ارتباطات در آشپزخانه
اسلاید 1: Kitchen Communication ارتباطات در آشپزخانه1.Step: Job Description ( Position)قدم اول:شرح وظایف (موقعیت)2.Step: Information to Kitchen Staffقدم دوم:دادن اطلاعات به کارکنان آشپزخانه3.Step: Coaching first monthقدم سوم:مربی گری در ماه اول4.Step: Feed back to Chef (work level) قدم چهارم:گزارش سطح کاری کارکنان به سرآشپز
اسلاید 2: 5.Step: Responsibilities قدم پنجم:مسئولیتها 6.Step: Food Quality Check قدم ششم:چک کردن کیفیت غذاها 7.Step: Training once a month قدم هفتم:آموزش ماهیانه 8.Step : Job Rotation, Future Planning قدم هشتم:چرخش افراد در قسمتها و برنامه ریزی در مورد آینده Kitchen Communication ارتباطات در آشپزخانه
اسلاید 3: Kitchen Communication ارتباطات دیگر در آشپزخانهCommunication with the chefارتباطات با سرآشپزCommunication with service membersارتباطات با همکاران داخل آشپزخانهCommunication with Human Recourse Departmentارتباط با کارگزینی و منابع انسانی
اسلاید 4: Kitchen Communication ارتباطات دیگر در آشپزخانهCommunication with Stewarding Departmentارتباطات با انبار ظروفCommunication with Purchasing Dep.ارتباطات با قسمت تدارکاتCommunication with Cost Controllerارتباطات با کنترل هزینه ها
اسلاید 5: Food Quality Evaluation ارزیابی کیفیت غذاColour (contrast, attractive )رنگ(رنگهای مختلف-جذاب)Flavour (bland, tart, sweet, acceptable)مزه(گس،شیرین،شور و ترش و قابل قبول)Texture (crisp, firm, soft)بافت(ترد،محکم و سفت،نرم)
اسلاید 6: Food Quality Evaluation ارزیابی کیفیت غذاShape/size (Standard, too flat, round.. )شکل و سایز غذا(استاندارد و خیلی مسطح و گرد..)Temperature (cold, hot, temperature)حرارت(سرد،داغ،ولرم و درجات متفاوت دما)Production (very good, good, poor quality)شیوه های تهیه(خیلی خوب و خوب وکیفیت پایین)Suggestion for Improvement:پیشنهاداتی برای بهتر شدن محصول
اسلاید 7: Quality of work کیفیت کارAccuracy: اصولی بودنNeatness: تمیز بودنOrganisation : سازماندهیThoroughness : انجام پله پله مراحل (unsatisfactory, needs improvement, satisfactory, above average, superior)نارضایتی،نیاز به ارتقا،رضایتمندی،قابل قبول،خیلی عالی
اسلاید 8: Common discipline problems مشکلات رایج در نظم آشپزخانهAttendance Problems (unexcused absences, leaving without permission)مشکلات حضور و غیاب(غیبت غیر موجه،ترک محل کار بدون اجازه) Dishonesty and Related Problems (theft, falsifying work records, willful damage)عدم صداقت و مشکلات مربوطه(دزدی،خسارت عمدی)On the job Behaviour problems (Carelessness, smoking, intrigue, fighting… اعمال غیر اخلاقی و غیر حرفه ای(سیگار کشیدن،جنگ و دعوا و ..)
اسلاید 9: Employee Discipline نحوه برقراری نظم کارکنانUnrecorded oral warningاخطار شفاهی Oral warning with notation in employees personal fileاخطار شفاهی همراه با درج در پروندهWritten reprimandتنبیه کتبی Suspensionاخراج کوتاه مدت Dischargeاخراج دائمی
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.