Brand-value

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 36 اسلاید در این پاورپوینت در رابطه با ارزش ویژه، برند آگاهی، وفاداری به برند و رفتار مصرف کننده و موارد تکمیلی دیگر بحث شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2027 بازدید, 23 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزش برند”

ارزش برند

اسلاید 1: Brand value

اسلاید 2: introduction

اسلاید 3: اهمیت برند3برای مشتریانپایین آوردن انواع ریسک‌های مربوط به خرید توسط برندبرای شرکت‌ها

اسلاید 4: ارزش ویژه ی برند از دیدگاه آکرارزش ویژه ی برند، مجموعه ای از داراییها و تعهدات است که با نام و نماد (علامت) برند مرتبط است و به ارزشی که توسط یک محصول یا خدمت برای شرکت مشتریان شرکت ایجاد می شود اضافه شده یا کم می شود. این داراییها و تعهد که ارزش ویژه ی برند بر اساس آنها شکل می گیرد از یک زمینه به زمینه ی دیگر متفاوت است. 4

اسلاید 5: 5ارزش ویژه برندوفاداری به برندبرند آگاهیکیفیت ادراک شدهتداعی برنددیگر دارایی‌هاهزینه‌های بازاریابی کمتر اهرم تجاری trade leverage))جذب مشتریان جدیدایجاد آگاهیاطمینان سازیداشتن زمان برای واکنش در برابر تهدیدات رقابتیلنگر و تکیه گاهی که دیگر تداعیها می تواند به آن متصل شود. آشنایی - دوست داشتن نشانه ای از اهمیت / تعهد برندی که باید مورد توجه باشددلیل خریدتمایز/ جایگاهقیمتعلائق اعضا کانال‌هاتوسعه‌هابه فرایند کار کمک می‌کند/ اطلاعات را بازخوانی می‌کنددلیل خریدخلق احساسات و گرایشات مثبتتوسعه‌هامزیت رقابتیبرای شرکت ایجاد ارزش می‌کند با افزایش:کارایی و اثربخشی، وفاداری به برند، قیمت/ حاشیه سود، توسعه برند، اهرم تجاری، مزیت رقابتیبرای شرکت ایجاد ارزش می‌کند با افزایش:تفسیر/ پردازش اطلاعاتاطمینان در تصمیم خریداحساس رضایت چگونه ارزش ویژه برند ارزش زایی می کند

اسلاید 6: برند آگاهیYour Logo Here6آگاهیمیزان و قدرت حضور برند در ذهن مصرف‌کننده

اسلاید 7: در بین تمام تداعیهای برندی، فقط کیفیت ادراک شده است که به عنوان نیروی محرکه ی عملکرد مالی در نظر گرفته می شود. کیفیت ادراک شده اغلب، اگر نخواهیم بگوییم اصلی ترین نیرو، حداقلیک نیروی اصلی برای هر کسب و کاری است.قضاوت مصرف کننده در مورد برتری کلی یک محصول این ارزیابیهای درونی درباره ی کیفیت محصول توسط مصرف کننده پس از تجربه کردن برند انجام می شود، نه به وسیله ی مدیران و متخصصانسطح بالاتر تداعی ذهنی برند

اسلاید 8: وفاداری به برندداشتن پایگاهی از مشتریان وفادار می تواند جریانی از فروش و سود را برای صاحب برند به همراه داشته باشد. در نظر گرفتن وفاداری به عنوان یک دارایی منجر به ایجاد برنامه هایی جهت بالا بردن وفاداری خواهد شد و این خود منجر به افزایش ارزش ویژه ی برند می شودیکی از سرمایه های گرانبهای کسب و کارها، وفاداری مشتریان است. رقبا ممکن است از محصول و فرایندها یا خدمات کپی برداری کنند ولی تغییر دیدگاه مشتریان جهت تغییر برند دشوار است.

اسلاید 9: ADD A FOOTER9مزایای رقابتی وفاداری به برند برای شرکتهاوفاداری به برند فرصت واکنش رقابتی به حرکتهای رقبا و تومحصول و برند را ایجاد می کند.

اسلاید 10: ADD A FOOTER10

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید