علوم انسانی و علوم اجتماعی سیاست و قانون‌گذاری

آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه

Ghavain_daneshgah

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه”

آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه

اسلاید 1: کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه آشنایی با مقررات تبدیل وضعیت استخدامیآشنایی با مقررات ترفیع پایه سالانهآشنایی با آیین نامه ارتقاء

اسلاید 2: مقررات تبدیل وضعیت استخدامی

اسلاید 3: مراتب علمی اعضای هیأت علمی آموزشی و پژوهشی

اسلاید 4: عضو هیأت علمی تمام وقت جغرافیایی: فردی است که به طور تمام وقت، 54 ساعت در هفته طبق برنامه تنظیمی انجام وظیفه نموده و حق انجام کار انتفاعی تخصصی خارج از دانشگاه را ندارد.عضو هیأت علمی تمام وقت (غیر تمام وقت جغرافیایی): فردی است که هفته ای چهل ساعت طبق برنامه تنظیمی در دانشگاه خدمت می کند.

اسلاید 5: وضعیت های مختلف استخدامی پیمانی رسمی رسمی آزمایشی رسمی قطعی تمام وقت جغرافیایی تمام وقت تمام وقت جغرافیایی

اسلاید 6: تبدیل وضعیت استخدامی رسمی آزمایشی پیمانیتمام وقت جغرافیایی تمام وقت جغرافیایی تمام وقت

اسلاید 7: تبدیل وضعیت استخدامی پیمانی رسمی آزمایشی رسمی قطعی ارتقاء مرتبه علمیپس از سه سال در صورت کسب پایه های سالانه(ترفیع سالانه) و با موافقت دانشگاه

اسلاید 8: تبدیل وضعیت استخدامی تمام وقت جغرافیایی تمام وقت ارتقاء مرتبه علمی موافقت دانشکده و دانشگاه

اسلاید 9: تبدیل وضعیت استخدامی مشمول تعهدات قانونی (ضریب K)(تمام وقت جغرافیایی)استخدام پیمانی(تمام وقت جغرافیایی)شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی پس از گذشت یک سال از شروع ضریب K یا تعهدات قانونی

اسلاید 10:

اسلاید 11: مقررات ترفیع پایه

اسلاید 12: به اعضای هیأت علمی (آموزشی و پژوهشی) در قبال هر یک سال خدمت قابل قبول در اجرای فعالیت های مورد انتظار، یک پایه ترفیع اعطا می گردد.

اسلاید 13: ملاک خدمت قابل قبول ؟؟؟نظام شناسایی عملکرد آکادمیک و ارزشگذاری عینی (شعاع)برای سنجش فعالیت های: آموزشیپژوهشیاجرایی

اسلاید 14: معیارهای لازم برای دریافت ترفیع پایه سالانه1- تکمیل اطلاعات در سیستم شعاع به مدت حداقل 9 دوره متوالی2- کسب حداقل امتیاز لازم در قسمت آموزش/ کسب حداقل امتیاز لازم در قسمت پژوهش/ کسب حداقل امتیاز کل مورد نیاز 3- ساعات حضور قابل قبول برای احتساب ترفیع سالانه بر اساس ضوابط و مقررات جاری دانشگاه

اسلاید 15: پایه های تشویقی1- به اعضای هیأت علمی تمام وقت جغرافیایی به ازای هر 5 پایه ترفیع سالانه، با نظر رؤسای دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی، پس از طرح در کمیته ترفیعات، یک پایه تشویقی تعلق می گیرد.2- مخترعین و مکتشفین که اختراع و اکتشاف آنان در مراجع ذیربط به ثبت رسیده باشد.3- برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های ابن سینا، رازی و خوارزمی و مجری اصلی طرح منتخب جشنواره کشوری آموزشی شهید مطهری4- پایه تشویقی بر مبنای امتیاز ارتقاء

اسلاید 16: پایه های تشویقی بر مبنای امتیاز ارتقاء کسب 170 امتیاز برای دانشیاری و 190 امتیاز برای استادی از مجموع چهار ماده کسب دو برابر امتیاز درنظر گرفته شده (کف امتیاز) در ماده سه (در مورد هيات علمي آموزشي در مرتبه دانشياري 70 امتیاز و در مرتبه استادي 90 امتياز و در مورد هيات علمي پژوهشي در مرتبه دانشياري 90 امتیاز و در مرتبه استادي 110 امتياز) کسب بیش از 90 درصد آرای موافق حاضرین در جلسه هیات ممیزه دانشگاه کسب حداقل 18 امتیاز از کیفیت تدریس برای اعضای هیات علمی آموزشی و 5/4 امتیاز از کیفیت تدریس برای اعضای هیات علمی پژوهشی عدم مردودی پرونده در نوبت هاي قبلي در همان مرتبه حداکثر انتظار برای ارتقا به مرتبه بالاتر 7 سال

اسلاید 17: رکود علمی چنانچه فردی به عنوان عضو هیأت علمی تمام وقت و تمام وقت جغرافیایی، 3 سال متوالی یا 4 سال متناوب موفق به دریافت ترفیع نشود مشمول دستورالعمل رکود علمی می شود. برای اعضای هیأت علمی تازه استخدام شده، سال اول استخدام محسوب نمی گردد. در صورت محرز شدن رکود علمی، عضو هیأت علمی به هیأت ممیزه دانشگاه معرفی می گردد.

اسلاید 18:

اسلاید 19: آیین نامه ارتقاء

اسلاید 20: مراتب علمی اعضای هیأت علمی آموزشی و پژوهشی

اسلاید 21:

اسلاید 22:

اسلاید 23:

اسلاید 24: انجام وظایف محوله طبق برنامه تنظیمی دانشگاه به تأیید مدیر گروهتأیید صلاحیت اخلاقی، شؤون استادی و رفتار حرفه ای بر اساس ارزیابی کمیته جذب دانشگاه حداقل مدت اشتغال به منظور ارتقاء به مرتبه بالاتر در مرتبه استادیاری و دانشیاری 4 سال به صورت تمام وقت جغرافیایی گواهی طی دوره توانمند سازی آموزشی ویژه اعضای هیأت علمیحکم استخدام پیمانی عضو هیأت علمی کسب امتیازات لازم در مواد 1 تا 4شروط لازم جهت ارتقاء مرتبه علمی

اسلاید 25:

اسلاید 26:

اسلاید 27: ماده 1- فعالیت های فرهنگی- تربیتی - اجتماعی1- تدوين كتاب، مقاله و توليد اثر بديع و ارزنده هنري با رويكرد اسلامي در حوزه هاي فرهنگي – تربيتي – اجتماعي 2- تهيه و تدوين پيوست فرهنگي3- ارائه مشاوره فرهنگی و یا همکاری مؤثر با تشکل های قانونمند و نهاد های فرهنگی4- استاد مشاور فرهنگي با حكم معاون دانشجويي – فرهنگي موسسه5- مسئولیت پذیری در اصلاح و هدایت نگرش های مطلوب فرهنگی -تربیتی-اجتماعی 6- استمرار در تقيد و پايبندي به ارزشهاي ديني، فرهنگي، ‌ملي، انقلابي و صداقت و امانتداري7- كسب جوايز فرهنگي (دانشگاهي ، كشوري ، بين المللي)8- طراحی و مشارکت فعالانه در برگزاری کرسی های نقد و نظریه پردازی9- شرکت در کارگاه های دانش افزایی و توانمند سازی اعضای هیأت علمی در زمینه فرهنگی -تربیتی-اجتماعی

اسلاید 28:

اسلاید 29: ماده 2- فعالیت های آموزشی کیفیت تدریس کمیت تدریس سرپرستی پایان نامه ها کسب جوایز آموزشی دانش پژوهی آموزشی كارگاه ها و دوره هاي آموزشي

اسلاید 30:

اسلاید 31:

اسلاید 32: ماده 3 آيين نامه ارتقا ء : فعاليت هاي پژوهشي – فناوري مقالات در نشريات معتبر بين المللي و داخلي به (زبان خارجي) مقالات در نشريات معتبر داخلي به زبان فارسي شركت در مجامع علمي و بين المللي طرح هاي پژوهشي اختراع و اكتشاف كتاب ها تاليف يا تدوين كتابهاي چاپي يا الكترونيكي بعنوان منبع آموزشي داوری مقالات كسب رتبه در جشنواره هاي (ملي و بين المللي مرتبط با حوزه تخصصی) كسب جوايز پژوهشي

اسلاید 33:

اسلاید 34:

اسلاید 35: میزان امتیاز نویسنده مسؤول برابر امتیاز نویسنده اول مقالهماده 3 آيين نامه ارتقا ء : فعاليت هاي پژوهشي – فناوريمقالاتسهم هر یک از همکاران از امتیاز مربوطهسهم هر یک از همکاران از امتیاز مربوطهتعداد همکارانسایر همکاراناول تعداد همکاران---------100%160%90%250%80%340%70%430%60%5کمتر یا مساوی 25%50%6 و بالاتر

اسلاید 36: ماده 4 آيين نامه ارتقا ء : فعاليتهاي علمی – اجرایی طراحی و راه اندازی آزمایشگاه، کارگاه و ......... ایجاد رشته های جدید همکاری مؤثر در انجمن های علمی، مجلات علمی و ... دبیری همایش های علمی شرکت در شورا ها، کمیته ها و ...... طراحی سؤالات آزمون های سراسری .........................

اسلاید 37:

اسلاید 38: حداکثر زمان توقف در رتبه استادیاری یا دانشیاری برای مستخدمین جدید در دانشگاه های تیپ یک 8 سال می باشد. در صورت عدم ارتقاء طی مدت زمان ذکر شده، افراد مشمول رکود علمی خواهند شد.رکود علمی بر اساس ارتقاء

اسلاید 39: با تشکر از توجه شما

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید