کسب و کار فروش و بازاریابی

استراتژی های هجینگ برای درک حمایت از اوراق بهادار و سهام

modiriate_strategice_sanaati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استراتژی های هجینگ برای درک حمایت از اوراق بهادار و سهام”

استراتژی های هجینگ برای درک حمایت از اوراق بهادار و سهام

اسلاید 1: مديريت استراتژيك صنعتيHedging Strategies for Protecting Appreciation in Securities and Portfoliosاستراتژي هاي هجینگ براي درك حمايت از اوراق بهادار وسهام استاد محترم : جناب آقاي دكتر حجاريانتهيه و تنظيم : الهه بيگدليدانشجوي كارشناسي ارشد مديريت صنعتي – گرايش توليددي ماه 13871

اسلاید 2: مقدمهيك استاندارد قانوني توسعه جايگزين نمودن سطح امنيت بالاتري در فرآيند تصميم گيري گوناگوني مي باشد . همچنين يك اعتقاد در حال رشد وجود دارد كه همه استراتژي هاي متنوع مستدل كه بايد مورد ملاحظه قرار گيرند ، شامل استراتژي هاي هجینگ مي باشند .Hedge : يك استراتژي محافظه كار مي باشد كه مورد استفاده قرار مي گيرد تا كمبود سرمايه را محدود كند ، از طريق اجراي معامله اي كه موقعيت موجود را متعادل مي كند . 2

اسلاید 3: هدف هدف اين مقاله اين است كه برنامه ريزان مالي بايد يك ديدگاه از استراتژي هاي هجینگ اوليه فراهم آورند كه سر راست ترين و محافظه كارترين هستند و كاربردهاي موقعيتي را فراهم مي آورند . بعنوان بخشي از تجزيه و تحليل ، يك بازنگري در جنبه هاي مالياتي استراتژي هاي هجینگ خيلي مهم مي باشد ، زيرا پس اندازهاي مالياتي از مزاياي ابتدايي استراتژي هاي هجینگ هستند .3

اسلاید 4: وظيفه متنوع ساختن و هجینگ در مقابل كاهش در ارزشنه تنها متنوع ساختن يك استاندارد ضروري براي ارزيابي وظيفه است ، بلكه اجبار در حال توسعه اي وجود دارد مبني بر اينكه همه روش هاي مستدل گوناگون بايد مورد ملاحظه قرار گيرند .4

اسلاید 5: فروش ساده در مقايسه با استراتژي هاي هجینگدر اكثر موقعيت ها بطور كامل انتظار داريم فروش بهترين تصميم باشد در زمانيكه متنوع سازي مجدد يك طبقه دارايي ها ضروري است .تعداد زيادي از قوانين ايالتي سرمايه گذاري اعتباري را يكنواخت مي كنند و نمايندگي هاي تنظيمي ملي نتيجه گرفته اند كه استراتژي هاي هجینگ ذاتأ نه محتاط هستند و نه بي احتياط . متأسفانه ، استفاده از استراتژي هاي هجینگ براي سهام سرمايه گذاري خصوصي و ائتلاف ها غالبأ حق را به ادراكشان نظير پيچيده ، دارايي هاي پر مخاطره فروگذار كرده اند .5

اسلاید 6: چشم اندازي از استراتژي هاي هجینگدر موقعيت هاي مناسب ، مشتريان مي توانند در مورد توانايي هايشان آموزش ببينند تا ريسك را حداقل كنند نه اينكه ريسك را افزايش دهند .در مركز آنها ، استراتژي هاي هجینگ تدافعي خطر را از كاهش در قيمت به بخش ديگري انتقال مي دهند .6

اسلاید 7: فروش مختصراستراتژي فروش مختصر فروشي را دربرمي گيرد كه موجودي از بخش سومي قرض گردد . اگر موجودي ارزش را كاهش دهد ، از بازار آزاد با قيمت پايين تر از قيمت فروش ابتدايي خريداري مي شود . اين تكنيك هجینگ نسبتا سرراست مي باشد ، اما مفاهيم مالياتي منفي دارد .فروش مختصر مي تواند موجودي يك شركت را در همان صنعت دربرگيرد كه يك نتيجه دارد ، اما ارتباط كاملي با موجودي كه مورد حمايت قرار مي گيرد ندارد .7

اسلاید 8: Put optionPut optionبه خريدار Put option اجازه مي دهد تا شمار معيني سهام با قيمت از پيش تعيين شده بدون چهارچوب زماني از پيش تعيين شده را بفروش برساند .سرمايه گذار درك بالفعل از موجودي اختياري دارد.حداكثر زيان سرمايه گذار در Put option ميزان پرداختي براي Put option مي باشد .اگر معامله به شيوه اي مناسب ساختاردهي شود ، ماليات سودهاي سرمايه در موجودي رها مي شود .8

اسلاید 9: Put option9

اسلاید 10: Put option10

اسلاید 11: چرا هجینگ، فروش نه ؟مشتري از درصد بالاي ارزش موجودي انحصاري ناراحت است – كه سهام آن تمركز مي باشد – اما نمي خواهد بفروشد و ماليات هاي سودهاي سرمايه را سرشكن كند .مشتري دارايي زيادي دارد كه با كاهش ذاتي بالقوه مواجه مي باشد ، اما احتمال آن مشخص نيست .مشتري ممكن است موقعيت بزرگي در يك موجودي را به مالكيت درآورد كه محدوديت هاي زيادي بر آن اعمال مي گردد .شخص ممكن است نياز به نقدينگي داشته باشد ، اما نمي خواهد ماليات هاي سود سرمايه را رها كند .11

اسلاید 12: تجزيه و تحليل مالياتي استراتژي هاي هجینگماليات ها عامل كليدي هستند در ارزيابي اينكه چگونه به مؤثرترين شيوه ريسك را در سهام مشمول ماليات حداقل كنند . از طريق فروش ، مسئوليت مالياتي محاسبه مستقیمی مي باشد كه با استفاده از دوره كوتاه مناسب و سرمايه دوره بلند نرخها را بدست آورده و ضررهاي سرمايه موجود را جبران مي كنند .از طريق استراتژي هاي هجینگ ، هزينه هاي معامله بويژه ماليات ها كمتر قابل سنجش هستند . قوانين فروش سازندهقوانين استرادل12

اسلاید 13: قوانين فروش سازندهفروش سازنده معامله اي است كه دارنده يك سهام به يكي از سه معامله زير وارد شود : فروش مختصر همان دارايي يا دارايي ذاتأ يكسان يك قرارداد جبراني با رجوع به همان يا دارايي ذاتأ يكسانيك قراداد رو به جلو يا قراردادهاي معامله سهام يا كالا به منظور تحويل در آينده تا همان دارايي يا دارايي ذاتأ يكسان را تحويل دهند .استراتژي هاي معامله فروش سازنده محرك آنهايي هستند كه تقريبأ همه سود و زيان را حذف مي كنند .13

اسلاید 14: قوانين فروش سازندهحلقه اي كه سود و زيان فراهم مي كند نبايد بعنوان فروش سازنده مورد ملاحظه قرار گيرد ، مگر آنكه ارزش موجودي را در يك رديف نسبتأ معين ثابت كند .هر هجینگ كه تلاش مي كند سود و زيان را كنترل كند ، بايد با احتياط مورد ارزيابي قرار گيرد .14

اسلاید 15: قوانين استرادليك استرادل زماني اتفاق مي افتد كه يك سرمايه گذار موجودي را مالكيت مي كند و سپس به موقعيت متعادل كننده وارد مي شود .گزينه اي نظير موجودي يا موجودي اساسأ يكسانيك موقعيت با توجه به دارايي هاي اساسأ مشابه يا مرتبطيك شركت همان صنعت همان عوامل اقتصاديتغييرا ت در ارزش منصفانه بازار2. يك استرادل بنظر نمي رسد در يك موقعيت جبراني در موجودي اساسأ مشابه باشد .3. موجودي اي كه قبل از ژانويه 1984 حاصل شده است ، موضوع قوانين استرادل نمي باشد .15

اسلاید 16: مفاهيم مالياتي قانون استرادل در چهارچوب استرادليك تعليق در دوره هاي هولدينگ سود سرمايه اي وجود دارد كه در طول زمان جبران مي شوند . نتيجه گيري غير جاري براي زيان ها ميزان هر سود غيرواقعي در موقعيت هاي جبران را ناديده مي گيرد .همه هزينه هاي حمل و نقل و هزينه بهره ( شامل بودجه احتياطي ) در طول دوره جبران سرمايه گذاري شده اند و به اساس موجودي تحت تملك اضافه شده اند .16

اسلاید 17: اقتصادهاي استراتژي هاي هجینگ اوليهچندين خروجي ممكن بايد مدلسازي شوند ، با استفاده از نرخ هاي متنوع درك ، ماليات بندي و تأثيرات اقتصادي ديگر .استفاده از ائتلاف هاي خانوار 17

اسلاید 18: نتيجهدر حاليكه تصميم فروش معمولأ ساده ترين است ، پيشنهادات متناوبي استراتژي هاي هجینگ را دربرمي گيرند كه براي كاربرد ممكن ارزيابي شوند .استراتژي هاي هجینگ مورد استفاده قرار مي گيرند تا به شيوه اي مؤثر ريسك را مديريت نمايند .برنامه ريزان مالي ممكن است فرصت هايي براي استراتژي هاي هجینگ ببينند كه مشاوران سرمايه گذاري و اتحاديه ممكن است از آن آگاه نباشند .18

اسلاید 19: با تشكر از حسن توجه شما19

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید