سایر تحقیق و پژوهش

الن اندرسون گولسن گلاسکو-نویسنده آمریکایی

Ellen Anderson Gholson Glasgow

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “الن اندرسون گولسن گلاسکو-نویسنده آمریکایی”

الن اندرسون گولسن گلاسکو-نویسنده آمریکایی

اسلاید 1: الن گلاسکو الن اندرسون گولسن گلاسکو (به انگلیسی: Ellen Anderson Gholson Glasgow) ‏ (۱۹۴۵-۱۸۷۳) بانوی نویسنده آمریکایی با ظرافت و خوش طبعی فراوان می نوشت و تاسف از دست رفتن قدرت و عظمت تمدن را میخورد.

اسلاید 2: میدان نبردویرجینیازمین بایرکمدین‌های رمانتیکآن ها در برابر حماقت سر فرود آوردندزندگی مضوندر این زندگی ما

اسلاید 3: اولین گلنی در تاریخ موسیقی، اوه لین گلنی Evelyn Glennie اولین شخصی است که توانسته به عنوان یک نوازنده سولوی سازهای کوبه ای، پرونده حرفه ای بسیار موفق و مداوم داشته باشد. او به عنوان یکی از گزیده کارترین و مبتکرترین موسیقی دانان در صحنه موسیقی امروز به شمار میرود و همواره تعریفی جدید از تواناییها و کاربردهای سازهای کوبه ای ایجاد میکند. برنامه های اوه لین از چنان نیرو و زندگیی برخوردارند که میتوان گفت نوع جدیدی از اجرا را به وجود آورده اند.

اسلاید 4: اوه لین سالیانه در سراسر جهان بیش از ۱۰۰ اجرا دارد و با رهبران نام آور، ارکسترها و هنرمندان سرشناس بسیار همکاری داشته است. تقریبا تک تک اجراهای او در ده سال ابتدای کار حرفه ای اش، در نوع خود بدعت گذار بودند.برای در دست داشتن نمونه ای از تنوع کاری او میتوان به تعدادی از هنرمندان بسیار متفاوتی که با اوه لین همکاری داشته اند نام برد: نانا وسکانچلس Nana Vasconcelos نوازنده برزیلی پرکاشن، گروه طبل نوازان کودو Kodo، بلا فلک Bela Fleck نوازنده بانجو، بیورک Bjork خواننده ایسلندی، بابی مک فرین Bobby McFerrin و استینگ Sting.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید