کسب و کارمدیریت و رهبریفروش و بازاریابی

اصول و تکنیک های برندسازی فرایند برندسازی

صفحه 1:
a WWW. khooyeh.com فرایند برندسازی عاق اخويه www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 2:
www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 3:

صفحه 4:
an ۱ ۱۷ ۱۷۷.» ]۱ 0 0 ( ۵ 1۱ . 6 7 ۳۳ _ چه IS 4 ‏مديريت‎ | KSEE مج 0 www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 5:
Stairway to loyalty — Brand Heaven & Hell trust — = authenticity credibility — negative interactions ws ‏اتکی‎ ‎| Inconsistency— 1" Tatty ‏را‎ 5 بویتوی www.alikhooyeh.blogf @

صفحه 6:
= Www. khooyeh.com BROOD (0205 , جزئی از یک برند که قلبل بیان است | شامل آوا = حروف (آ-سب-) لغات (سمند - 690 و اعداد (۱۱۸- ۰ www.alikhooyeh. blogfa. Com me

صفحه 7:
EEE Www. khooyeh.com 20000 DORK مانند: علامت بنز» علامت ‎NSIS GS‏ عا .ال خوذرر www.alikhooyeh. blogfa.Com mm

صفحه 8:
‎Www. khooyeh.com‏ سكم ‎CROOMO108 ‏عبارتست از فرایند نامگذاری, نام سازی» ناموری (نام ‏گستری) و نام داری برای اثر گذاری بر مخاطبان (مشتریان ,مصرف کنندگان, ذینفعان و.. ۰) و تشخیص و تمیز از إديكران . 8 ‎ ‎ ‎www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 9:
7 6 . 1۲ ۵ زز 0 0 ۱] ».۱۷ ۱۷ ۱ سس متغیرهای تفسیر کننده شخصیت نام و نشان شخصبت نام و ‎ae‏ ‎ES eS 8‏ اشتياق و هيجان | | صداقت لیامت مین اجه انوس قوى با شكوءليا كل اتكاء پرستیژ هوشمند ژنده و درست و ماج نجو اخلافی مستحکم موفق بى نظير و ‎Bs‏ سالم و موفق عد به روز و خلاق وستانه و اخساسی www.alikhooyeh. blogfa.Com me

صفحه 10:
www.khooyeh.com آکر معتقد است برخی خصوصیات مربوطه به محصول و غیر مربوط به محصول وجود دارند که در تعیین شخصیت نام و نشان نقش دارند. اما به طور کلی خصوصیات مربوط 4 محصول در این روند نقش مهمتری بر عهده دارند.

صفحه 11:
www.khooyeh.com هویت هر شخ با چهار مژلفه مشخ (@etePy) tie (Game) ‏احانات‎ i=) eT (Perveptrw) cis (Brmscdew) bys www.alikhooyeh. blogfa.Com me

صفحه 12:
0 MEDIA MARKETSPACE

صفحه 13:
"هلام فطع ين اماس ارزش استفاده کننده شرج يك نام و نشان تجارى باعث مى شود كه ویژگی های خاصی به ذهن خطور مى كند. ويزكى ها بايد به منافع ملموس و عاطفى تبديل شود نام ونشان تجاری گویای مطلبی درباره ارزش های شرکت تولید کننده است.. امکان دارد تام و نشان تجاری مزید فرهنگ مشخصی باشد. امکان دارد تام ونشان تجاری معرف شخصيت ویژه ای باشد. نام ونشان تجارى مؤيد نوع مشترى است كه محصولى مى خرد یا آن را مورد استفاده فرار می دهد خودروی مرسدس موی یک خودروی گران قیمت. عالى, با دوام و حيثيت (براى ‎Ge‏ ویژگی محصول.مانند «دام» می تاد به منفع «ملموس» تبديل شود: «براى جندين سال من تبايد خودروى ديكرى بخرم» خودروى بنز مؤيد عملكرد عالى, حیثیت (برای سرنشین آن) است. یمنی و خودروی بنز مژید فرهنگ آلمانی است: ايافته. كاراء كيفيت برقر. خودروى بنز مى تواند مؤيد رئيس با ابهت يا شير حاكم در قلمروى خود باشد. معمولاً خودورى بنز به وسيله مديران ارشد و اغلب 55 سال به بالا ونه كارمند 20 سالة فروشكاه. خریداری می شود. ات هه ورم مل ليه روما ب ونه وه نم ما

صفحه 14:
6< مولفه هاي 7 : ليت ِ تجاري 2 www.alikhooyeh. blogfa.Com mee

صفحه 15:
7 6 . 1۱ ۵ زز 0 0 ۱] ».۱۷ ۱۷ ۱ سس تجاري ِ آگاهی از نشان تجاری (( ۳۱ : بررسی نشان تجاری از لحاظ حفظ و بخاطر سپردن آن در ذهن مشتری * تصویر نشان تجاری (9۳۹۱۳) : بررسی نشان تجاری از لحاظ موارد مرتبط با آن و کلیتی که در ذهن مشتری ایجاد می کند موارد مورد نظر باید قوی, مطلوب و یکت باشند. www. alikhooyeh.blogfa. com mmm _

صفحه 16:
a WWW. khooyeh.com تجاري ماو و9 Oran avaruss >| @read reval ‎shel oll, 5 read revocation:‏ تمیز و شناسایی‌سیرنشان‌تجاری كه قبلابه مشتریارلثه گردیدمه لستساسایر محصولات ‎ ‎ ‎eval:‏ ۳۳۱()توانایی یاداوری و استخراج نشان تجاری توسط مشتری زمانیکه رده محصول یا نیازی که محصول براورده می کند بیان می شود. ‎ ‎www.alikhooyeh.blogfa.com ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
a WWW. khooyeh.com الگوي ساخت نشان تجاري ۱ _ اطمینان از شناخت نشان توسط مشتریان و برقراری ارتباط بین نشان تجاری با یک نیاز یا رده کالا در مشتری. ؟. استقرار مفهوم کامل محصول در ذهن مشتری و ارتباط خحصوصیات محصول و مزایای آن با موارد مرتبط مطلوب . ۳ جمع آوری پاسخ و واکنش مشتریان به نشان تجاری. تبدیل پاسخها به یک ارتباط موثر و مناسب بین مشتری و نشان تجاری به منظور ایجاد وفاداری در مشتریان . www.alikhooyeh. blogfa.Com mm

صفحه 18:
‎khooyeh. com‏ ۷ ۷۷ ۷ سس تجاري ‏ها ‏» 3 ی ‎ry)‏ ۳ بت ‎wal,‏ ‎aes)‏ ‎www.alikhooyeh. blogfa.Com me ‎ ‎ ‎

صفحه 19:
= Www. khooyeh.com فرایند مدیریت نشان ‎soles‏ طراحی و اجرای برنامة ها و فعالتهای بازار بای و ]تا آندازه گیری و راهبری مقبولیت نشان تجاری که از ۶ گام تشکیل می شود: 3 شناسایی و استقرار موضع محصول و ارزشهای آن طراحى و اجراى برنامه هاى بازاريابى اندازه كيرى و سنجش عملكرد نشان ارتقا و حفظ مقبوليت نشان تجارى www.alikhooyeh.blogfa.c Om mms dg ها بت من

صفحه 20:
www.khooyeh.com ورد نشان صمب لحصط) ) عبارت ۲ تا ۵ کلمه ای که کلیت نشان را بیان مى کند و هدف از آن تاکد بر , -تکهای تن هم کارهندان و مشتریان است. www. alikhooyeh.blogfa. com mmm ۳

صفحه 21:
www.khooyeh.com * موجودیتهایی که برای شناسایی و ایجاد تفاوت و تمایز در نشان مورد استفاده قرار می گیرند مانند : نام » 6168 لوگو . نماد . کاراکتر » تکیه کلام و بسته بندى. www. alikhooyeh.blogfa. com mmm ۳

صفحه 22:
aE Www. khooyeh.com معیار هاي انتخاب عناصر ‎wi‏ 6 هرسرس © مه ‎a)‏ ‎6١‏ اراس 6 رده رت ۳ ۱ _

صفحه 23:
www.khooyeh.com گام دوم بازاريابي www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 24:
7 6 . 1۱ ۵ زز 0 0 ۱] ».۱۷۷ ۱۷ ۱ سس ابعاد کیفیت براي تدوين استرا محصول ۲۳۳۲۳ ‏سطح کارکرد اولیه‎ * * _ مزایای جانبی تکمیل کارکرد اولیه مه * راحتى . خراب نشدن و سهولت استفاده 2۳۳۰ ‎ *‏ سازگاری و تداوم عملکرد تاد ۴ مدت زمان و طول عمر یل * قابلیت سرویس و نگهداری اجه ظاهر و شمای کلی و احساس کیفیت :وجك .8 ارو www.alikhooyeh. blogfa.Com me

صفحه 25:
a WWW. khooyeh.com جهت گيري توزیع ِ توزیع کنندگان و فروشندگان محصول از جمله عوامل مهم در تصویر سازی مناست از محصول ل نك كاحي ا ۰ توزيع كنندكان با نمايش كلا در محلهای مناسب.پیت 1 اطلاعات مي ‎deg‏ در مقر ای وی تاثیر وهمین آمر باعت آفراینش فدرت ان ولی آنها در سالهای آخیر شده است. * _ دو جهت گیری کلی کششی و رانشی به ترتیب با تاکید بر مشتری نهایی و اعضای کانال توزیع در رابطه با کانال توزیع وجود دارد. * _ استراتژی توزیع در وب از موارد قابل توجه برای سازمانها در سانهای اخیر می باشد. ابزار و روشهای زیع در تصویرسازی محصول نقش عمده ای بازی می کنند(اینترنتی»خرده فروشهای معتیر 6۱ www.alikhooyeh. blogfa.Com mm

صفحه 26:
www.khooyeh.com جهت گيري ارتباطات بازاریا ۱ ۳

صفحه 27:
www.khooyeh.com Cxposure ۱ tection ۱ 52-50 ۱ ۸۳ شملو) www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 28:
www.khooyeh.com انواع مختلف ارتباطات بازاریا, * تبلیغات رسانه ای (رادیو و تلویزیون) ca ol ‏تبلیغات‎ * روابط عمومی فروش شخصی ۶ تبلیغات لحظه فروش (تبلیغات داخل فروشگاهی) ترفیع فروش www.alikhooyeh. blogfa.Com me

صفحه 29:
www.khooyeh.com ابعاد 3 معيارهاي كارايي درا یکپارچه بازاريابي ۳0/۳۲۰۴( به نسبتیاز مشتریان‌که به هر یکلز گزینه هایارتباطی و مجموع نها مربوط می‌شوند نان توانایی ایجاد ارتباط مناسب هر یک از گزینه های ارتباطی در غیاب اجزای دیگر ۳۳۳۳۳۶ وجود موارد مشترکدر گزینه هایارتباطی ‎Covoplewerutariy‏ درجه لعاز مطاوبيستبه صورتی‌که موارد مرتبط در گزینه هایم ختافاوتباطی‌با ی کلیگر تس رکیبو تصوير مناسبواز محصوللیجاد کنند ‏با ۳() لثر ب خشی|رتباطاسبس ازاریلبیسرلی‌گروه هایم ختلفسشتریان ‏للشنابانشانو سایریق ‎O}‏ مااعظات‌هزینه لعدر لیجاد ایتباط ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎www.alikhooyeh.blogfa.com ‎ ‎

صفحه 30:
www.khooyeh.com گام سوم اندازه گيري و سنجش عملکرد نشان تجاري ۱ _

صفحه 31:
www.khooyeh.com زنجیره ارزش نشان (عس (thas ‏قیمت کشش آگاهي ارتباط‎ ‏کر‎ ce ‏سهام قومتي‎ ‏نسبت سود سهم بازار‎ احسه هد ‎[tee‏ ‏5 > ۶ @ @ « رشد بالقوه 5 its سارکاری : مخاطرات واکنش هاي موجود رقابتي www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 32:
EE ۱ ۷۷ ۱۷.» ]۱ 0 0 ‏زز‎ ۵ 1۱ . 6 0 گام چهارم ارتقا و حفظ مقبولیت نشان تجاري ۱ _

صفحه 33:
7 6 . 1۲ ۵ زز 0 0 ۱] ».۱۷ ۱۷ ۱ سس استراتژي نشضان تجاري * راهنمایی که به منظور ترکیب مناسب اجزای نشان برای خحطوط و گروه های مختلف محصول به منظور ارتقای مقبولیت نشان تجاری تدوین می گردد. ماتریس نشان-محصول يا سلسله مراتب نشان ها از ابزارهای تدوین این استراتژی می باشند. دو وجه عمده استراتژی» گسترش نشان و گسترش سبد نشان است www.alikhooyeh. blogfa.Com me

صفحه 34:
کاهمتل . مهللسى يرك از مجموعه كاركاه هاى اجرايى آموزشى ابو اوماد ع ‎www.alikhooyeh.blogfa.com‏

صفحه 35:
۱۸۷ ۷ ۷ سس www alikhooyeh.blogfa.com www.alikhooyeh. blogfa.Co i mse

صفحه 36:

صفحه 37:
‎WWW. khooyeh.com‏ سك ا ‎VYolea Of shar‏ ‎2 5 wee moon ‏شوگ‎ ‎5 ‎ ‎www alikhooyeh.blogfa.com wwW.a © blOgfa.C OM meee

صفحه 38:
ns WWW. khooyeh = تعداد أكهى بر اساس ابعاد صفحه در طول ثشش ماء دوم سال 54 38 1 32 20 ™ 1/4page Bor 1/2 page = 1page 10 0 ‎www.alikhooyeh.blogfa.com‏ سم سس ‎wwW.alikhooyeh. blOgfa.COM‏

صفحه 39:
55 & نججاد آگوی بر اساس نوه درد بر دار شتش ساد دریتر بل pied) موی ایکون با مسویکه 20 me é 19, www alikhooyeh.blogfa.com wwW.alikhooyeh.blogfa.Com sms

صفحه 40:
ns WWW. khooyeh = 33 29 27 1 21 نوكيا "ا 9 19 | 20 آلکاتل . ‎Bod‏ 132 15 سونی اریکسون ‏ 1 0 ماسر 9 7 10 6 6 ‎on a 3‏ 5 1 1 1 ‎a : ١ : 5‏ 0 اسفند. بهمن دی آذر آبان مهر سس ۰60۲ ۵۱۱۵۰5۱۵9۴۵ ۵1۱۵ با با

صفحه 41:
or ais ‎Spl‏ سونی ‎ad‏ آلكاتل نوكيا اریکسون ‎www alikhooyeh.blogfa.com Khooyeh.blogfa. Com meee ‎

صفحه 42:
ممه ۵ زز 0 0 ۱ ».۱۷۷ ۱۷ با سس ‎Derpriice‏ 6 www alikhooyeh. blogfa.com khooyeh.blogfa.com

صفحه 43:
ns WWW. khooyeh.com Oe Doort

صفحه 44:
a WWW. kKhooyeh = St ده اب شاد 35 1 18 1 5 )16.5 1 = ]ع يبرق 0 تخبابان 029 ابعص ل يا 24.5 7 01 www alikhooyeh.blogfa.com wwW.alikhooyeh. blogfa.Com mee

صفحه 45:
سوی اریکسوت: 3 3 2 tes 1

صفحه 46:
a Ss ey I ‏تلم‎ www alikhooyeh.blogfa.com hooyeh.blogfa.com mmm

صفحه 47:
Es Www. khooyeh.com "Deb 27" ‘ww. alikhooyeh.blogfa.com www.alikhooyeh. blogfa.Com meme

صفحه 48:
aE Www. khooyeh.com رازهای برندسازی www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 49:
BEST GLOBAL BRANDS 2008 rankings nee BE RRL eran ee a Sates} ‏متت‎ مج جصورعه ‎Beverages‏ همست 5 5 2 3 ZBRE ‏ممه دمن‎ Computer Services 58,053 see ® 8 ‏نی رتیه مرن جه‎ anes se ‏ییا هی جچ و‎ meme sees ase ae ‏مه سم مهس م6‎ 7 8 ° ‏مه مس مص‎ Media ‏و و رود‎ 1020, Google —Untedstates ——nternatsenvens © ‏دده‎ aoe ‏اعم‎ ae ‏ره‎ commany ‏جرعد میم‎ om ee ae ‏ستيه سوهت ليسي‎ aioe oe oe a oS cormany Automotive me ‏هم موه عد مد‎ ersonat care oe == = aie eee: ‘Sees =

صفحه 50:

صفحه 51:
انیت تج

صفحه 52:

صفحه 53:
Yotue (sen) United states NIVEA VISA

صفحه 54:
a WWW. khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 55:
EEE WWW. khooyeh.com ۳ همه چیزلستک - شهرت خدمات مشتریان تعهدات - احساسات 7 نگرش و طرز برخورد - نشان تجاری ( ‎(lowe‏ - خط توليد - تبليغات - روابط عمومى - وب سايت / فيلمهاى تجارى ويديويى - نحوه پاسخگویی به تلفن ها - ارتباط های بازرگانی - افراد پاسخگو به مراجعان - روابط با رسانة ها Our firstranking ‏بر‎ ‎oftheworld’s 4" most valuable brands www.alikhooyeh. blogfa.Co im mee

صفحه 56:
Es Www. khooyeh.com چه بخواهند ؛ و چه نخواهند * چه آن را تصدیق نمایند ؛ و چه تصدیق ننمایند * چه دارای یک نشان تجاری گرانبها و قدرتمند باشند یا دارای یک ‎OLS‏ ‏تجاری جدید چه تولید کننده نان باشند ؛ چه سیلندر های اکسپژن و چه مواد شیمیایی * حتی کتابخانه شما هم دارای برند است برند شما مجموعه ای است از هر آنجه سازمان شما: هست ؛ مى كويد و انجام می دهد www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 57:
‎www. khooyeh.com‏ سس ‏جرخه بیندسازی ‎ ‎ ‏بقاء برند به پاسخگویی در مقابل بازار و مشتری بکارگیری استراتژی برند در برنامه های میان بستگی دارد مدت و بلند مدت ‎ ‎ ‏توسعه استراتژی برند به هر یک از محصولات در جهت مدیریت بازتولید برند بنگاه اجرای کامل استراتژی برند ‎www.alikhooyeh. blogfa.Co mm me

صفحه 58:
www.khooyeh.com مقبولیت بالاي نشان تجاري در برابر مقبولیت پ نشان تجاري مقبوليت بالا مقبولیت پایین * حاشیه سود بالا ا * استقبال از گسترش محصول کاهش در فروش و سود با نشان تجاری و ‎SEU pas aa‏ نشان تجاری حساسیت بالا در برابر قیمت کم توجهی به تبلیغات و 3 : ۲ موثر نبودن آنها * درخواست كانالهاى متنوع تر عدم حساسيت در برابر قيمت * استقبال از تبلیغات . بيشتر www.alikhooyeh. blogfa.Com mm

صفحه 59:
www.khooyeh.com * چه عواملی باعث تاثیر گذار بودن نام برند می گردد؟ به یادآوردن آسان املاء آسان حفاظت قانوني نشان دهنده مصارف کالا و فواید آن www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 60:
= Www. khooyeh.com بوخی از برند ها شما را به یک ارزش و پاداش ویژه دعوت می کنند :Gtarbucks .) ٠ شما یک شیوه زندگی ؛ یک تصویر ذهنی و یک گنجینه خريدارى مى كنيد . www.alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 61:
www.khooyeh.com برخی از برند ها شما را به یک ارزش و ياداش ويقه دعوت مى ۶ ۲ 2 ۷6۲66065 : مهندسی ؛ کیفیت ؛ شاهکار کارایی ؛ خدمات مصرف کننده ۱

صفحه 62:
‎Www. khooyeh.com‏ سكم ‎ ‎ ‎ ‏برخی از بوند ها شما را به یک ارزش و پاداش وییّه دعوت می ۴ ۲ 0100009 ‏تویوتا تمامی موارد فوق را به مشتری ارائه می کند و گاه کیفیتی بسیار بالاتر از مرسدس ارائه می دهد ؛ ‏پس چرا به عنوان یک رقیب مستقیم برای مرسدس به حساب نمی آید ؟ ‏زيرا تويوتا در آذهان مصرف کنندگان به عنوان بک برند عالي جای نگرفته ‎eal‏ ‎TOYOTA ‎www.alikhooyeh.blogia.cum ‎ ‎ ‎

صفحه 63:
‎Www. khooyeh.com‏ سكم ‎ ‏برخی از بوند ها شما را به یک ارزش و پاداش وییّه دعوت می * يس تویوتا چگونه باید در این گوشه بازار به رقابت بپردازد ؟ ‎: ‏یک برند جدید بوجود آوردند‎ Obl ‎LEXUS ‎cE ie at ‏بسن‎ ‎TOYOTA ‎www.alikhooyeh. blogfa.Com me

صفحه 64:
www.khooyeh.com برخی از بوند ها شما را به یک ارزش و پاداش وییّه دعوت می هر دو برند تویوتا و لکسوس اطلاعات مربوط به مهندسی ؛ شاسی ؛ مولفه های طراحی و ... را با یکدیگر به اشتراک بکار می برند . برند مجموعه آن موارد متفاوتی است که در آذهان مصرف کنندگان نقش بسته است . www.alikho

صفحه 65:
www.khooyeh.com ۳()چیزیف یل تر از خودرو لسنو 2۳۵۷ را در هرآنچه یمد رالنجام می‌بمهد می‌تسولنید بسیلبید : راهی که فروشنده به عنوان اولین برخورد با شما در نمایشگاه بکار می بندد. چگونگی پوشش و لباس فروشنده جانمایی و انتخاب مکان در نمایشگاه انتخاب ؛ استفاده و بکارگیری مصالح ؛ دکوراسیون ؛ سنگ کف و صندلی های چرمی محوطه انتظار پاکیزگی سرویس های بهداشتی مدیریت نام تجاری ۳۲| بعد از فروش اتومبيل هم ادامه مى يابد . www.alikhooyeh. blogfa.Com me

صفحه 66:
www.khooyeh.com برخی از بیند ها شما را به یک ارزش و پلداش ویژه دعوت می ‎:Ov OowdH .۴ ۴‏ »خدمات سربع » کیفیت و طعم یکسان غذا »قیمت یکسان

صفحه 67:
a WWW. khooyeh.com برخى از بوند ها شما را به يك ارزش و ياداش ويقه دعوت مى :)(9 ۰۵ ۰ » آسودگی »خدمات »سرعت »قیمت aaah

صفحه 68:
www.khooyeh.com برخی از برند ها شما را به یک ارزش و پاداش ویژه دعوت می ۴ ۶. ططاصاا؟ ماهنت : »طراحی هتل » موقعیت مکانی » خدمات مشتریان » رستوران ها » کیفیت محصولات در اتاق ها THE Ritz-CARLTON® Kuala Lomo www.alikhooyeh. blogfa.Com meme

صفحه 69:
www.khooyeh.com ساختن نام بازرگانی و ابزار های آن ‎TOYOTA aa‏ و ‎a ‎er. ‎pecs

صفحه 70:
www.khooyeh.com کامهایی برای ایجاد یک برند پرقدرت

صفحه 71:
www.khooyeh.com گام های اصلی برای ایجاد برند پرقدرت ‎.١‏ ارائه محصول زیر چتر یک برند ‏۲ یافتن جایکا زا 9 برای محصول (بنمسنوت()) ‏۳ برگزیدن ارزش ویژه برای محصول ‏. تنظیم پیشنهاد فراگیر بر مبنای ارزش در نظر ‏گرفته شده ‎ ‎ ‎Pw. alikhooyeh.blogfa.com

صفحه 72:
www.khooyeh.com نوسازی نام تجاری ‎right behind you.‏ ۱۱۶۳۶ وم ت9۲ ‎oes el‏ یز ‎www.alikhooyeh. blogfa.Com me

صفحه 73:
as www. khooyeh.com اصول طراحی ‎2.١‏ تطابق : طرح شما بايد 'درخور» عرضه مى شود ‏31 آمادگی تملک بازار : طرح بايد بى همتا؛ متمايزو ويزه در نظر كرفت شود ؛ به كونه لى كه در متن بازارو رقابت های آن باشد ‎ ‎ ‎ ‎| ‏و "منعکس کننده 7 زبان بصری بومي بازاری باشد که کالای شما در‎ “aia! ‏+ جالب و در خاطر ماندنی : طرح باید کیفیتی جالب توجه داشته باشد که جالب بودن راحتی بدون در نظر گرفتن متن نیز القاء نماید. ۴ شازگاری و پایداری ‏ ران ل یر دنل تناید 3 گوناگونی (شکل های متنوع) ‎٩‏ رضانه‌های محتلف ۳ زمان بالای در معرض دید بودن ‏۵ بت بودن : سیستم ارتقاء يافته باید به سهولت در استفاده از گوناگونی ؛ فرم های متنوع و رسانه های مختلف اق يذير باشد ‎ ‎ ‎ ‏به روز بودن : همانكونه كه برند رشد و ارتقاء مى يابد ؛ طرح نيز بايد رشد و نمو نمايد تا جارى و به روز باقیبماند ار تباطات : مهمتر از همه اينكه طرح بايد به راحتى و شفاف با مخاطبان ارتباط برقرار نعايد : ‎See 1‏ © میج .0 تبيين رجحان قائل شدن در ارتباطات ‎ ‎www.alikhooyeh. blogfa.Com me

صفحه 74:
a WWW. khooyeh.com حاشیه های بر ند PAM PLIN” وی 1۵ 1ه ۷ با

صفحه 75:
a Www. khooyeh.com منابع ) G ceed ereare Dich ‏يم‎ Otro Preeidect, ] ‏لعا ميجن ممحطسه "1 ساه‎ 6000© 0 مسا اه وی : مسا مساه0 ‎Baki , Crimi‏ رت( : هروا مه 0 ی ۳ .۷( تیف مهن , وخ ۵ Coder ‏د‎ Derkertery , Phity eer Dutler & Daoaer Lid Porc 8 ‏مسا‎ , 9 Once wie tt Bronte: Red Dork! Oxy of rand Dubber Steven Reed , Royer Outewora ‏ول‎ 09 + Oka a Oral? , Pred 0. Ocboey 1, SOOO + Orentay your 8 ‏دون , «سدصة جنا وموس‎ Deter , DOS 2006 . دمو 5 ٠ 2 ‏اك‎ 1050200100015 001- © 6009666 6۵1۵6 1۵۲۲۱۵۲۹۵۵۹۵۵ CODTEXT OF DOMODL EXPORT GTRONESY , MLO OWGO POR GECTOMOPL DORKOMOD & OROOODG , Plot proeroe usta ‏مار‎ plore oP be Detererd Caper Orsay , Dr. Ove barns , 06 مالسا ماس ‎Phe Prowse , hh Blich-Oreah OPO Prot Ove‏ و0 موق ع ‎Ow Ow SOOT, Ohesxp, AL‏ ۰ ‏تساه( , همان مق‎ Darts Orbe , ODODE = Ore Your Perevad Braaday Ortewedt , The Ourrer Devebpenst Oruter , 9 Dertetey Dretercher , “kurta he wiker okgienee of rene of her 1-5-5 Pad Orrkey , 0100 ‏صصص و0 سجس وص س0‎ , Dart ODDO + BOOCEO @veredxton Brocton hatave , olsen he Oke of @ © Prawework Por Oorketay wannewedt 2" Ohio , Phy Koher ‏و و‎ ۵۱۵9۲2۰60 1 mum 600

اصول و تکنیک های برندسازی فرایند برندسازی علی خویه www.khooyeh.com www.khooyeh.com نامگذاری انتخاب نام سازی ایجاد نامداری اعتبار ناموری ارتقاء عناصر الزم برای موفقیت نام و نشان شایستگی پیوستگی جنگندگی دلبستگی مدیریت یکپارچه نام و نشان گستردگی ‏www.khooyeh.com برجستگی همبستگی www.khooyeh.com ‏BRAND NAME جزئی از یک برند که قابل بیان است شامل آوا -حروف (آ-ب-آ) ،لغات (سمند – )GMو اعداد (-118 .)110 www.khooyeh.com ‏BRAND MARK عناصر یک برند که قابل بیان نیستند مانند :عالمت بنز ،عالمت کوکاکوال، عالمت ایران خودرو BRANDING ‏www.khooyeh.com عبارتست از فرایند نامگذاری ،نام سازی ،ناموری (نام گستری) و نام داری برای اثر گذاری بر مخاطبان (مشتریان، مصرف کنندگان ،ذینفعان و )...و تشخیص و تمیز از دیگران . متغیرهای تفسیر کننده شخصیت نام و نشان شخصیت نام و نشان قوت و استحکام خبرگی صالحیت اشتیاق و هیجان ‏Ruggedness ‏Sophistication ‏Competence ‏Excitement قوی با شکوه/با پرستیژ قابل اتکاء هوشمند مستحکم موفق جذاب تحریک کننده و مهیج زنده و ماجراجو بی نظیر و هنری به روز و خالق صداقت ‏Sincerity حساس/واقعی درست و اخالقی سالم و موفق دوستانه و احساسی آکPر معتقPد اسPت برخPی خصPوصیات مربوطPه بPه محصPول و غیPر مربوط بPه محصول وجود دارنPد کPه در تعییPن شخصPیت نام و نشان نقPش دارند .امPا بPه طور کلPی خصPوصیات مربوط به محصول در این روند نقش مهمتری بر عهده دارند. پیشبرنده های شخصیت نام و نشان خصوصیات نامربوط به محصول تصویر ذهنی استفاده کننده حمایت مالی سمبل سن کشور منبع تصویر شرکت مدیر ارشد اجرایی پیوند محصول با شخصیت ها خصوصیات مربوط به محصول طبقه محصول بسته بندی قیمت صفات وصفی هویت هر شخصی با چهار مؤلفه مشخص شود: عقاید()Beliefs ادراکات ()Perceptions هویت نگرشها ()Attitudes احساسات ()Emotions www.khooyeh.com معنی شرح نمونه ویژگی منافع ارزش یک نام و نشان تجاری باعث می شود که ویژگی های خاصی به ذهن خطور می کند. ویژگی ها باید به منافع ملموس و عاطفی تبدیل شوند. نام ونشان تجاری گویای مطلبی درباره ارزش های شرکت تولید کننده است. فرهنگ امکان دارد نام و نشان تجاری مؤید فرهنگ مشخصی باشد. شخصیت امکان دارد نام ونشان تجاری معرف شخصیت ویژه ای باشد. استفاده کننده نام ونشان تجاری مؤید نوع مشتری است که محصولی می خرد یا آن را مورد استفاده قرار می دهد. خودروی مرسدس مؤید یک خودروی گران قیمت ،عالی ،با دوام و حیثیت (برای سرنشین) است. ویژگی محصول ،مانند «دوام» می تواند به منافع «ملموس» تبدیل شود« :برای چندین سال من نباید خودروی دیگری بخرم». خودروی بنز مؤید عملکرد عالی ،ایمنی و حیثیت (برای سرنشین آن) است. خودروی بنز مؤید فرهنگ آلمانی است: سازمان یافته ،کارا ،کیفیت برتر. خودروی بنز می تواند مؤید رئیس با ابهت یا شیر حاکم در قلمروی خود باشد. معموالً خودوری بنز به وسیله مدیران ارشد و اغلب 55سال به باال و نه کارمند 20ساله فروشگاه ،خریداری می شود. مولفه هاي مقبوليت نشان تجاري Apple Logo Fun Education Apple Creative User Friendly مولفه هاي مقبوليت نشان تجاري • آگاهي از نشان تجاري‌(( : Brand awarenessبررسي نشان تجاري از لحاظ حفظ و بخاطر سپردن آن در ذهن مشتري • تصوير نشان تجاري ( : )Brand imageبررسي نشان تجاري از لحاظ موارد مرتبط با آن و كليتي كه در ذهن مشتري ايجاد مي كند موارد مورد نظر بايد قوي ،مطلوب و يكتا باشند. مولفه هاي مقبوليت نشان تجاري ‏Brand recognition ‏Brand awareness ‏Brand recall ين شانت جاري :Brand recognitionت واناييايجاد ت مايز و ش ناساييب ن است ا س اير م حصوالت ب كه ق بالب ه م شتريارائه گ رد يده ‏Brand recall:توانايي ياداوري و استخراج نشان تجاري توسط مشتري زمانيكه رده محصول يا نيازي كه محصول براورده مي كند بيان مي شود. الگوي ساخت نشان تجاري .1 .2 .3 .4 اطمينان از شناخت نشان توسط مشتريان و برقراري ارتباط بين نشان تجاري با يك نياز يا رده كاال در مشتري. استقرار مفهوم كامل محصول در ذهن مشتري و ارتباط خصوصيات محصول و مزاياي آن با موارد مرتبط مطلوب . جمع آوري پاسخ و واكنش مشتريان به نشان تجاري. تبديل پاسخها به يك ارتباط موثر و مناسب بين مشتري و نشان تجاري به منظور ايجاد وفاداري در مشتريان . الگوي مفهومي ساخت نشان تجاري Relationship )what about u & me( resonance Response )what about u( judgment feeling Meaning (what r u) imagery performance salience Identify )who r u( فرايند مديريت نشان تجاري طراحي و اجراي برنامه ها و فعاليتهاي بازاريابي به منظور ايجاد ،اندازه گيري و راهبري مقبوليت نشان تجاري كه از 4گام تشكيل مي شود: .1 .2 .3 .4 شناسايي و استقرار موضع محصول و ارزشهاي آن طراحي و اجراي برنامه هاي بازاريابي اندازه گيري و سنجش عملكرد نشان ارتقا و حفظ مقبوليت نشان تجاري ورد نشان ))brand mantra عبارت 3تا 5كلمه اي كه كليت نشان را بيان مي كند و هدف از آن تاكيد بر برجستگيهاي نشان به كارمندان و مشتريان است. ‏Disney: fun family entertainment عناصر نشان ))brand element • موجوديتهايي كه براي شناسايي و ايجاد تفاوت و تمايز در نشان مورد استفاده قرار مي گيرند مانند :نام ، URL ،لوگو ،نماد ،كاراكتر ، تكيه كالم و بسته بندي. معيار هاي انتخاب عناصر نشان memorability Meaningfulness Likeability Transferability Adaptability proctability .1 .2 .3 .4 .5 .6 گام دوم طراحي و اجراي برنامه هاي بازاريابي ابعاد كيفيت براي تدوين استراتژي محصول • • • • • • • سطح كاركرد اوليه performance مزاياي جانبي تكميل كاركرد اوليه features راحتي ،خراب نشدن و سهولت استفاده conformance سازگاري و تداوم عملكرد reliability مدت زمان و طول عمر durability قابليت سرويس و نگهداري servicability ظاهر و شماي كلي و احساس كيفيت style & design جهت گيري توزيع • • • • توزيع كنندگان و فروشندگان محصول از جمله عوامل مهم در تصوير سازي مناسب از محصول مي باشند ()image transfer توزيع كنندگان با نمايش كاال در محلهاي مناسب،پيشنهاد آن و ارائه اطالعات مي توانند در مقبوليت نشان تجاري تاثير مثبت داشته باشند وهمين امر باعث افزايش قدرت چانه زني آنها در سالهاي اخير شده است. دو جهت گيري كلي كششي و رانشي به ترتيب با تاكيد بر مشتري نهايي و اعضاي كانال توزيع در رابطه با كانال توزيع وجود دارد. استراتژي توزيع در وب از موارد قابل توجه براي سازمانها در سالهاي اخير مي باشد .ابزار و روشهاي مختلف توزيع در تصويرسازي محصول نقش عمده اي بازي مي كنند(اينترنتي،خرده فروشهاي معتبر )... جهت گيري ارتباطات بازاريابي دانش مطلوب از نشان تجاري ارتباطات بازاريابي دانش فعلي از نشان تجاري الگوي ارتباط درارتباطات بازاريابي Exposure Attention Comprehension Yielding Intention Behavior انواع مختلف ارتباطات بازاريابي • • • • • • تبليغات رسانه اي (راديو و تلويزيون) تبليغات آن الين روابط عمومي فروش شخصي تبليغات لحظه فروش (تبليغات داخل فروشگاهي) ترفيع فروش ابعاد و معيارهاي كارايي درارتباطات يكپارچه بازاريابي :Coverageب ه ن سبتياز م شتريانكه ب ه هر يكاز گ زينه هايارتباطي و م جموع آنها مربوط م يش وند. :Contributionتوانايي ايجاد ارتباط مناسب هر يك از گزينه هاي ارتباطي در غياب اجزاي ديگر :Commonalityوجود موارد م شتركدر گ زينه هايارتباطي طلوبيت ه ص ورتيكه موارد مرتبط ب :Complementarilyدرجه اياز م ركيب ت صوير م ناسبياز و در گ زينه هايم ختلفارتباطيب ا يكديگر ت م حصولايجاد كنند. ختلف شتريان م ارتباطات ازاريابيب رايگ روه هايم ب :Versatilityاثر ب خشي ايرين ) (آشنا ب ا ن شانو س :Costم الحظاتهزينه ايدر ايجاد ارتباط گام سوم اندازه گيري و سنجش عملكرد نشان تجاري زنجيره ارزش نشان )chain قيمت سهام كشش قيمتي نسبت سود قيمت سهم بازار ايجاد ارزش براي سهامداران عملكرد بازار (Brand value آگاهي ارتباط فعاليت محصول ذهنيات مشتريان شرايط بازار شرايط مشتري رشد بالقوه پشتيباني كانال ها مخاطرات موجود واكنش هاي رقابتي سرمايه گذاري در برنامه اي بازاريابي كيفيت برنامه وضوح سازگاري تعديل كننده ها گام چهارم ارتقا و حفظ مقبوليت نشان تجاري استراتژي نشان تجاري • راهنمايي كه به منظور تركيب مناسب اجزاي نشان براي خطوط و گروه هاي مختلف محصول به منظور ارتقاي مقبوليت نشان تجاري تدوين مي گردد. • ماتريس نشان-محصول يا سلسله مراتب نشان ها از ابزارهاي تدوين اين استراتژي مي باشند. • دو وجه عمده استراتژي ،گسترش نشان و گسترش سبد نشان است. مهندسی برند از مجموعه کارگاه های اجرایی آموزشی خویه ‏www.alikhooyeh.blogfa.com Newspaper Print Magazine Voice of s hare Out door Web site Price Display sh are Direct sho w Main mark et Shop sign board www.alikhooyeh.blogfa.com Main page گزارش میزان تبلیغات موبایل در نشریات :اسفند ماه86 ‏Next ‏www.alikhooyeh.blogfa.com Main page ‏Voice Of share تعداد آگهی بر اساس شرکت های تبلیغ دهنده به تفکیک روزنامه در طول شش ماه دوم Pسال ‏Next ‏www.alikhooyeh.blogfa.com ‏Back Main page تعداد آگهی بر اساس ابعاد صفحه در طوPل شش ماه دوم سال ‏Next ‏www.alikhooyeh.blogfa.com ‏Back Main page _تعداد آگهی بر اساس نوع صفحه در طول شش ماه دوم سال Next Back www.alikhooyeh.blogfa.com Main page تعداد آگهی بر اساس شرکت های در طول شش ماه دوم سال Next Back www.alikhooyeh.blogfa.com Main page تعداد آگهی بر اساس شرکت های در طول شش ماه دوم سال Next Back www.alikhooyeh.blogfa.com Magazine ‏Main page محتوی معرفی معرفی معرفی معرفی گزارش تبلیغات موبایل در مجالت ابعاد صفحه زمینه فعالیت نام شرکت تبلیغ دهنده مدل 1.1 داخلی ‏i_mate موبایل ........ 1.1 داخلی سونی اریکسون موبایل ‏w200 1.1 داخلی نوکیا موبایل 2630 1.1 داخلی نوکیا موبایل 6120 نوع نشر مجله مجله مجله مجله نام نشریه رایانه خانواده سبز خانواده سبز خانواده سبز تاریخ بهمن آذر بهمن بهمن معرفی 5310/5610 موبایل نوکیا داخلی 1.1 مجله خانواده سبز اسفند معرفی معرفی معرفی معرفی معرفی معرفی معرفی معرفی 5310/5610 5700 5700 ‏w200i ‏w200I سریN سریN 6120 موبایل موبایل موبایل موبایل موبایل موبایل موبایل موبایل نوکیا نوکیا نوکیا سونی اریکسون سونی اریکسون نوکیا نوکیا نوکیا داخلی روی جلد 2 داخلی ممتاز داخلی ممتاز وسط داخلی ممتاز وسط داخلی ممتاز 1.1 1.1 1.1 1.1 1.1 1.1 1.1 1.1 مجله مجله ماهنامه ماهنامه ماهنامه ماهنامه ماهنامه ماهنامه خانواده سبز موفقیت فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم دنیای تصویر مهر مهر مهر آبان آذر بهمن دی آذر ‏Next ‏www.alikhooyeh.blogfa.com ‏Back *Out Door* Main page *اتمحیطیموبایلPبلیغPPPنتPزارشمیزاPPگ: Back میدان توحید،اصفهان Next www.alikhooyeh.blogfa.com Main page نام شرکت آگهی دهنده نوکیا آدرس متراژ تعداد اهو'از،ضلع غربی میدان اول کیانپارس 75 1 مشهد،سه راه خیام ،بلو'ار ملک آباد 15 1 مشهد،بلوار سجاد ،بلو'ار بهار 24 1 مشهد،بلوار سجاد ،بلو'ار بهار 18 1 مشهد،میدان تقی آباد ،ضلع جنوبی غربی 35 1 شیراز ،خیابان مالصدرا ،نبش خیابان جمالی 18 1 تبریز ،خیابان ولیعصر،فلکه بازار تبریز،خیابان امام ،چهار راه آبرسانی ،پل عابر 16.5 30 1 1 سامسونگ تبریز،خیابان ،29سه راه ولیعصر(پریزما) 24.5 1 ‏HTC شهر اهواز نوکیا سامسونگ مشهد نوکیا شیراز تبریز ‏Next ‏www.alikhooyeh.blogfa.com ‏Back *S.S.B* *Shop Sign Board* Back Main page Next www.alikhooyeh.blogfa.com Main page سهم نمایش سر درب در پاساژ عالالدین Back www.alikhooyeh.blogfa.com Next *Web site* www.alikhooyeh.blogfa.com رازهای برندسازی بنگاه مشتری نیازها فرهنگ برند توانمندیها فرهنگ Brand – – – – – – – – – – – – – – – ت همه چ یز اس ؟ شهرت خدمات مشتريان تعهدات قيمت احساسات نگرش و طرز برخورد نشان تجاري ( ) logo خط توليد تبليغات روابط عمومي وب سايت /فيلمهاي تجاري ويديويي نحوه پاسخگويي به تلفن ها ارتباط هاي بازرگاني افراد پاسخگو به مراجعان روابط با رسانه ها • • • • • چه بخواهند ؛ و چه نخواهند چه آن را تصديق نمايند ؛ و چه تصديق ننمايند چه داراي يك نشان تجاري گرانبها و قدرتمند باشند يا داراي يك نشان تجاري جديد چه توليد كننده نان باشند ؛ چه سيلندر هاي اكسيژن و چه مواد شيميايي حتي كتابخانه شما هم داراي برند است • برند شما مجموعه اي است از هر آنچه سازمان شما : هست ؛ مي گويد و انجام مي دهد چرخه برندسازی بکارگیری استراتژی برند در برنامه های میان مدت و بلند مدت بقاء برند به پاسخگویی در مقابل بازار و مشتری بستگی دارد هویت برند هویت بنگاه محور محور محور استراتژی محصول استراتژی برند استراتژی بنگاه هویت محصول/ بسته بندی توسعه استراتژی برند به هر یک از محصوالت در جهت اجرای کامل استراتژی برند مدیریت بازتولید برند بنگاه مقبوليت باالي نشان تجاري در برابر مقبوليت پايين نشان تجاري مقبوليت باال • حاشيه سود باال • استقبال از گسترش محصول با نشان تجاري • عدم حساسيت در برابر قيمت • استقبال از تبليغات • درخواست كانالهاي متنوع تر و بيشتر مقبوليت پايين • • • • كاهش در فروش و سود عدم توجه به محصول جديد نشان تجاري حساسيت باال در برابر قيمت كم توجهي به تبليغات و موثر نبودن آنها • چه عواملي باعث تاثير گذار بودن نام برند مي گردد؟ به يادآوردن آسان امالء آسان نام برند تاثيرگذار فاقد هرگونه پيش زمينه فکري نامناسب حفاظت قانوني بيان آسان کيفيت حافظه نشان دهنده مصارف کاال و فوايد آن برخي از برند ها شما را به يك ارزش و پاداش ويژه دعوت مي كنند ()1 • : Starbucks .1 شما يك شيوه زندگي ؛ يك تصوير ذهني و يك گنجينه خريداري مي كنيد . برخي از برند ها شما را به يك ارزش و پاداش ويژه دعوت مي كنند ()2 • : Mercedes Benz .2 مهندسي ؛ كيفيت ؛ شاهكار كارايي ؛ خدمات مصرف كننده برخي از برند ها شما را به يك ارزش و پاداش ويژه دعوت مي كنند ()3 • : TOYOTA .3 تويوتا تمامي موارد فوق را به مشتري ارائه مي كند و گاه كيفيتي بسيار باالتر از مرسدس ارائه مي دهد ؛ پس چرا به عنوان يك رقيب مستقيم براي مرسدس به حساب نمي آيد ؟ زيرا تويوتا در اذهان مصرف كنندگان به عنوان يك برند عالي جاي نگرفته است. برخي از برند ها شما را به يك ارزش و پاداش ويژه دعوت مي كنند ()4 • پس تويوتا چگونه بايد در اين گوشه بازار به رقابت بپردازد ؟ آنان يك برند جديد بوجود آوردند : ‏LEXUS برخي از برند ها شما را به يك ارزش و پاداش ويژه دعوت مي كنند ()5 • هر دو برند تويوتا و لكسوس اطالعات مربوط به مهندسي ؛ شاسي ؛ مؤلفه هاي طراحي و ...را با يكديگر به اشتراك بكار مي برند . برند مجموعه آن موارد متفاوتي است كه در اذهان مصرف كنندگان نقش بسته است . Brandingچ يزيف راتر از خودرو اس تو Brandingرا در هرآن چه Lexusان جام م يد هد م يت وان يد ب ياب يد : • • • • • • راهي كه فروشنده به عنوان اولين برخورد با شما در نمايشگاه بكار مي بندد. چگونگي پوشش و لباس فروشنده جانمايي و انتخاب مكان در نمايشگاه انتخاب ؛ استفاده و بكارگيري مصالح ؛ دكوراسيون ؛ سنگ كف و صندلي هاي چرمي محوطه انتظار پاكيزگي سرويس هاي بهداشتي مديريت نام تجاري Lexusبعد از فروش اتومبيل هم ادامه مي يابد . برخي از برند ها شما را به يك ارزش و پاداش ويژه دعوت مي كنند ()5 • : Mc Donald .4 »خدمات سريع »كيفيت و طعم يكسان غذا »قيمت يكسان برخي از برند ها شما را به يك ارزش و پاداش ويژه دعوت مي كنند ()6 • : NetFlix .5 »آسودگي »خدمات »سرعت »قيمت برخي از برند ها شما را به يك ارزش و پاداش ويژه دعوت مي كنند ()7 • : Ritz-Carlton Hotels .6 » طراحي هتل » موقعيت مكاني » خدمات مشتريان » رستوران ها » كيفيت محصوالت در اتاق ها ساختن نام بازرگاني و ابزار هاي آن 69 69 گامهايي براي ايجاد يك برند پرقدرت 70 70 گام های اصلی برای ایجاد برند پرقدرت .1 .2 .3 .4 ارائه محصول زیر چتر یک برند یافتن جایگاه مناسب در بازار برای محZصول ()Positioning برگزیدن ارزش ویژه برای محصول تنظیم پیشنهاد فراگیر بر مبنای ارزش در نظر گرفته شده نوسازي نام تجاري اصول طراحي .1 تطابق :طرح شما بايد ”درخور“ ؛ ”شايسته“ و ” منعكس كننده ” زبان بصري بومي بازاري باشد كه كاالي شما در آن عرضه مي شود . .2 آمادگي تملك بازار : .3 جالب و در خاطر ماندني : طرح بايد بي همتا ؛ متمايز و ويژه در نظر گرفته شود ؛ به گونه اي كه در متن بازار و رقابت هاي آن باشد . طرح بايد كيفيتي جالب توجه داشته باشد كه جالب بودن را حتي بدون در نظر گرفتن متن نيز القاء نمايد. .4 سازگاري و .5 منعطف بودن : .6 .7 پايداري :طرح بايد موارد زير را به طور مستمر دنبال نمايد : .1گوناگوني ( شكل هاي متنوع ) .2رسانه هاي مختلف .3زمان باالي در معرض ديد بودن سيستم ارتقاء يافته بايد به سهولت در استفاده از گوناگوني ؛ فرم هاي متنوع و رسانه هاي مختلف انطباق پذير باشد . :همانگونه كه برند رشد و ارتقاء مي يابد ؛ طرح نيز بايد رشد و نمو نمايد تا جاري و به روز باقي بماند . به روز بودن ارتباطات :مهمتر از همه اينكه طرح بايد به راحتي و شفاف با مخاطبان ارتباط برقرار نمايد : .1خود برند ‏Positioning .2 .3تبيين رجحان قائل شدن در ارتباطات حاشيه هاي برند منابع • • • • • • • • • • • • • • • • Branding101,2006AnnualConferenceMichiganLibraryAssociation,PattynChristina,VicePresident, MarketingPangborn Design, Ltd.2006 Branding loyalty : Nancy Giddens , Extension Marketing Specialist : university of Missouri , 2006 M. Porter , Competitive Strategy ,N.Y. Free Press- 1980 Kotler in Marketing , Philip Kotler ,Butler & Tanner Ltd Forme & London , 1999 Dimensions in Branding: Real World Examples of Brand Building ,Steven Reed , Roger Castenson , Jan 2005 What is a Brand? , Fred E. Dabney II , 2006 Branding your Business for Success , Cosma Gatere , 2005 Branding . 2002 THE INGREDIENTS OF A SUCCESFUL BRANDING INITIATIVE IN THE CONTEXT OF NATIONAL EXPORT STRATEGY , THE CASE FOR SECTORIAL MARKETING & BRANDING , Pilot projects within implementation phase of the National Export Strategy , Dr. Costin Lianu , 2005 Embracing Change: The Promise , Judy Glick-Smith ,STC First Vice Presiden , Leadership Day ,May 2001 , Chicago, IL Branding in Latin-America , Matías Gaviria Uribe , 2002 Creating Your Personal Branding Statement , The Career Development Center , 2003 Marketing Masterclass , Investigating the wider significance of branding at the University , Paul Starkey , PG Administrators Conference , March 2006 AACSB Accreditation Branding Initiative , Enhancing the Value of Accreditation , 2003 A Framework for Marketing management , 2nd Edition , Philip Kotler , 2003 IranFoodNews.com

51,000 تومان