علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی (فصل دوم)

mabaani-akhlaghi-modiriat-dar-edare-hokoomat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
فایل حاوی 24 اسلاید- دربرگیرنده خلاصه تمامی مطالب فصل- قابل ویرایش- طراحی استانداردوزیبا-
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2345 بازدید, 14 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی (فصل دوم)”

اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی (فصل دوم)

اسلاید 1: فصل دوم مبانی اخلاقی مدیریت در اداره حکومت (مدیریت اخلاق مدار)

اسلاید 2: نگارنده: کارشناسی ارشد مدیریت شماره دانشجویی استادمربوطه :

اسلاید 3: به مدیریتی گفته می شود ،که وظایف مدیریتی را، دربستر اصول اخلاقی انجام می دهد. تحقق اهداف شرکت با چگونگی اداره و سبک مدیریت و میزان فعالیت او مرتبط است . به عبارت دیگر ، مدیریت اخلاق مدار ، به مدیریتی گفته می شود که، اخلاق و اصول اخلاقی درنگرش،تفکر و عمل و کردار اوپایدار و نهادینه شده باشد.مدیریت اخلاق مدار

اسلاید 4: تعریف مدیریت ازنکته نظر اخلاقی در اسلامامیرمومنان در نهج البلاغه حکمت70 می فرماید: « کسی که خود را در مقام پیشوایی مردم قرار دهد بایدپیش از آنکه به تعلیم دیگران بپردازد به تعلیم خویش بپردازد و باید تادیب کردنش پیش از آن که به زبان باشد ، به رفتار وعمل باشد. با اصلاح رابطه خود و خدا، مدیریت برقلب به دست می آید» .

اسلاید 5: تعریف اخلاقی مدیریت ازنکته نظر امام علی (ع)به زعم امام علی (ع) مدیریت تسهیل کننده امور مادی و معنوی کارکنان برای ارتقای آنان وسازمان است.درحقیقت مدیران از طریق ارتقای توانایی عملکرد کارکنان، عملکرد سازمانی را بهبود می بخشند،مدیریت امانتی ازجانب خداوند دردست کارگزار حاکمان است، امانتی که بایدابزاری برای گسترش عدل وحق باشد.

اسلاید 6: زمامدار مانند رودخانه بزرگ و پهناوری است که رودهایی کوچک از آن نشات میگیرند ، پس اگر آب آن رودخانه پهناور گوارا باشد، آب درون رودهای کوچک نیز گوارا خواهد بود و اگر شور باشد آب درون آن ها نیز شور خواهدبود.

اسلاید 7: صبورحق مداررازدار و امانتدارپاسخگویی و مسئولیت پذیریتوجه به نیازهای کارمنداننرمش و اقتدار به هنگامانصاف مدارمدارا با مافوقفرمانبرداریپرهیزکارارزشمدارانتقادپذیریدلسوز و خیرخواهایمان وارتباط با خداوندمشاور و راهنمامردم گراساده زیستهمدلی و همفکریحلال مشکلاتایثارگرخوش اخلاق و خوش رومتعادلمتفکرمشارکت جوعزت نفس و اعتمادبه نفس بالامهربان و نرم خوتوکل و توسل به خدای متعالویژگی مدیریت اخلاق مدار از دیدگاه اسلام

اسلاید 8: وظایف و مسئولیت های مدیریت اخلاق مدار ازدیدگاه اسلام درسازمان

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید