سایر آموزش

ارزشیابی اساتید

Arzeshyabi_asatid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزشیابی اساتید”

ارزشیابی اساتید

اسلاید 1: به نام خداوند بخشنده و مهربان

اسلاید 2: مقوله ارزشیابی استاد1)وظایف EDC: 2)طراحی سیستم ارزشیابی با استفاده از نظریات دانشکده ها 3) طراحی و اصلاح مداوم فرمهای ارزشیابی با استفاده از نظریات دانشکده ها 4) آموزش رابطین ارزشیابی دانشکده ها 5) کمک به تکثیر فرمها با قالب و چاپ مناسب براساس اعلام نیاز دانشکده ها 6) پیگیری ارسال فرمهای تکمیل شده از دانشکده ها 7) ریزش داده ها به کامپیوتر و تهیه کارنامه و گزارشهای مورد نیاز دانشکده ها و معاونت آموزشی دانشگاهدندانپزشکی 86

اسلاید 3: وظایف دانشکده ها: 1) مشارکت فعال در طراحی و اصلاح سیستم ارزشیابی 2) مشارکت فعال در طراحی و اصلاح مداوم فرمهای ارزشیابی 3) تهیه برنامه مشخص برای ارزشیابی استاد براساس جدول زمان بندی در دانشگاه 4) نظارت بر حسن عملکرد رابط ارزشیابی (توزیع فرم مناسب برای هر استاد در بین گروه مناسب فراگیران و با ارائه توضیحات مناسب) 5) ارسال فرمهای تکمیل شده توسط فراگیران و مسوولین در موعد مقرر 6) ارائه بازخوردهای تشویقی یا هشدار متناسب با نمره اخذ شده به هر یک از اساتید، و استفاده از نتایج برای اصلاح فرآیندهای آموزشی گروههامقوله ارزشیابی استاددندانپزشکی 86

اسلاید 4: حجم فعالیت در واحد ارزشیابی استاد EDC : 1) صدور کارنامه برای کلیه اعضای هیات علمی: یک بار در سال 2) صدور گواهی نتایج ارزشیابی دانشجویان برای کلیه اعضای هیات علمی مدعو و حق التدریس در هر نیمسال تحصیلی 3) صدور گواهی نتایج ارزشیابی برای کلیه سخنرانی های آموزش مداوممقوله ارزشیابی استاددندانپزشکی 86

اسلاید 5: تهیه نرم افزار ارزیابی آزمونهای چند گزینه ای در مرکز خدمات ماشینی دانشگاه 2) مشاوره برای برگزاری آزمونهای عملی 3) برگزاری دوره کارگاه ارزیابی دانشجومقوله ارزشیابی آزموندندانپزشکی 86

اسلاید 6: 1) مشارکت فعال در بازنگری برنامه درسی رشته های مختلف به سفارش وزارت متبوع یا به درخواست گروههای آموزشی (مثال: بازنگری برنامه کارشناسی ناپیوسته بهداشت عمومی، کارشناسی اندام مصنوعی، کارشناسی بهداشت محیط، کارشناسی کتابداری و برنامه دوره مقدمات بالینی پزشکی، دندانپزشکی) 2) ارائه مشاوره به گروههای آموزشی برای درخواست ایجاد رشته های جدید 3) انجام چند نمونه نیاز سنجی وسیع برای برنامه های آموزش مداوم فارغ التحصیلانمقوله برنامه ریزی درسیدندانپزشکی 86

اسلاید 7: 1) تدوین اولویتهای پژوهش در آموزش و اعلام عمومی به همه دانشکده ها 2) تهیه منابع روزآمد چاپی و الکترونیک برای پژوهشگران در این قلمرو: http://ofis.mui.ac.ir/recent 3) چاپ مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی و موفقیت در اخذ رتبه علمی- پژوهشی 4) پشتیبانی علمی و مادی از طرحهای کاربردی مرتبط با آموزش پزشکیمقوله پژوهشهای آموزشیدندانپزشکی 86

اسلاید 8: 1) برگزاری حدود 130 دوره آموزش نرم افزارهای کاربردی با شیوه مناسب برای اعضای محترم هیات علمی 2) برگزاری دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی 3) سفارش تهیه منابع مکتوب مناسب برای آموزش اساتید: جزوات Medline ، Reference Manager و کتابهای آموزش SPSS، کار گروهی، آزمونهای پیشرفت تحصیلی، PBL ، کاربرد اینترنت در پزشکی. 4) برگزاری کارگاههای روش تدریس پیشرفته و چندین عنوان کارگاه روش تحقیق پیشرفته ( از جمله کارآزمایی بالینی، روش تحقیق کیفی، پژوهشهای پیمایشی و طراحی پرسشنامه، تحلیل داده ها ...) و کارگاههای مقاله نویسی برای هیات علمی بالینی و پایه 5) راه اندازی ژورنال کلاب آموزش پزشکی (چهارشنبه ها- هر دو هفته یکبار) 6) کمک به برگزاری کلاسهای آموزش زبان انگلیسی ویژه هیات علمیمقوله آموزش اساتیددندانپزشکی 86

اسلاید 9: 1) تکمیل شبکه آموزش مداوم استان (با مشارکت دانشکده ها، گروههای آموزشی، انجمنهای علمی استان و سایر نهادهای ذیربط) 2) هماهنگی برگزاری حدود 300 برنامه آموزش مداوم حضوری در سال 3) اخذ مجوز و اجرای برنامه خودآموز برای 37 عنوان کتاب تالیف شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه با توزیع در سراسر کشور 4) پشتیبانی از ابتکارات آموزشی اعضای محترم هیات علمی در برنامه های آموزش مداوم 5) پوشش کامل کلیه مشمولین استان و بخشی از مشمولین استانهای مجاور 6) کمک به برگزاری کلاسهای آموزش زبان انگلیسی ویژه هیات علمیمقوله آموزش مداومدندانپزشکی 86

اسلاید 10: 1) تمرکز زدایی در تصمیم سازیهای آموزشی 2) زمینه سازی برای نهادینه شدن تغییرات آموزشی و بسط تجارب مفید در زمینه آموزش 3) افزایش روایی ارزشیابی های آموزشی 4) برخورداری مدیریت دانشکده از مجموعه سازمان یافته ای از افراد مجرب که به عنوان مشاورین و ”حافظه آموزشی“، به تصمیم گیریهای مناسبتر کمک کنند. 5) همگانی شدن پژوهش در آموزش به عنوان مکمل اجتناب ناپذیر تدریس در دانشگاه 6) پیشگیری از موازی کاری ها در دانشکده ها و استفاده بهینه از وقت اعضای هیات علمی علاقمند به توسعه و بهبود کیفیت آموزشاهداف تشکیل هسته های توسعه آموزش در دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی دانشگاه:دندانپزشکی 86

اسلاید 11: 1) طراحی و نظارت بر ارزشیابی های آموزش در دانشکده / بیمارستان (درصورت لزوم، انعکاس پیشنهادات اجرایی و اصلاحی به EDC برای بررسی و تایید نهایی در شورای آموزشی یا شورای دانشگاه 2) حمایت و هدایت اصلاحات آموزش (اعم از محتوای آموزشی، شیوه های تدریس ...) 3) بررسی نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی در زمینه مهارتهای تدریس و تحقیق و کمک به EDC در طراحی و اجرای دوره های آموزشی برای پاسخ به این نیازها 4) مشارکت در طراحی و سازماندهی برنامه های آموزش مداوم که توسط دانشکده/بیمارستان یا فارغ التحصیلان دانشکده برگزار می شود. 5) اعلام اولویتهای پژوهش در آموزش دانشکده/بیمارستان، مشارکت در طراحی و اجرای این پژوهشها 6) کمک به EDC برای بهبود برنامه های هدایت استعدادهای درخشان دانشگاهوظایف و زمینه فعالیت هسته توسعه آموزش:دندانپزشکی 86

اسلاید 12: 1) پشتیبانی علمی و فنی (شامل آموزش در بدو تشکیل هسته ها و آموزش و مشاوره مستمر در حین فعالیت، تامین منابع علمی (به خصوص کتابهای مورد نیاز در زمینه آموزش) 2) پشتیبانی اداری و پیگیری برای تصویب نهایی مصوبات هسته های توسعه در نهادهای ذیربط دانشگاهی و وزارتی 3) پشتیبانی مالی (در حد اعتبارات ابلاغی که مربوط به ردیفهای توسعه آموزش پزشکی است) 4) برقراری ارتباط سیستماتیک بین اعضای هسته های توسعه آموزش که در زمینه مشابه فعالیت می کنند. 5) نظارت و پایش فعالیت هسته ها و صدور گواری فعالیت برای اعضای هسته ها و همکاران ایشان حسب گزارش دانشکده هاتعهدات EDC در قبال هسته های توسعه آموزش:دندانپزشکی 86

اسلاید 13: 1) برقراری سیستم مناسب برای شناسنامه دروس در هر ترم و طراحی و نصب نظام ارزشیابی درس به عنوان مکمل ضروری برای ارزشیابی استاد 2) کمک به دانشکده ها و گروهها برای تهیه log books 3) کمک به گروههای خودجوش برای طراحی و اجرای ابتکارات آموزشی، PBLمقوله برنامه ریزی درسی و ارزشیابی برنامهدندانپزشکی 86

اسلاید 14: 1) درونی کردن ارزشیابی در دانشکده ها 2) انفرادی کردن فرمها و فراگیران منتخب برای ارزشیابی هر استاد 3) تکمیل OFIS مقوله ارزشیابی اساتیددندانپزشکی 86

اسلاید 15: مقوله آموزش اساتید1) ارائه برنامه مدون آموزش اساتید در هر نیمسال 2) اولویت در اجرای برنامه های آموزش اساتید که به صورت گروهی از طریق دانشکده ذیربط یا مرکز آموزشی درخواست می شود. 3) کارگاه ارتقاء به همت هیات ممیزه محترم دانشگاه و با همکاری EDCدندانپزشکی 86

اسلاید 16: جایگاه سازمانی هسته توسعه آموزش:رئیس دانشکده/مرکز آموزشی درمانیمدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاهمعاون آموزشی دانشکده/ مرکز آموزشی درمانیهسته توسعه آموزش دانشکده/ مرکز آموزشی درمانیروابط تشکیلاتی EDC ، رئیس و معاونت آموزشی دانشکده و هسته های توسعه آموزش با یکدیگردندانپزشکی 86

اسلاید 17: ساختار هسته توسعه آموزش:اعضا، دبیر، کارشناساندندانپزشکی 86

اسلاید 18: شیوه اجرابرای کلیه اعضاء هسته توسعه دانشکده ها به پیشنهاد دانشکده و معاون آموزشی دانشگاه حکم عضویت صادر و رونوشت آن به مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی داده خواهد شد. - مسئول هسته توسعه در هر واحد آموزشی، معاون آموزشی آن واحد یا نماینده تام الاختیار خواهد بود. - دانشکده ها و گروههای آموزش بالینی و پایه و جامعه نگر موضوعات پیشنهادی یا مشکلات مربوط به آموزش (برنامه ریزی، شیوه های آموزشی، ارتقاء توانمندی هیات علمی، نتایج ارزشیابی و بهبود برنامه های آموزشی و ...) را به مسئول هسته توسعه منعکس می نمایند و هسته با استفاده از نظریات کارشناسی اعضاء و در صورت نیاز با حضور و طرح در شورای E.D.C نتایج کار را در اختیار واحد ذیربط قرار می دهد. - پس از انتخاب هسته های آموزش، یک نفر به انتخاب یک عده جهت حضور در جلسات شورای EDC معرفی خواهد شد. - بررسی و ارائه نظرات کارشناسی در پاسخ به درخواستها و پیشنهادات مسئولین آموزشی دانشگاه و مرکز مطالعات و توسعه آموزش به عهده این هسته ها خواهد بود. دندانپزشکی 86

اسلاید 19: ادامه شیوه اجرا- کلیه اعضاء هسته ها بمنظور داشتن ارتباط نزدیک با مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، عضو این مرکز نیز خواهند بود و به تبع نیاز در کارگاههای مربوط و یا جلسات برنامه ریزی و مشاوره ای مرکز مزبور شرکت می نمایند. - مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه با استفاده از کمیته های تخصصی و نظرات اعضا، هسته های توسعه بعنوان ارگان مشورتی و علمی پاسخگوی نیازهای کارشناسی آموزشی دانشگاه بوده و با مشارکت واحد درخواست کننده، نتایج بررسی و مطالعات خود را به شورای آموزشی دانشگاه و یا واحدهای ذیربط ارائه خواهد نمود. - شورای آموزش دانشکده ها و گروههای آموزش بالینی و همچنین شورای آموزش دانشگاه نظریات و مصوبات مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی را در جلسات خود مطرح و نتایج را به مرکز مذکور منعکس می نماید تا از این طریق نقاط قوت و ضعف فرآیند مجدداً مورد بررسی قرار گیرد. شرکت کنندگان در هسته های آموزشی دانشکده ها به ازاء ساعاتی که صرف این امور می نمایند و نیز شرکت در جلسات، گواهی همکاری در ماده 3 تکالیف اعضای هیات علمی را دریافت می نمایند. در صورت عدم نیاز عضو هیات علمی به این گواهی، سایر پاداشهای ممکن به پیشنهاد خود ایشان و تصویب شورای EDC در نظر گرفته خواهد شد.دندانپزشکی 86

اسلاید 20: با تشكر از اساتید گرامی دکتر جباری فر 86

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید