسي ارشد ناپيوسته 3 سال است. شورای تحصيلات تكميلي دانشگاه مي تواند در موارد استثنائی به پیشنهاد شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده، يك نيمسال تحصيلي به طول دوره دانشجو اضافه كند. اعطاي ترم ارفاقي بيش از یک ترم در حوزه اختيارات كميسيون بررسي موارد خاص دانشگاه مي باشد. ماده 16: دانشجوي دوره كارشناسي ارشد مي تواند حداكثر براي يك نيمسال تحصيلي با كسب موافقت دانشگاه از مرخصي تحصيلي استفاده كند. مدت مرخصي تحصيلي جزو سنوات تحصيلي دانشجو محسوب مي شود. *اخذ مرخصی تحصیلی در اولین نیمسال تحصیلی مجاز نیست در موارد استثنائی با پیشنهاد دانشکده، تصمیم گیری بر عهده شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه می باشد.

اسلاید 10: 10 March 201810فصل ششمطول دوره - مرخصي تحصيلي و انصراف از تحصيلماده 17: دانشجویی که تمایل به انصراف از تحصیل داشته باشد باید درخواست خود را کتباً به اداره آموزش دانشکده تسلیم نماید. این دانشجو مجاز است فقط برای یک نوبت حداکثر تا یک ماه قبل از پایان همان نیمسال تحصیلی تقاضای انصراف خود را پس بگیرد و آن نیمسال جزو مدت مجاز تحصیل وی محسوب و مرخصی تحصیلی برای آن نیمسال صادر می شود پس از انقضای این مهلت، حکم انصراف از تحصیل وی صادر و حق ادامه تحصیل در آن رشته را ندارد. تبصره 5 : دانشجویان زن شاغل به تحصیل در کلیه رشته های علوم پزشکی در صورت بارداری می توانند با رعایت سایر ضوابط و مقرّرات از دو نیمسال مرخصی تحصیلی بدلیل زایمان، بدون احتساب در سنوات تحصیلی استفاده نمایند.

اسلاید 11: 10 March 201811فصل هفتمپايان نامهماده 19: تهيه پايان نامه آخرين بخش دوره كارشناسي ارشد است كه طي آن دانشجو موظّف است در يك زمينه مربوط به رشته خود زير نظر استاد راهنمای پژوهشی به تحقيق و تتبّع بپردازد.ماده 21: استاد راهنمای پژوهشی با پيشنهاد دانشجو و موافقت استاد و تاييد شورای تحصيلات تكميلي دانشکده، از بین اعضاي هيأت علمي دانشگاه با حداقل مرتبه استادياري تعيين مي گردد. ماده 20: دانشجو موظف است پس از پايان نيمسال اول و قبل از شروع نيمسال سوم تحصيلي موضوع پايان نامه خود را با نظر استاد راهنمای پژوهشی مشخص و به تصویب گروه آموزشی مربوطه و شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده برساند.

اسلاید 12: 10 March 201812فصل هفتمپايان نامهماده 23: به پيشنهاد استاد راهنمای پژوهشی و تاييد شورای تحصيلات تكميلي دانشکده یک یا دو نفر از اعضای هیأت علمی و یا صاحب نظران و محققان برجسته مرتبط با موضوع پایان نامه می توانند بعنوان استاد مشاور تعیین شوند. ماده 24: ارزشيابي پايان نامه در جلسه دفاعيّه توسط هيأت داوران متشكل از استاد راهنمای پژوهشی، استاد مشاور و يك نفر نماينده شورای تحصيلات تكميلي دانشکده و دو نفر از بين اعضاي هيأت علمي يا متخصصان و محققان داخل يا خارج موسّسه صورت مي گيرد.

اسلاید 13: 10 March 201813فصل هفتمپايان نامهماده 25: پايان نامه توسط هيأت داوران در پنج درجه ارزشيابي شده و به هر درجه نمره اي تعلق مي گيرد و اين نمره در ميانگين كل نمرات دانشجو محاسبه مي شود. نمره از 18/50 تا 20 : عالي نمره از 17 تا 18/49 : بسيار خوبنمره از 15/50 تا 16/99 : خوب نمره از 14 تا 15/49 : قابل قبولنمره از 14 كمتر : غير قابل قبول1 – ارسال مقاله ( Submission ) برای مجلات علمی، پژوهشی داخل یا خارج قبل از دفاع اجباری است و حداکثر نمره پایان نامه 18 می باشد.2 – چاپ مقاله یا ارائه گواهی تایید ( Acceptance ) قبل از دفاع اختیاری است و به شرح ذیل نمره داده می شود:در مجلات نمایه شده در ISI – WOS ، PubMed : Medline یا Scopus : 2 نمرهدر مجلات غیر از بند 2- 1 : 1 نمره

اسلاید 14: 10 March 201814فصل هشتم ساير مقرراتماده 28: انتقال و تغيير رشته و جابجایی در دوره كارشناسي ارشد ناپيوسته ممنوع است.ماده 29: در صورتي كه ارائه برخي از دروس در يك رشته و در يك زمان معيّن در موسّسه مبداء ممكن نباشد دانشجو مي تواند آن دروس را با موافقت استاد راهنمای پژوهشی و تأييد شورای تحصيلات تكميلي دانشکده در يكي از مؤسّسات آموزش عالي ديگر كه مجري دوره است به صورت مهمان بگذراند در اين حال كسب موافقت مؤسّسه مقصد هم ضروري است و تعداد واحدهاي درسي دانشجوي مهمان در يك موسّسه، نبايد از نصف واحدهاي درسي دوره تجاوز نمايد.

اسلاید 15: 10 March 201815ماده 31: میانگین کل نمرات دانشجو در پایان دوره نباید از 14 کمتر باشد در غیر این صورت از دریافت مدرک کارشناسی ارشد محروم می شود. فصل نهم فراغت از تحصیلماده 32: آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته در چهل و سومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخه 89/05/18 به تصویب رسید و از ابتدای سال تحصیلی 90 – 1389 لازم الاجرا می باشد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید