صفحه 1:
صفحه 2:
* آشنایی با مقررات تبدیل وضعیت استخدامی
* آشنایی با مقررات ترفیع پایه سالائه
* آشنایی با آیین نامه ارتقاء
صفحه 3:
مقررات تبدیل وضعیت استخدامی
صفحه 4:
مراتب علمی اعضای هبات علمی آموزشی و پژوهشی
صفحه 5:
عضو هيلت علمى تمام وقت جغرافیایی: فردی است که به طور تمام وقت 06 ساعت در هفته
طبق برنامه تتظیمی انجام وظیفه نموده و حق انجام کار انتفاعی تخصصی خارج از دانشگاه را
ندارد.
طبق برنامه تنظیمی در دانشگاه خدمت می کند.
ام وقت (غیر تمام وقت جغرافیایی): فردی است که هفته ای چهل ساعت
صفحه 6:
مم و
رسمى
" رسمى آزمايشى
* رسمى قطعى
* تمام وقت جغرافيايى
* تمام وقت
صفحه 7:
صفحه 8:
(ترفيع سالانه) و با موافقت دانشگاه
صفحه 9:
تبدیل وضعیت استخدامی
Cy li Gam تمام وقت جنرافیایی
1
¥ ارتقاء مرتبه علمی
موافقت دانشکده و دانشگاه
صفحه 10:
تبدیل وضعیت استخدامی
استخدام پیمانی .
(تمام وقت جغرافیایی)
مشمول تعهدات قانونی (ضریب )
(تمام وقت جغرافيايى)
وع ضريب )0 يا تعهدات قانوة
صفحه 11:
صفحه 12:
مقررات ترفیع پایه
صفحه 13:
به اعضای هیأت علمی (آموزشی و پژوهشی) در قبال هر یک سال خدمت
قابل قبول در اجرای فعالیت های مورد انتظار؛ یک پایه ترفیع اعطا می گردد.
صفحه 14:
ملاک خدمت قایل قیول 8۶۶
نظام شناسایی عملکرد آکادمیک و ارزشگذاری عینی (شعاع)
برای سنجش فعالیت های:
آموزشی
پژوهشی
اجرایی
صفحه 15:
معیارهای لازم برای دریافت ترفیع پایه سالاته
4 تکمیل اطلاعات در سیستم شعاع به مدت حداقل 2 نوره متوالی
© كسب حداقل امتياز لازم در قسمت آموزش/ كسب حداقل امتیاز لازم در
قسمت يزوهش/ كسب حداقل امتياز كل مورد نياز
مناعاتبحقتور قلل ول یرای لحتنباب زیم بتالان بر این بیط
مقررات جاری دانشگاه
صفحه 16:
he ره
پایه های تشویقی
0 به اعضای هیلت علمی تمام وقت جغرافیایی به ازای هر 0 پایه ترفیع سالانه. با نظر
روساى داشكدم هاوماز نت پس از طرح در كديئه ترفيعات؛ يك بليه یلق
مى كيرد.
©- مخترعين و مكتشفين كه اختراع و اكتشاف آنان در مراجع ذيربط به ثبت رسيده باشد.
©- بركزيدكان رتبه هاى اول تا سوم جشنواره هاى ابن سيناء رازى و خوارزمى و مجرى
اصلی طرح منتخب جشنواره کشوری آموزشی شهيد مطهرى
#- پایه تشویقی بر مبنای امتیاز ارتقاء
صفحه 17:
پایه های تشویقی بر مبنای امتیاز ارتقاء
7 کسب (PO امتیاز برای دانشیاری و 060 امتیاز برای لستادی از مجموع چهار ماده
۲ كسب دو برابر امتياز درنظر گرفته شده (كف امتياز) در ماده سه (در مورد هيات علمي
آموزشي در مرتبه دنشياري 7200 امتیاز و در مرتبه استادي 000 امتیاز و در مورد هيات
علمي پژوهشي در مرتبه دانشياري 000 امتیاز و در مرتبه استادي 4000 امتياز)
* كسب بیش از 600 درصد آرای موافق حاضرین در جلسه هیات ممیزه دانشگاه
7 کسب حداقل 16 امتیاز از کیفیت تدریس برای اعضای هیات علمی آموزشی و GIP
امتیاز از کیفیت تدریس برای اعضای هیات علمی پژوهشی
7 عدم مردودی پرونده در نوبت هاي قبلي در همان مرتبه
” حداكثر لنتظار براى ارتقا به مرتبه بالاتر 3 سال
صفحه 18:
رکود علمی
* چنانچه فردی به عنوان عضو هیلت علمی تمام وقت و تمام وقت جغرافیایی» © سال
متوالی یا 6۴ سال متناوب موفق به دریافت ترفیع نشود مشمول دستورالعمل رکود علمی می
شود.
* برای اعضای هیأت علمی تازه استخدام شدهء سال اول استخدلم محسوب نمی گردد.
* در صورت محرز شدن رکود علمی عضو هیلت علمی به هیلت ممیزه دانشگاه معرفی
می گردد.
صفحه 19:
صفحه 20:
آيين نامه ار تقاء
صفحه 21:
مراتب علمی اعضای هبات علمی آموزشی و پژوهشی
صفحه 22:
۳ ۳0
(0 7
شاه 8 منک tun sens kG
هت ستات/ مقر
جر فک مس ی
قعايف بس اهالب 6و
2
سس ماكر يرنه
هم
se ۳ |
Spee Sn als nal af a
ل را با هد سعيد عدير جع يتدميب طرخ هر تج فتاه ههام رگزا تشد
سم متفه مین راچد تشگ رادشه
1
احشنوزه مشب نشکا ...ین نامه ها أموشي
7
..یموضسم
fy sete
mee
cc
۳ صدورکارت پرسلی دانشگاه
ایثارگران oa
سب ۳۳
صفحه 23:
صفحه 24:
SE فركر مطائعات وتوسعة بيس | aS acs al
صفحه 25:
* انجام وظایف محوله طبق برنامه تنظیمی دانشگاه به تأّیید مدیر گروه
*تأیید صلاحیت اخلاقی. شوّون استادی و رفتار حرفه ای بر اساس ارزیابی
کمیته جذب دانشگاه
* حداقل مدت اشتغال به منظور ارتقاء به مرتبه بالاتر در مرتبه استادیاری و
دانشیاری 4 سال به صورت تمام وقت جغرافیایی
* گواهی طی دوره توانمند سازی آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی
*حکم استخدام پیمانی عضو هیأت علمی
* کسب امتیازات لازم در مواد 1 تا 4
صفحه 26:
بسمه تعالى
كزارش فعالبتهاى آموزشى و بزوهشى اعضاء هيئت علمى
کروهآموزشی ost تاريخ تكديل فرم توسط:
باتشتكاة.
alee ise
چیه فعلی تاريخ آخرين ارتقاء مرتب
ب جدول شماره 2-سولیق تحصیلیدانکاهی بهترتیبتاریخ لخذ مدرک
ربيف | مدرکتمصيدي تعصیدی | "نامدفشاه | معزراتشكاء | مدت تمصيل | تاريخ لفزمدرى 2 درجه Tae]
ود خهر | کتور | از [ تا | تعمیدی ده تارف
اعنوان يليان نامه و تاريخ تصويب أت ٠
"US نسخه فترتهى اليه مدارت تمصيني . انشنامه ها ررشنامه هاء لكام لستفدامس. احا ملو ريتهاى علص و كارشهاى بو تب .مات زا رشها ی ها
pt tb dhe ad tals oa doe تيل خننة يساق نايف
صفحه 27:
جدول شماره 3 -سوبق خدمتدانشگاهی و غیردنشکاهی به ریب ترخ :
تعام وفت: عرقي دنشکادی =a Snes ae oo
er ee | پاره وفت
صفحه 28:
ماده 1- فعالیت های فرهنگی - تربیتی -
اجتماعی
1- تدهین کتاب. مقلله و تولید لثر بمیع و ارزنده هنريبا رویکرد اسلامي در حوزه هاي فرهنگي -
تربيتي - اجتماعي
2- تیهیه و تدوین پیوست فرهنگي
3 ارائه مشاوره فرهنگی و یا همكارى مؤثر با تشکل های قانونمند و نهاد های فرهنگی
4- استاد مشاور فرهنگي با حکم معاون دانشجويي - فرهنگي موسسه
5- مسئولیت پذیری در اصلاح و هدایت نگرش های مطلوب فرهنگی -تربیتی-اجتماعی
6- استمرار در تقید و پايبندي به ارزشهاي ديني. فرهنگي, ملي. انقلابي و صداقت و امانتداري
7- کسب جوایز فرهنگي (دانشگاهي . كشوري . بین المللي)
8- طراحی و مشارکت فعالانه در برگزاری کرسی های نقد و نظریه پردازی
9- شرکت در کارگاه های دلنش افزلیی و توانمند سازی اعضای هیلّت علمی در زمینه فرهنگی -
تربیتی-اجتماعی
صفحه 29:
جدول شماره 5 - مجموع امتبازات فابل محاسبه
ند eye
1 | [تدوین کتاب)[مقله] و (تولید ات یدیع واوزنه هتری)یاریکرد اسلامی در حوزه هایٍ
eal pa fad
7 _ | تهیه و تدوین پبوست فرهنگی
ا مشاو فرتقي وبا كار SES
3 | استاد مشاور قرهنگ باحكم معاون دالشجوس - فرهاكى موسسة.
5 | وی پتبری دراصاح ومدايت | 7
تكرنهاى موب فرهنكي و ملساركت يا
اللجسام فداليتيساى فرهكسس - تويتى - | 2-5-1 - مشاركت در أجراى أمور قرطتي
ae wan
Bie ste SST
بر یزی وطرلصی در سور
۲ | اسر در تقد و ید بسه اتسينا ديني ,فرهتكس ,على فايس و صصداقت و
en
7 _ سب جوا Pa
3 ]طاح ومشاركت فعااته دري ركزارى كرسي هاى نقد ونظريه بردازى
5 | شرقت دركارقاههاى دض اقزلى و تواتسند سازى لمضلى هيات علس
Put ba EAS
16 حداقل ما ارم زيند هاى 1 الى 3ب استای يقد
7 الى 1 oe Fp WS fs
3
3
3
i
تن
Topas
Ter
Wa
A Saleen
خداكتراطياز
درم ر Extn
7
حداف التياز
لازم درهر
دور ارقاء.
صفحه 30:
* کیفیت تدريس
* کمیت تدریس
* سرپرستی پایان نامه ها
* کسب جوایز آموزشی
* دانش پژوهی آموزشی
* کارگاه ها و دوره هاي آموزشي
صفحه 31:
سقف حهاکتر از در[ حدافل انبا لازم
هر مرضوع (دورة | مربى | استادبار | داتشيار
)5(
رعليت نظم ولتضباط وشذوتات أموزشي و درسي a 25
5 | بعصي 2 35 ]16
5 أكميتتدريس يي ws [as
#استديارو داتشيار
سرب رستى بابانامه هاى دكشرى عد ومى كروه يزشكى 3
سرهرستی دوه کارشندسیارشد و داروسازی و MPH 3
٩ |سربرست تخصصى يكتوى كروه يؤشكي 38 20
سرپرستی لوق تخصصی 5
إسرهرستى نكدرى تخصصى 5519
اجویزآموزشی 4
انش پژوهی آموزشی ص
1
هد متياز لازم ازيتد 1 فى 6 7
حدعذر امتبازقال احتساب اذب 1 الى 6. 76
به كسب اتيازات ماده 2 براى مشافل موضوع ماده 44 آبين امه استخدادي هيات علمي در زمان تصدى مشاهل سئكور انزاسي نيست سار مناغلى كله باحقدم هريك از
ايدان وزارتين به آن منصوب مى شدوند در زمان تصدى فقعد در سقف بار آموزشى موظف خود لازم لست امنياز كسب شايد.
صفحه 32:
جدول شماره 18 یازا ال معا
موضوع سقف حداكثر امتبازدر |[ حدافل امتباز لازم
اشدددركبيته | شدددرهيات | واحد | واحد | هر موضوع (دوره | عربى | استديار | داتثيار
سيره | درس | (it) uss
ترم
تفت ترس 3 3
20
یت تدریس 15 15 ۳
اسريرستى يليان تمه هاى تكدرى عدومى كروه بزشكى z
سوبرستی دوه کرشنسی اد و دروسازی و 33 3
اسربستی تخصصی بکتریکروهپزشکی 35 0
اسرپرستی فوق تخصصی
سریرستی بکتری تخصصی ۳10۳ 1
تام ورزدن در رورش محفق در سطحملیوبین عدی 5 15
اتتقال دينش بافشاورى درققب كاركلهها ودوره ضلى كوتاء. ps 10 oa =
OS ae Es
Sala Be
احداتثرامتيازقايل احتساب ازبتد 1 الى5.
| جمعامتيازتصب شده
ابره كسب امتيازات ماده 2براى مشاغل موضوع ماده 44 آبين تامه استخدامى هيات علمى در زمان تصدى مشافل ستكور الزاسى تيست.سابرمشاغلى كه با حادم هريك از
وزدران وزارنين به آن منصوب می شوند در ما تصدی فط در سلف بر آموزی موف خود لازم لست امثياز تسب نماد
صفحه 33:
ماده 3 آیین نامه ارتقا ء :
فعالیت های پژوهشی - فناوری
ات معتبر بين المللي و داخلي به (زبان خارجي)
* مقالات در نشریات معتبر داخلي به زبان فارسي
* شركت در مجامع علمي و بين المللي
* طرح هاي پژوهشي
*اختراع و اکتشاف
* کتاب ها
* تالیف یا تدوین كتابهاي چاپي یا الكترونيکي بعنوان منبع آموزشي
* داوری مقالات
* کسب رتبه در جشنواره هاي (ملي و بین المللي مرتبط با حوزه تخصصی)
* کسب جوایز پژوهشي
صفحه 34:
جدول شماره ۴۹ -امبزات قابل ماه
em 8
رش
fs pn
gn aE کر
واحد كار
صفحه 35:
و کب باه ری
ای وی نت ی هت
از کس ده در کیت
امتباز کم شده در ات
از در هر
ee
te i رم
weet | ae
ahi
صفحه 36:
ماده 3 آیین نامه ارتقا ء:
ae. “Iles
فعالیت های پژوهشی - فناوری
مقالات
اول اير همكاران
1 100% سم
60% 90% 2
50% 80% 3
40% 70% 4
5 60% 30%
6 و بالاتر 50% کمتر یا مساوی 9625
* میزان امتیاز نوبسنده مسوّول برابر امتیاز نویسنده اول مقاله
صفحه 37:
ماده 4 آیین نامه ارتقا ء:
فعالیتهای علمی - اجرایی
* طراحی و راه اندازی آزمایشگاه. کار گاه و .
* ایجاد رشته های جدید
فمكارق فوثر دز اتجمن ها ی علعی,تتجلات علقی و...
* دبیری همایش های علمی
* شرکت در شورا هاء کمیته ها و مدید
" طراحی سوالات آزمون های سراسری
.
صفحه 38:
جدول شماره ۳۱ - امتبازات قابل محاسبد از فعاليتهاى علمى - اجوابى اعضاى هيات علمى آموزشى - بزوهشى موسمه (ee one)
صفحه 39:
* حداکثر زمان توقف در رتبه استادیاری یا دانشیاری برای مستخدمین جدید
در دانشگاه های تیپ یک 0 سال می باشد.
" در صورت عدم ارتقاء طی مدت زمان ذکر شدهء افراد مشمول رکود
علمی خواهند شد.
صفحه 40: