کسب و کار فروش و بازاریابی

از ۴P تا ۱۸P (آمیخته بازاریابی با هیجده پی)

bazaryabi_p

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۷ اسلاید آمیخته بازاریابی، آمیزه بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی  به عنوان ترجمه Marketing Mix استفاده می شوند. ابزار آمیخته بازاریابی، ابزاری قدرتمند است که اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق آن، استراتژی‌های محصول یا خدمت خود را تهیه و تدوین می‌کنند. این ابزار می‌تواند به ارائه پیشنهادی جدید به بازار یا بهبود استراتژی بازار فعلی کمک کند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
3281 بازدید, 40 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “از ۴P تا ۱۸P (آمیخته بازاریابی با هیجده پی)”

از ۴P تا ۱۸P (آمیخته بازاریابی با هیجده پی)

اسلاید 1: اصول اداره جلسه

اسلاید 2: آمیخته بازاریابی- 18Pنویسنده: وحید نثائیNESSAEI_EMS@YAHOO.COMWWW.CHIDEMAN.BLOG.IRTelegram.me/nessaei

اسلاید 3: آمیخته بازاریابی، آمیزه بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی  به عنوان ترجمه Marketing Mix استفاده می شوند. منظور از آمیخته یا ترکیب این است که بین این اجزا می‌بایست یک نگرش ترکیب سیستمی و هماهنگ برقرار شود تا بتواند بر مشتری تاثیر گذارد.

اسلاید 4: ابزار آمیخته بازاریابی، ابزاری قدرتمند است که اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق آن، استراتژی‌های محصول یا خدمت خود را تهیه و تدوین می‌کنند. این ابزار می‌تواند به ارائه پیشنهادی جدید به بازار یا بهبود استراتژی بازار فعلی کمک کند.

اسلاید 5: مک کارتی یک طبقه بندی چهار عامله از این ابزارها را معرفی کرده است که به چهار پی (4Ps) معروف است و عبارت اند از؛محصول، قیمت، مکان عرضه و فعالیت های ترویجی/پیشبردی

اسلاید 6: 4P to 18Pعلاوه بر موارد 4 گانه آميخته کلاسيک بازاريابي، حداقل، 14 مورد دیگر را نیز می توان اضافه نمود.12- مشارکت / Participation13- بررسی و کاوش / Probe14- وضعيت محيطي / Physical Evidence15- سیاست پرداخت /  Payment16- فرآیند / Process17- اشتیاق و تعصب / Passion18- سیاست / Policy5- افراد / People6- بسته‌بندي / Packaging7- قدرت / Power8- برنامه ریزی / Programing9- متقاعدسازی / Persuasion10- ارائه / Presentation11- روابط عمومی / Public Relations

اسلاید 7: 1- محصول (Product)کالا یا خدمتی که شرکت به بازار عرضه می نماید و می بایست در آن عوامل زیر مد نظر قرار گیرد:تنوع محصولطراحیکیفیتنام تجاری (برند)ابعاد و بسته بندیخدمات قبل، حین و پس از فروش، مرجوعی و گارانتی

اسلاید 8: 2- قیمت(Price)مبلغی که شرکت در قبال محصول از مشتری طلب می کند. در خصوص قیمت موارد زیر می بایست مورد توجه قرار گیرد:لیست های قیمتتخفیف های فروشزمان پرداختنوع تسویه و اعتبار مشتریان

اسلاید 9: 3- توزیع (Place)این آیتم، کلیه افراد و شرکتهایی را که در فرآیند ارائه کالا یا خدمت از محل شرکت به دست مصرف کننده نهایی نقش دارند شامل می شود و موارد زیر را در بر میگیرد:کانالهای توزیعنحوه حمل کالا و بسته بندی در زمان حملمحل عرضه کالاجورچینی کالاانواع پایانه (نقطه) فروش

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید