کسب و کار برنامه‌ریزی

ارزیابی ۳۶۰ درجه

arzyabiye_360darage

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزیابی ۳۶۰ درجه”

ارزیابی ۳۶۰ درجه

اسلاید 1: ارزیابی 360 درجه

اسلاید 2: تعریفرویکرد ارزیابی عملکردی که بر داده های جمع آوری شده از سرپرستان، همکاران، زیردستان، مشتریان و عرضه کنندگان تکیه دارد.چرخه کاملی که خلاصه ارزیابی از همه افراد (سرپرستان، زیردستان و همکاران) را در مورد جنبه های مختلف سبک رهبری و مدیریت و عملکرد ارایه می کند.

اسلاید 3: ارکان ارزیابی 360 درجهتمرکز بر ادراکات مرتبط با رفتار یک فردچند بعدی مداری (ارزیابی بدون مرز)

اسلاید 4: منابع ارزیابی 360 درجهسرپرست/رئیسمشتریان درونیمشتریان بیرونیگزارشات مستقیم زیردستانعرضه کنندگانگزارشات سطح بالا و پائینهمکارانسایر روسا و سرپرستانخود فرد

اسلاید 5: عناصر فرآیند ارزیابی 360 درجهارزیابی بالا به پائین ارزیابی همکاران خود ارزیابی ارزیابی پائین به بالا

اسلاید 6: ارزیابی بالا به پائین:شكل سنتي ارزيابي. چهار رئيس وجود دارد: 1- مافوق بلافصل2- مديران ماتريسي3- مدير بلافصل قبلي4- ساير روساارزیابی پائین به بالا:ارزیابی فرادستان توسط زیردستانارزیابی همکاران:مشارکت گروهی در ارزیای یک فرد

اسلاید 7: علل انجام خود ارزیابیتعیین نیازهای مهارت آموزی و توسعهگزارش دهی موفقیت های گذشته هنگام بکارگیری در یک شغل جدیدبررسی عملکرد فرد در زمینه مباحث انگیزشی

اسلاید 8: مراحل ارزیابیتعیین هدفانتخاب ابزار جمع آوری دادهتصمیم گیری در زمینه مواردتصمیم گیری در مورد دریافت کنندگان ارزیابیپرورش ارزیابی شوندگان و ارزیابی کنندگانانتخاب ارزیابی کنندگانتوزیع پرسشنامهتحلیل اطلاعات ارزیابیبازخورد ارزیابیپیگیری اجرای فرآیندتکرار فرآیند

اسلاید 9: علل رواج ارزیابی 360 درجهتحقیق در زمینه ارزیابی (1980) – یافته ها:ارزیابی یک عنصر کلیدی در توسعه شخصیتی و حرفه ای است.مدیران کارآمد، یادگیرندگان هستند.بسیاری از افراد، در محیط هایی با ارزیابی ضعیف فعالیت می کنند.

اسلاید 10: مدلهای فرآیند ارزیابی 360 درجهمدل اول: تحلیل شغلیمدل دوم: قابلیتهای فردیمدل سوم: برنامه ریزی استراتژیکمدل چهارم: تئوری توسعهمدل پنجم: تئوری شخصیتی

اسلاید 11: کاربردهای ارزیابی 360 درجهتوسعه راهکارتغییر فرهنگیارزیابی عملکردافزایش اثربخشی تیمی

اسلاید 12: چرا ارزیابی 360 درجه ؟توجه به مشتری و کیفیت خدماتارتقای کار تیمی و تیم سازیایجاد فضایی با مشارکت بالاتعیین موانع موفقیتارزیابی نیازهای توسعهشناسایی قابلیتهای سازمان و در نتیجه مشخص شدن ارزشها و پاداشهای سازمان

اسلاید 13: نکات ضروریلزوم آموزش کامل نحوه استفادهحمایت از اعتبار ارزیابی 360 درجهاستفاده از تسهیل کننده های ماهرپیگیری برنامه های توسعهجداسازی ارزیابی توسعه ای از تصمیمات پاداش دهی و برنامه های پرسنلی لزوم حمایت مدیران سطوح عالی سازمان

اسلاید 14: مقایسه رهیافت سنتی با ارزیابی 360 درجه

اسلاید 15:

اسلاید 16: با تشکر از توجه شما

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید