turkey1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش و پرورش ترکیه”

آموزش و پرورش ترکیه

اسلاید 1: آموزش و پرورش ترکیه

اسلاید 2: دانشجو:آیلارنجفی درس:آموزش وپرورش تطبیقی استاد:آقای بهنام موفقی شماره دانشجویی:۹۸۰۱۵۶۱۴۰ دانشگاه :دانشگاه پیام نور شاهیندژ رشته:علوم تربیتی

اسلاید 3:

اسلاید 4: آشنایی باکشورترکیه

اسلاید 5: ترکیه کشوری کوهستانی و پر باران و به شکل یک مستطیل است که از سمت شرق و غرب امتداد یافته و با قرار گرفتن در یکی از حساس ‌ترین و بهترین مناطق دنیا ، موقعیت جغرافیایی عالی و بسیار خوبی را از آن خود کرده است و گذرگاه جنوب غرب آسیا و اروپا محسوب می شود و کشورهای متعددی به ویژه ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی از این کشور استفاده می کنند، این کشور زیبا از آب و هوای بسیار خوب و جلگه ‌ای برخوردار است و مکان ‌های جالب و دیدنی بسیاری نیز دارد به دلیل همین سالانه تعداد زیادی مسافر از سراسر دنیا به آنجا سفر می کنند . از ایران هم مسافران بسیاری راهی این کشور می شوند.

اسلاید 6: جمعیت مردم ترکیه جمعیت کشور ترکیه حدود ۷۷ میلیون نفر ( برآورد ۲۰۱۵ ) است .بسیاری از مردم به دین اسلام گرایش و متعهد هستند و عید فطر و عید قربان در این کشور جزء تعطیلات رسمی می باشد و همچنین در ترکیه حدود ۷۰٪ -۷۵ ٪ درصد مردم ترک ، ۱۸٪ درصد کرد و ۷٪-۱۲٪  نیز، مابقی باشندگان قومی ترکیه را تشکیل می‌ دهند .

اسلاید 7: زبان مردم ترکیه زبان مردم ترکیه زبان غالب و رسمی ترکی ( استانبولی ) با حروف الفبای لاتین می باشد و زبانهای عربی - کردی ( با اختلاط کلمات ترکی ) و گویش های اقلیت های قومی به صورت غیررسمی مورد استفاده مردم ترکیه قرار می گیرد و همچنین در گذشته با خط عربی ( عثمانی ) نوشته می ‌شد و زبان نوشتاری این مردم از زمان تشکیل جمهوری ترکیه توسط آتاترک در سال ۱۳۰۲ هجری شمسی ( ۱۹۲۳ ) با خط لاتین نوشته می شود .

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان