کسب و کار مدیریت و رهبری

اصلاح بوروکراسی اداری

eslahe_borograsi_edari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصلاح بوروکراسی اداری”

اصلاح بوروکراسی اداری

اسلاید 1: 1سوم آبان 1390

اسلاید 2: اصلاح بوروکراسی اداریشهرداری تهرانسوم آبان 13902

اسلاید 3: مراحل اصلاح بوروکراسی اداری در شهرداری تهران3

اسلاید 4: راه اندازی سیستم اتوماسیون اداریگام اول4

اسلاید 5: شناسایی و رفع مشکلاتگام اول: راه اندازی اتوماسیون اداری : شناسایی و رفع مشکلات5

اسلاید 6: شناسایی مشکلات سخت افزاری تمام واحدهای شهرداری تهران طی بازدید ها و اخذ گزارشاتتامین رایانه های مناسب به تعداد کافی ( بیش از 36000 کاربر) با محوریت سازمان فاواحل مشکلات سخت افزاریگام اول: راه اندازی اتوماسیون اداری : شناسایی و رفع مشکلات : مشکلات سیستمی6

اسلاید 7: شناسایی مشکلات نرم افزاری (سیستم اتوماسیون اداری) در تمام واحدها و برگزاری جلسات کارشناسی متعدد برای رفع این گونه مشکلات. اعمال تغییرات لازم و مورد نیاز کاربران، شناسایی شده در بازدیدهای نظارتی، جلسات مشورتی و ... در قالب بیش از 100 ویرایش نرم افزار اتوماسیون اداری.حل مشکلات نرم افزاریگام اول: راه اندازی اتوماسیون اداری : شناسایی و رفع مشکلات : مشکلات سیستمی7

اسلاید 8: برگزاری جلسات متعدد با مدیران و کارشناسان جهت دریافت نقطه نظرات.حل مشکل سطح دانش رایانه ای کاربرانگام اول: راه اندازی اتوماسیون اداری : شناسایی و رفع مشکلات : مشکلات کاربری8

اسلاید 9: ارتقاء آگاهی کاربران از طریق برگزاری کلاس های مختلف آموزشی و برگزای آزمون حل مشکل سطح دانش رایانه ایگام اول: راه اندازی اتوماسیون اداری : شناسایی و رفع مشکلات : مشکلات کاربری9

اسلاید 10: روند افزایش تعداد کاربران10سالتعداد پرسنلسال 8717497سال 8830451سال 8935750

اسلاید 11: آموزش راهبران و کاربران11سالآموزش کاربران و راهبران (نفر ساعت)سال 8744350سال 8861000سال 8989360

اسلاید 12: تعداد نامه های وارده الکترونیکی12سالتعداد نامه های واردهسال 871570791سال 881356831سال 891083397ثبت بیش از 17 میلیون نامه از تاریخ عملیاتی شدن (1385) سیستم تا کنون (1390)

اسلاید 13: تعداد نامه های صادره الکترونیکی13سالتعداد نامه های صادرهسال 871777884سال 882065635سال 891957858ثبت بیش از 17 میلیون نامه از تاریخ عملیاتی شدن (1385) سیستم تا کنون (1390)

اسلاید 14: فعال نمودن 37000 کاربر سیستم اتوماسیون عملیاتی سازی بیش از 300 دبیرخانه در سطح شهرداری تهرانثبت بیش از 17 میلیون نامه از تاریخ عملیاتی شدن (1385)سیستم تا کنون(1390)برقراری ارتباط سیستم اتوماسیون اداری و آرشیو جهت کاهش حجم  نامه های کاغذی مرتبط با پرونده های املاک برقراری ارتباط سیستم اتوماسیون اداری با سیستم شهرسازی جهت یکپارچه سازی امضای الکترونیکی در صدور پروانه و گواهیبرقراری ارتباط سیستم اتوماسیون اداری با سیستم  ثبت اعتراضات عوارض (توزیع قبوض انبوه عوارض)امکان رویت نامه های اتوماسیون در سیستم کمیسیون ماده صد حذف کامل ارسال و مراسلات  نامه کاغذی فی مابین مراکز استفاده کننده از سیستم اتوماسیون در سطح کل شهرداری تهرانبرقراری ارتباط با سیستم کمیسیون ماده صد جهت یکپارچه سازی امضای الکترونیکی در صدور آراءتهیه دستورالعمل اجرایی نحوه انجام مکاتبات جهت هماهنگی بین کلیه مراکز شهرداریعملیاتی سازی سیستم شورای شهر و شورای شهردارانارتباط با آرشیو پرسنلی مديران راه اندازی سیستم یادآوری نامه های موحود در کارتابل از طریق ارسال SMS به مدیران ارائه نسخه لایت جهت استفاده از طریق توکن ارسال نامه از طریق ECEراه اندازي فايل سرورراه اندازي سرويس پيامك14دستاوردهای پروژه اتوماسیون

اسلاید 15: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی وسیع در قالب بازدید های تیم نظارتی (115 مورد) با عنایت به تاکید شهردار محترم تهران به استفاده 100 درصدی از سیستم و حذف کاغذ، توام با تصریح استفاده شخصی مدیران ارشد از اتوماسیون اداری.حل مشکل مقاومت سازمانیگام اول: راه اندازی اتوماسیون اداری : شناسایی و رفع مشکلات : مشکلات کاربری15

اسلاید 16: بازدید از سطح کلیه مناطق، سازمانها، شرکت، ادارات و ...اطمینان از تداوم سیستم16

اسلاید 17: نظارت و ارزشیابی همه واحدهای شهرداری تهران در استفاده از سیستم اتوماسیون اداریاطمینان از بهره گیری مداوم و بهینه از سیستم توسط کاربران

اسلاید 18: اطلاع رسانی فعالیت ها در پرتال داخلی شهرداری تهران

اسلاید 19: ساماندهی مکاتبات و سازماندهی دبیرخانه های شهرداری تهرانگام دوم19

اسلاید 20: سازماندهی مجددگام دوم: ساماندهی مکاتبات و سازماندهی دبیرخانه های شهرداری تهران: سازماندهی مجدد20

اسلاید 21: تمرکز فعالیت دبیرخانه هاحذف دبیرخانه های جزیره ای (از 415 به 270)حذف دبیرخانه های جزیره ای21گام دوم: ساماندهی مکاتبات و سازماندهی دبیرخانه های شهرداری تهران: سازماندهی مجددسالتعداد نامه های واردهسال 85362سال 86385سال 87415سال 88352سال 89270

اسلاید 22: ایجاد دبیرخانه های متمرکزحذف دبیرخانه های جزیره ای22گام دوم: ساماندهی مکاتبات و سازماندهی دبیرخانه های شهرداری تهران: سازماندهی مجدد

اسلاید 23: استانداردسازی دبیرخانه مرکزی شهرداری تهران براساس ایزو 900123

اسلاید 24: الگوسازی اقدامات صورت گرفته و ارایه آن در سطح کلان شهرهای کشور و دولت24

اسلاید 25: واگذاری مسئولیت ورودی و خروجی مکاتبات و نظارت بر گردش کار به دبیرخانه ها25گام دوم: ساماندهی مکاتبات و سازماندهی دبیرخانه های شهرداری تهران: سازماندهی مجدد

اسلاید 26: تبدیل مکاتبات کاغذی به مکاتبات سیستمی و حذف کاغذ از مجموعه شهرداری تهران26

اسلاید 27: اصلاح رفتار سازمانیگام سوم27

اسلاید 28: با توجه به بررسی های صورت گرفته به نظر می رسد بیشترین نارضایتی شهروندان مربوط به نحوه برخورد با آنها می باشد که برای انجام این کار باید فعالیت های ذیل صورت گیرد. 28برنامه ریزی برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینه نحوه برخورد با ارباب رجوع با حضور اساتید برجسته (مدیران-کارکنان) چیدمان صحیح نیروها در پیشخوان نظارت دقیق بر نحوه برخورد کارکنان و ارزیابی آنها

اسلاید 29: 29رفتار با پرسنلرفتار با همکاران و رده های همطرازرفتار با سلسله مراتب و رده های بالاتر مدیریت رفتار سازمانی

اسلاید 30: بیشترین تعامل سازمان در واحدهای مرتبط با مردم از جمله: 30دبیرخانه هادفاتر خدمات الکترونیکاملاکاجرای احکامپارکباننواحی...

اسلاید 31: 31از توجه شما سپاسگزارم

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید