کسب و کارفروش و بازاریابی

از 4P تا 18P (آمیخته بازاریابی با هیجده پی)

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۷ اسلاید آمیخته بازاریابی، آمیزه بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی  به عنوان ترجمه Marketing Mix استفاده می شوند. ابزار آمیخته بازاریابی، ابزاری قدرتمند است که اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق آن، استراتژی‌های محصول یا خدمت خود را تهیه و تدوین می‌کنند. این ابزار می‌تواند به ارائه پیشنهادی جدید به بازار یا بهبود استراتژی بازار فعلی کمک کند.

nessaei_ems

صفحه 1:

صفحه 2:
۱۳2۹5۸۶۱ WWW.CHIDEMAN.BLOG.I de R

صفحه 3:
Rope’ PLACE 8. | MARKETING } Mix PRICE 1 (> ۲۵۸ اقا 5 product 11 om ۲ WWW.CHIDEMAN.BLOG.I R

صفحه 4:
ابزار آمیخته بازاریایی, ابزاری قدرتمند است که اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق آن, استراتژی‌های محصول یا خدمت خود را تهیه و تدوین می‌کنند. اين ابزار می‌تواند به آزانهبستهافى حديد يكنا د استراتژی بازا گفک گت NESSAEI_EMS@YAHOO.C WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 5:
هک کازین یک :طبعه بندی چهار عامله از این ابرارها زا معرفی کرده است كمه هار پی (485) معروف است و عبارت اند آز؛ محصول, قیمت, مکان عرضه و فعالیت های ترویجی/پیشبردی Product تحلفانا لومم معوام NESSAEI_EMS@YAHOO.C 0۲ WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 6:
4۳ 10۵ ۳ غلاوم بر جوازه:4 کات آمیغفه طلاسگه با تباید جذاقل: 14 :مور ونگوررا فیرعت توان اضافه نمود. ۵- افراد | ۳60016 ۲- مشارکت / ‎Participation‏ ‏۶- بسته‌بندی | ۳۵01680110 ۳- بررسی و کاوش / ۳۲006 ۷- قدرت / ۳0۲۷6 ۴- وضعیت محیطی / ۳۳۲75101 ۸- برنامه ریزی / ۳۳00۳00 ‎Evidence‏ Payment / ‏سیاست پرداخت‎ -۵ Persuasion / ‏متقاعدسازی‎ -٩ Process / ‏ارائه / ۳۳۵962210 ۶- فرآیند‎ -۰ ۳551010 / ‏اشتیاق و تصب‎ -۷ Public / ‏روابط عمومى‎ -١ Policy / ‏سیاست‎ -۸ Relations NESSAEI_EMS@YAHOO.C 0۲ WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 7:
(Product) Jgaco— گالا با خدستی که ضز کل بم‌باران غرصبه می ‎olyo cambvow sailed‏ غوامل زیر هد نظر قرار گیرد: ¥ تنوع محصول ۲ طراحی ۲ کیفیت نام تجاری (برند) ابعاد و بسته بندی ۷ خدمات قبل, حین و يس از فروش, مرجوعی و گارانتی ع.100ه ۱ ۱855۸۲۱ OM WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 8:
(Price) cous —¥ مبلقى که نقترکت درلقبالمحصول ار مشقري طلب مي كند. در خصوص:قیست موارد زیر می بایست مورد توجه قرار گیرد: ” ليست هاى قيمت ” تخفيف هاى فروش ” زمان برداخت ” نوع تسويه و اعتبار مشتريان حجنا ‎om‏ ‎WWW.CHIDEMAN.BLOG.I‏ ‎R‏

صفحه 9:
(Place) ‏توزیع‎ -۳ این آیتم, کلیه افراد و شرکتهایی را که در فرآیند ارائه کالا یا خدمت از محل شرکت به دست مصرف كنندهرنهايئ تقش دارند.شامل مى:شود و ماود يزير را دن بن ۲ کانالهای توزیع — ۷ نحوه حمل کالا و بسته بندی در زمان ‎me‏ ‏” مجل,عرضه کال ۷ جورچینی کالا ۲ انواعپایانه(نقطه) فروش ‏ ... 7© ۱855۸۲۱ ۱ ‏ع.100ه‎ ‎OM ‎WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 ‎R

صفحه 10:
(Promotion) g93—-¥ کلیه اقداماتی که شرکت برای افزایش میزان خرید یک یا همه گروههای هدف (شامل واسطه های فروش و مصرف کنندگان نهلیی) بکار می برد را پروموشن می گوییم در آن باید به موارد زیر توجه شود: 505 0۳۱ 0 ” بيشبرد فروش 0 ‎Pro‏ ‏” فروشندگی شخصی ‎SX‏ ‎VY‏ بازاریابی مستقیم ‎ee‏ ‏۲ روابط عمومی مت رم سم 5 rab ع.100ه ۱ ۱855۸۲۱ OM WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 11:
(People) 91,51-d تمامی افرادی که در سازمان (چه در واحد فروش یا سایر واحدها) به طور مستقیم با مشتری در ارتباط هستند. این پرستل باید تحت آموزش های بسیار زیادی قرار گرفته.و مهارتهای خوطرا رون نمايند: مطماً در اين مرحله:. تقش يمديريت. برر: است. برخی از اين مهارتها عبارت است از: 5 فروشندگی * ارتباط موتر باامشترى OM WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 12:
۶- بسته بندی (۵6۱۵9۱۳9ظ) شیوه عرضه محصول به مصرف کننده نهایی که باید بر اساس پارامترهای مختلفی مانند:قويت:برند:. قيمك.. حسناسن بودن كالا و غيره طراحی گرد کم‌متاسفانه در قنور ماء به يى«-معضل فَديّمى:و:جدى تبديل شده است. برخئ: از مواردامهمردر اين فاكتور: v نوع بسته بندی ۳0 کیفیت بسته بندی 2 ۷ روانشناسی رنگ | ۱ ۷ ظاهر بسته بندی ميران حفاظت كينة Ge NESSAEI_EMS@YAHOO.C WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 13:
۷- قدرت (۳۵۷۷6۲) بر اساس میزان قدرت و اعتبار شرکت تولید کننده یا برند در بازار, فعالیتهای بازاریابی شرکت متفاوت است ۲ ور در بازار 7 ود در ذهن مفتز ‎v‏ # v WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 14:
(Programing) 623 406.» —A کلیه فعالیتهای بازاریابی باید بر اساس یک برنامه مدون صورت كيرد كه ضمن حفظ همگونی اجزا, قابلیت کنترل و ارزیابی مستمر را نیز داشته باشد مطابق با چرخه دمینگ, شرط انجام موفقیت آمیز هر کار, برنامه ریزی مناسب است ۲ برنامه ریزی خرید مشتری پیش بینی حجم تولید برنامه ریزی احتیاجات مشتری برنامه ریزی احتباجات کارکنان (به عنوان مشتران داخلی تدوین استراتژی های لازم در خصوص بودجه با 9 Ge KRHA

صفحه 15:
)6۲5۱۱۵5۱0۳( ‏متقاعد سازی‎ -٩ و ارقام, ین موصتوع معمولا وقتى بكار مى رود كه بتوان از طریق استدلال, معادلات و آمار مشترى را قانع نمود كه استفاده از محصول شركت ما به نفع ادك ۲ مدیریت رضایت مشتری ۲ خدمات قبل از فروش ۷ دانش محصول ۱۱855۸۲۱ WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 ee R

صفحه 16:
(Presentation) ‏ارائه‎ -۰ زمانی رخ می دهد که شرکت بخواهد ابعاد و ویژگیهای محصول یا خدمت خود را به طور دقیق به مشتری شرح دهد لته ۷ نحوه ارائه و پرزنتیشن 3 3 ” انتخاب نوع رسانه 1 ” زمان مناسب ارائه ۱55۸۶۱ ۶ 06 OM WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 17:
(Public Relation) 090s ‏روابط‎ -۱ کلیه اقدامات و فعالیتهای شرکتها که با ذینفعان شرکت (مشتریان بالقوه و بالفعل, سازمانها و نهادهای مرتبط و غیره) در ارتباط باشد به عنوان روابط عمومی شناخته می شود. البته روابط عمومی به صورت جزئی تر و د داخلی, در 0 نیز آمده است PCs 5 ; “pic relations postcard 1 ۲ آداب تشریفات ۲" اصول, فنون و مهارتهای مذاکره > ارتباطات سطم ینگاه ورجولت (828-8266) ۱۱65۸۴۱ ‏م6۱۸۵‎ 5 om WWW.CHIDEMAN.BLOG.I R

صفحه 18:
۳- مشار کت ‎(Participation)‏ شرکتها از طریق مشارکت مشتریان در حوزه های مختلف سعی می‌کنند ضمن حفظ رضایت و وفاداری آنهاء از نژنیک با خواسته ها و سلایق آنها آشنا شده و حتی آنها را همسو با اهداف كلان شركت نمايند. مشتریان می توانند در بسیاری از امور, به شرکت شما یاری برسانند. ” سیستم فعال پيشنهاد مشتری ۷ 6 با صداعمشتری ۲ مدیریت بر مبنای مشارکت ۲ مشتری به مثابه کارمند خارجی ۱855۸۲۱ ۱ ‏ع.100ه‎ ‎OM ‎WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 ‎R

صفحه 19:
۳- بررسی و کاوش (۴۲۳۵0) شرکتها می بایست بصورت دقیق به بررسی کلیه رفتارهای مشتری و بازار پرداخته و با بررسی دقیق بتوانند آینده را پیش بینی نموده (آینده نگری) و یا برای آن برنامه ریزی کنند (آینده نگاری) ۲ پایش دقیق رقبا % حساسیت نسبت به تحرکات کوچک و بزرگا ۷ مطالعه رفتار مصرف کننده 7 مطالعه تغییرات در طول زنجیره تامین NESSAEI_EMS@YAHOO.C 0۲ WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 20:
۴- وضعیت محیطی /شواهد فیزیکی ‎Physical)‏ ‎(Evidence‏ ظاهر شرکت یا فروشگاه یا دفتر کار به عنوان یکی دی از برامترهای طوتر. بن ذهن مشتنزی: مي باشد. اين موضوع به ویژّه در مواردي مانند فروشگاهها, رستورانها, دفاتر اداری و سایر مواردي که مشتري مدتي حضوز مي‌بید بسیار مهم مي‌باشد و به شدت بر ذهنيت مشتري از سازمان شما تاثیرگذار خواهد بود ¥ ظاهر پرسنل ۷ موقعیت مکانی ۷ چیدمان و دکوراسیون فضایی NESSAEI_EMS@YAHOO.C 0۲ WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 21:
۵- سیاستهای پرداخت (۳۵۷۲۱۲۲) علاوه بر سیاست قيمت‌گذاري کالاها, سیاست تسویه و پرداخت نیز يكي دیگر از دغدغه‌هاي شرکتها مي‌باشد. به خصوص اینکه در بازارهايي که فروش غیر نقدي وجود ذارة مي‌ناینتتت سيانتهايي ایجاد شود تا ضمن بالا تردن فروئن عير يقدق. منلغ مالي و نقدينگي حفظ شود و میزان عدم وصول مطالبات به حداقل برسد. ۷ حفظ مشتریان غیرنقدی % کاهش زمان تحویل کالا تا دریافت هزینه ۲ کمینه کردن مطالبات معوق در بازار ۲ افزایش خرید غیرنقدی از تامین کنندگان om WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 22:
۶- فرایند (55ع۳۳۵6) سادگي و طول زماني تحویل کالا, خدمات پس از فروش و همه فرآيندهايي که مشتري به نوعي با آن درگیر است به عنوان عاملي كليدي در موفقیت یک شرکث به ساب هيارد ” كاهش جرخه عمر خدمت به مشترى ” خلاقيت در فرايند NESSAEI_EMS@YAHOO.C 0۲ WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 23:
۷- اشتیاق و تعصب (۴۵55۱0۲) شرکتها سعی می کنند به مرور در ناخودآگاه مشتری یک نوع علاقه و اشتیاق, وفاداری و یا خی تعصب لت بعبرند آنجاد کنند که لین آفر ممکن اش رشالها طول كشيدة و تا هر زمان که برفد در بازار عرضه مى شود ادامه بابد. در صورت تحقق أبن موضوع مشترى با كمترين تلاشى آز سوى شركت نسبت به محصولات فعلى ويا جديد شركت علاقة و اشتياق خرسه :نشنان د داهد :راد 7 برندینگ ۲ جایگاه یابی ۲ مدیریت ذهن مشتری ۲ وفادارسازی مشتری \ ‎a/‏ .0 0ه ۱ ۱۱855۸۲۱ ~ OM WWW.CHIDEMAN.BLOG.I 8

صفحه 24:
(Policy) cuwlw —1A در کشورهایی که اقتصاد. عمدتاً دولتی است و یا تاثیر تصمیمات دولت بر بازار بسیار زیاد است شرکتها به سمت سیاست و دخالت در آن روی می آورند ۱855۸۶۱ OM WWW.CHIDEMAN.BLOG.1 R

صفحه 25:
۲۱۵0۱۳0۷ Hope you like these presentation Vahid Nessaei Telegram.me/nessaei www.chideman.blog.ir gram.com/ Nessaei_ems@yahoo.c

صفحه 26:
مدرس و استاد دانشگاه *# مدرس اتاق بازرگانی *# کارشناس رادیویی مسائل بازاریابی * سخنران, مشاور و مجرى امور كسب # و کار؛

صفحه 27:
مدرس و ‎Boo:‏ کتابهای ‏9 ند اصول و فنون فروش اصول و فنون بازارشناسی ‏بازاریابی و اصول موققیت در بازار ‏نظم در بی نظمی (تثوری آشوب) ‏ ‏راه اندازی و۱ رای موف ی ۵ ۱۳ اصول طراحی, چیدمان و استراتژی فروشگاهی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏اصول مدیریت و کسب و کار در

صفحه 28:
Por wore ‏كام‎ there bul the exits ord the UP ker ‏هر ,خی‎ at ‏بحام صلا‎ Vahid Nessaei Wwww.chideman.blog.ir www.vn2000.persianblog.ir nessaei_ems@yahoo.com Telegram.me/nessaei 09394442886 0 Telegram.me/t ۲ https://instagram.com/nessaei_ems fppteael

صفحه 29:
با شیاین از بوچ هذا Bie. ۳ Ger ‏أيه‎ WWW.CHIDEMAN.BLOG.IR Telegram.me/nessaei

صفحه 30:
را( توجه» وحید نثائی مشاور بازاریابی 1

صفحه 31:
VAHID NESSAEI www.nessaeibook.ir NESSAEI_EMS@YAHOO.COM WWW.CHIDEMAN.BLOG.IR it Barn Telegram.me/nessaei

صفحه 32:
‎ae‏ سا مر ‎Gall gs‏ ‎ ‎ ‎

صفحه 33:
اصول و فنون فروش عنوان : اصول و فنون فرروش زر فنون فروش نويسنده : وحيد نثائى اشس : انتشارات تررمه سال جاب : 1885 (جاب پنجم) قیمت :۱۳۰۰۰ تومان در این کتاب» که به عنوان منبع درسی دانشگاه های علمی كا ربردى وبرخى دانشكاه ها معرفی شده استء اصول مقدماتی و پیشرفته فروشندگی؛ تکنیکهای مختلف فروش با زبانی ساده» آشنایی با انواع مشتری» آداب مذاكره و روش هاى افزايش فروش را مطالعه خواهیم كرد.

صفحه 34:
بازاریابی و اصول موفقیت در بازار 01110 ۹

صفحه 35:
اصول مدیریت و کسب و کار در عنوان : اصول مدیرریت و کسب و کار در سرزمین حکایات نویسنده : وحید نثانی ناش : انتشارات نويد مهس سال چاپ :۱۳۹۱ قیمت : ۱۵۰۰ تومان اصول مدبويت وكسب وكارد سوزمين حكايات كناب اصول مدیریت و کسب و کار در سرزمین حکایات اشری است ‎pile‏ و دلنشین که موضوعات بر‌جسته و روز مدیریتی و کسب و کار را با زبانی ساده و در قالب پندهاء عبرتهاء و روایات از انسانها و حیوانات؛ بیان می نماید. با مطالعه این کتابه آئین و هنر سخنوری ر به خوبی فرا گرفته و به بهترین و شیررین رین شکل ممکن اصوز عدیریت بده وعدم كنيد

صفحه 36:
اصول طراحی و جیدمان فروشگاهی ‎ie‏ :سول طراحی و چیدمن فروشگاهی چا دوم ‎Pe sy resets‏ ‎ea‏ ‏سال جاب 5005 ‎A od‏ ميا سل هس وچودانفروشاس در رن ور ‎eee Son!‏ الم ا ‎SAS ergs‏ ديكى شتاطته شده ودر قالب يسك مرجع جامع راهنساء يه ‏تین مرح بای میخض رین شش[ ‎ ‏موضوعاتی‌همچون بزارو ‎ea ae ‏مشتري کتوز نوا 2 ‏خردهفیونی‌هاو ذررشگا.. ‏ اصول طراحی و جیدمان فروشگاهی ‏ی ان ‎a‏ ی ‎ ‎AAS she sie Seago 9 ‎ ‏وتيخ جنيدو ‎tans‏ | ‎ALAIN SS‏ مما ‎ass‏ كيك اا 26 كيد« لومي مس ليسي رسو لوصوو جا يود وش ها هر کی نهیم رش که بای مدمه مرآگ زرد اه وین مک هام مرگ و مرک يز مد عادو ابزاد عشايه چدید و جامیاعساسمی شود که ی تون قشه ره مامی بایان ضرده فروشی‌ها وحتی شروشندگن و سل شروش فروشگاههای مرو پاش اب قرف كيد كاب ميان ب ‎alba Dn ag‏ سس ‎doe‏ کرو وف در دای شاد به هیچ رچه به باه گذشده نیست و میگ اختارهایجدید و تمویدات از مشترین را بهقنه هی فرشا ‎ ‎ ‎

صفحه 37:
مدیریت آشوب نظم در بی نظمی عنوان سول ره ازیو جرا موفق یک فرشا تسده وحبد نات زهرهچکنی و انتشاات مرک آموزش و تحقیقات صنعتی ‎lal‏ اصول راه اندازی و اجرای موفق یک فروشگاه اصول راهندازی و اجراى موفن یک نروشکاه ارب دنل موفتیت در کسبو کار خود هستی لام اس تب نکر: بر تمه ری و آشنابي به اصول روز عدیریت با رای و قروش اقا به را اژی فروشگاهخود ‎hd ati‏ جواب را در تظس گرفته و خود ‎ileal dhs TUS‏ کاب ید خواهید گرفت کم إن كداريه آب ۱۳۸۸ ‏سال جاب:‎ cg te toad حو عسو ی زنگيرابوجديآرد هن ديم ني موز گ هیدهمي توا هرب انظميء نظم رابه دنا آوره. بسيارى از تصميمات را مى توا بدون نظم ومتطق اتماذ کرد.همچنین اد می كيريم كه امروزء برنامه ريزى خطى موجوديت سنتى خود رااز دست داده است و همه جيسن به خيس خطى بودن متهي شده لست قطعيت و بيش بينى يري رازه سوال برده وجه تصميم كيرى در شرايط همواره ابه رون موی وی دب ی ی ها زندگی خر تيد و ضفم رالا آل لصوو عدي اه این کاب نکم بای نمی می رم به شرط که این شاب بونمنظ را در بی نمی

39,000 تومان