hadis1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “احادیث فوق العاده پر کاربرد”

احادیث فوق العاده پر کاربرد

اسلاید 1: بسم الله الرحمان الرحیماحادیث فوق العاده پر کاربرد

اسلاید 2: حسادتامیر المومنین علیه السلام:هر کس ازوضعیت خود راضی است به دیگران حسد نمی برد.نکته: همواره اگر داشته های خود را ببینیم نداشته های خود را در دست دیگران جستجو نمی کنیم.

اسلاید 3: نیکی و خوش برخوردیامام صادق علیه السلام:نیکی وخوش برخوردی عمرهارازیاد وشهر ها را آباد می کند.تو نیکی کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز

اسلاید 4: شوخی با نامحرمپیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: هرکس با غیر همسر خویش شوخی و مزاح کند به اندازه هر کلمه ای که در دنیا سخن گفته باشد ، خداوند هزار سال او را در زندان دوزخ نگاه خواهد داشت.نکته: مواظب باشیم که بر سیره اسوه ی خویش قدم برداریم وقتی پیامبر اینگونه فرمایش می کنند باید خیلی مواظب بود.

اسلاید 5: ضررهای بد حجابیپیامبر صلوات الله علیه:هر خانمی که خود را معطر و خوشبو کند (عطر بزند) و سپس از خانه خارج شود، همواره مورد لعنت خدا و ملائکه خواهد گرفت، تا وقتی که به خانه برگردد، هرچند برگشتش به خانه طول بکشد. نکته:خیلی خطرناک است در برابر خواست خدا ایستادن و نافرمانی کردن

اسلاید 6: چشم چرانیامام صادق علیه السلام:چشم چرانی، تخم شهوت را در دل می کارد. نکته: ائمه اطهار به لطف خداوند علم خدادادی دارند که نقص به آن راه ندارد پس مواظب باشیم که با نگاه های حرام شهوت را بر خود مسلط نکنیم.

اسلاید 7: خطر های موجود برای بد حجابانپیامبر صلوات الله علیه:زن بى حفاظ، آسیب پذیر است ، هر گاه از خانه (بدون حجاب ) خارج شد، شیطان او را احاطه مى كند و در چشم انداز نفوذ شیطان قرار مى گیرد.چقدر شنیده یا دیده اید که افراد شرور و جنایتکاری که تجاوز به عنف می کنند زنان محجبه را مورد هتک حرمت قرار دهند؟ پیامبر ص بر افراد بدحجاب حجت تمام کرده و هرچه دیدند از کسی گله نکنند.

اسلاید 8: نشر دانشامام باقر علیه السلام:زكات دانش ، آموختن آن به بندگان خدا است .نکته:اگر هر کس چیزهای را که بلد است به دیگران بیاموزد چه بهشتی می شود جامعه البته ما باید جویای یادگیری هم باشیم.

اسلاید 9: مصافحه با نامحرمپیامبر صلوات الله علیه:هر كس بطور حرام با زنى مصافحه كند یعنى به او دست بدهد روز قیامت درغّل و زنجیر بسته و سپس به آتش انداخته خواهد شد.نکته: نباید از پیامبر ص پیشی گرفت یقینا هر حکم در اسلام با علم هم مطابقت دارد مطمئنا انسان با ایمان این را میداند و ژست روشن فکری به خود نمی گیرد و بگوید : ای بابا چه عیبی دارد...

اسلاید 10: نقش مشورتامام کاظم علیه السلام:كسى كه مشورت كند ، اگر كارش را درست انجام دهد ، مردم او را بستايند و اگر به خطا رود ، معذورش دارند .نکته: حتی پیامبر ص هم در برخی امور از اطرافیان خود مشورت می گرفت.

اسلاید 11: حیا پیامبر صل الله علیه :کسی که حیا ندارد خیری در او نیست.نکته: متاسفانه در جامعه بی حیایی در حال افزایش است البته کم رویی را نباید با حیا اشتباه گرفت.

اسلاید 12: قضاوت نکردنامیر المومنین علی علیه السلام:در هرماجرایی جزء عبرت گیرندگان باش نه قضاوت کنندگاننکته: ما نباید به شنیده ها حتی برخی مواقع به دیده های خودمان اعتماد کنیم و با آبروی دیگران بازی کنیم و در مورد آن ها قضاوت کنیم.

اسلاید 13: شاد کردن دل مومنرسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرموده اند: هر که مومنی را شاد کند، مرا شاد کرده و هر که مرا شاد کند، خدا را شاد کرده.نکته: دین اسلام دین سعادت است برای همه افراد و با باید با شاد کردن همدیگر در شاد کردن خدا و رسولش از هم سبقت بگیریم.

اسلاید 14: ارزش اندیشه و عقلانیتامام حسن عسکری علیه السلام:عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است.نکته:اسلام جایگاه ویژه ای را برای اندیشیدن و عقلانیت قرار داده است و نباید ما خرافه و جهل را با عناوین زیبا مثل توکل و دعا وارد دین کنیم جایگاه توکل و دعا هم مهم است اما آنها جای اندیشه را نمی گیرند.

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید