علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

ارتباط موثر در روابط عمومی الکترونیک

ertebate_moaser_dar_ravabet_omoomie_electronic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارتباط موثر در روابط عمومی الکترونیک”

ارتباط موثر در روابط عمومی الکترونیک

اسلاید 1: ارتباط موثر در روابط عمومی الکترونیکحسین امامی

اسلاید 2: The Internet is public relationsوارن نیومن: اینترنت، روابط عمومی است!؟

اسلاید 3: اینترنت، روابط عمومی است!به هنگام و آنلاینتسهیل کننده دسترسی به اطلاعاتاقناع کننده فردیپیام معنادار سنجش پذیرشفافنفوذپذیراینها همان مشخصات یک کارگزار روابط عمومی آنلاین است.

اسلاید 4: وب سایتوب سایت های سازمانی همیشه باید حاوی اطلاعاتی باشند تا سه نیاز مخاطب را برآورده کنند:کاهش مراجعه حضوری کاهش استفاده از رسانه های چاپیسرعت در ارایه خدمات و اطلاعات

اسلاید 5: معیارهای یک وب سایت موفق سازمانیبخش تازه هاموتور جستجوفرم های آنلاینیک راهنمای متحدالشکلاطلاعات امنیتی: جزئیات کارت اعتباری و..تضمین رعایت حریم خصوصی

اسلاید 6: ویژگی های به شدت منفی سایت هاسرعت کند بارگذاری صفحاتبی نظمی و نبود سازماندهیطراحی غیر استانداردپاسخ دهی کنداضافه بار اطلاعاتی

اسلاید 7: پیشنهادهایی برای تولید محتوا در وبکاربر تمایل دارد به جای خواندن متن، آن را ”مرور“ کند. لذا متن باید در صفحه های وب موجز باشد. از این رو موارد زیر را مدنظر قرار دهید:در صفحه وب، نهایتا 400 لغت بکار ببرید.بخش های مختلف را با میان تیتر جدا کنید.

اسلاید 8: برای ارجاعات به صفحات دیگر و سابقه ها از ”لینک“، بسیار استفاده کنید.برای مواردی که بازدیدکنندگان به اطلاعات بیشتری نیاز دارند، پست الکترونیک ارائه کنید.از تصاویر، فیلم و صوت (مولتی مدیا) برای کمک به متن بهره گیرید.

اسلاید 9:

اسلاید 10:

اسلاید 11:

اسلاید 12: http://www.hamshahritraining.ir/news-3272.aspx

اسلاید 13: از هر فرصتی برای تبلیغ سایت تان استفاده کنیدنشانی سایت را بر روی همه برگه های سازمان درج شود.با ایجاد خبرنامه الکترونیک، برای بازدیدکنندگان ایجاد اشتیاق کنید.تبادل پیوند با دیگر سایت هاجایابی در موتورهای جستجو SEOخرید ”کلیدواژه های“ موتور جستجوهای اصلی

اسلاید 14: نقش کاربر را در سایت تان، پر رنگ کنیدامکان ”درج نظر“ را در زیر اخبار فراهم کنید.امکان نظرسنجی اینترنتی ایجاد کنید.از لینک های شبکه های اجتماعی برای توزیع مطالب تان غافل نشوید.

اسلاید 15: و نهایتا امکان ارسال مطلب و خبر را برای کاربر ایجاد کنید

اسلاید 16: سنجش اثربخشی در وبتعداد بازدید کننده صفحاتتعداد مراجعه کنندگان کلتعداد دانلودها و چاپ صفحات هر مطلبی که برای شما اهمیت دارد.

اسلاید 17: معیارهای ارزیابی یک سایت

اسلاید 18: 1- صحت و دقت: اعتماد و صحت اطلاعات1-آیا منابع اطلاعات مشخص است؟2- امکان چک کردن لینک منابع فراهم است؟3- نویسنده سایت در حوزه مربوطه متخصص است

اسلاید 19: 2- اعتبار پدیدآور یا نویسنده 1-آیا نویسنده شناخته شده است؟2- آیا امکاني فراهم شده که اعتبار و تخصص نویسنده مورد بررسی قرار گريرد؟3- چه جایگاهی میان سایت‌ها دارد (رتبه صدا داشتن)

اسلاید 20: 3- دامنه پوشش شناخت مخاطب، شناخت نیاز او و اهداف سایت مشخص می‌شود.1-آیا تمام موضوعات سایت به دقت بررسی شده‌اند؟2- آیا تمام لینک‌های مرتبط مناسب فراگیر و کارآمد هستند؟3- آیا نیاز کاربران را تامین می‌کند؟

اسلاید 21: 4- به روز بودن 1-سایت آخرین بار کی به روز شده است؟2- آیا مطالب، زمان بروز رسانی دارد؟3- آیا لینک‌ها درست کار می‌کنند؟

اسلاید 22: 5- تراکم و فشردگی 1-غلبه با متن است یا تصویر؟ (در سایت‌های دولتی متن بايد کوتاه‌تر باشد)2- آیا متون و تصاویر به اندازه کافی هستند؟3- آیا متون و تصاویر مفید و مرتبط با هم هستند؟4- از مولتی‌مدیا چقدر استفاده شده است؟

اسلاید 23: 6- دوسویه‌گی1-آیا ایمیل ذکر شده است؟2- آیا ایمیل‌ها فعال هستند؟3- امکان کامنت‌گذاری وجود دارد؟

اسلاید 24: 7-عینی (واقع‌بینی در برابر خیال‌گرایی) منظور تطابق اهداف از پیش تعیین شده با روند اجرایی سایت است.1-آیا تناسبی بین اهداف سایت و مطالب آن وجود دارد؟2- هدف واقعی سایت چیست؟3-آیا واقعاً می‌شود سایت را به عنوان یک منبع واقع‌گرا معرفی کرد؟

اسلاید 25: 8- سرعت دسترسی سرعت به منزله هوا در فضای مجازی است. کاربر نباید احساس تنگی نفس کند.1-آیا آدرس بسرعت پیدا می‌شود؟2- آیا صفحه به سرعت ظاهر می‌شود؟3- آیا می‌توان به سرعت بین صفحات گردش کرد؟

اسلاید 26: اثر اولیهاما مهمترین و اولین عامل قضاوت برای مخاطب اثر اولیه سایت است که باعث می‌شود کاربر سایت را با دقت و در عین رضایت بررسی کند که در صورت عدم رضایت سایت را می‌بندد. رنگ، گرافیک و تصاویر بکار رفته باید تداعی‌کننده فضای فیزیکی باشد. با دیدن عنوان سایت کاربر باید متوجه شود وارد چه سایتی شده است.

اسلاید 27: با تشکر از حوصله شماPrblog.blogfa.com meshkan@Gmail.com

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید