فروش و بازاریابی

ارزیابی آزمون هوش

adabiat-bazaryabi-varzeshi-

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزیابی آزمون هوش”

ارزیابی آزمون هوش

اسلاید 1: دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهریار موضوع:ارزیابی آزمون هوشاستاد:جناب آقای افتخاری دانشجو:پرستو شجاع ثانیرشته:مدیریت بازرگانی شماره دانشجویی:901174618

اسلاید 2: میزان کردن آموزن های هوشبرای ارزیابی هر آزمونی – آزمون هوش، شخصیت ، یا هر چیز دیگر- به اطلاعات گسترده ای نیاز داریم که به ما بگویند نمرات آزمون چه معنایی دارند. این ارزیابی با میزان کردن شروع می شود : فرآیند به وجود آوردن قواعدی برای اجرا کردن آزمون و تعبیر کردن نمرات . یکی از مراحل اصلی، یافتن هنجار است که عبارت است از توصیف فراوانی وقوع نمرات خاص، روان شناسان سعی می کنند آزمون را در مورد نمونه بزرگی از افراد که بیانگر کل جامعه هستند میزان کنند

اسلاید 3: توزیع نمرات هوشبربینه، و کسلر ، و سایر پیشگامانی که اولین آزمون های هوش را ساختند موادی را انتخاب کردند و برای تعیین نمره ی میانگین 100 با انحراف معیار 15 برای آزمون استنفورد – بینه ، روشن نمره گذاری خاصی را ترتیب دادند. همان گونه که در فصل دوم اشاره کردیم، انحراف معیار کوچک است و اگر نمرات خیلی تغییر کنند، بزرگ است . نمرات تقریباً هر جمعیتی به توزیع بهنجار یا منحنی زنگوله شکل که نزدیک هستند؛ این توزیع متقارن است و اغلب نمرات نزدیک به میانگین هستند.

اسلاید 4: میزان کردن مجدد و اثر فلینهنجار های هر آزمونی بعد از چند سال بالاخره کهنه و منسوخ می شوند . در سال 1920 سئوالی که از افراد درباره ی مشخص کردن مریخ جویا می شد مشکل به حساب می آمد، زیرا اغلب افراد اطلاعات کمی درباره ی سیاره های داشتند. امروزه همین سئوال آسان است. هر آزمونی باید دوباره میزان شود تا اطمینان حاصل شود که آسانتر یا سخت تر نشده است.

اسلاید 5: کسانی که آزمون های هوش را میزان کردند سرانجام پی بردند که مرتباً سئوال ها را سخت تر می کنند تا از بالا رفتن نمره ی میانگین جلوگیری کنند. یعنی ، دهه به دهه، نسل به نسل، نمرات خام افراد در آزمون های هوش به تدریج افزایش یافتند و سازندگان آزمون ها مجبور بودند آزمون ها را دشوار تر کنند تا نمره ی میانگین را در محدوده ی 100 نگه دارند. این گردش به اثر فلین معروف است که از نام روان شناسی گرفته شده که توجه را به آن جلب کرد. این نتایج در آزمون ها تفاوت دارند، اما در برخی از آن ها، اثر فلین به طور متوسط 6 نمره ی هوشبر در هر 10 سال بوده است. بنابراین، اگر شما همان آزمون هوشی را انجام دهید که والدین شما ا نجام دادند (با فرض اینکه والدین شما تقریباً 25 سال از شما بزرگتر باشند) در این صورت نمره ی شما ممکن است 15 نمره ی بالاتر از نمره ی آن ها باشد. اگر افراد نسل شما آزمون هوش دوران پدر بزرگ شما را انجام دهند، اغلب آن ها نمره ی نزدیک به دامنه سرآمد خواهند گرفت.

اسلاید 6: ارزیابی آزمون هاآیا تا به حال در مورد امتحانی که غیر منصفانه به نظر می رسید شاکی بوده اید؟ غیر منصفانه به نظر رسیدن لزوماً یک آزمون را غیر منصفانه نمی کند ( و منصفانه به نظر رسیدن نیز لزوماً آن را منصفانه نمیکند).هنگامی که روان شناسان می خواهند دقت یا منصفانه بودن یک آزمون را ارزیابی کنند، انواع شواهد خاص را بررسی می نمایند. روش های اصلی ارزیابی کردن هر آزمونی بررسی پایانی و اعتبار آن است.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید