اهرم داده های مشتری (از آنچه که میدانید استفاده کنید)
اسلاید 1: اهرم دادههای مشتریاز آنچه که میدانید استفاده کنیدwww.barkatventures.com
اسلاید 2: مطالعه موردیبزرگترین فروشگاه اینترنتی جهانگرایش به تحلیل و بهینه سازی روابط با مشتریاناستفاده از دادههای فروش برای تعیین روابط بین محصولات و پیشبینی رفتارهای آتی مشتریانایجاد امکان ارائه توصیههای شخصی و یا صفحات اینترتی سفارشی برای هر مشتریوسوسه مشتریان به خریدهای ناگهانی به عنوان عامل موثری در موفقیت آمازونوبسایتی برای ارتباط بیماران با یکدیگرامکان ارتباط بیماران با افراد دارای شرایط مشابه و تبادل تجارب و اطلاعات خودجمعآوری دادههای کاربران بهصورت ناشناسفروش این دادهها به شرکتهای تحقیقاتی پزشکی، دارویی، تجهیزات پزشکی و غیرهکسب درآمد سرشار به کمک این الگواستفاده موفقیتآمیز از این مدل بر اساس سرویس AdWords تنها پس از گذشت 2 سال از راهاندازی موتور جستجوی خودگسترش کاربرد AdWords به وسیله معرفی AdSense در سال 2004ایجاد سرویس تحلیل نرمافزاری Urchin در سال 2005ارائه این سرویس تحت عنوان Google Analytics به مالکان سایتها بهصورت رایگان در حال حاضرتامین 90 درصد درآمد گوگل از طریق جمعآوری داده و تبلیغات
اسلاید 3: اهرم دادههای مشتری چیست؟کسب درآمد از دادههای مشتریانارائه خدمات اجتماعی رایگانجمعآوری دادههافروش دادههای مشتریان به شرکتهای دیگرسازمان
اسلاید 4: اهرم دادههای مشتری چیست؟مزایای اهرم دادههای مشتریامکان استفاده در صنایع مختلفشناسایی صرفهجوییهای بالقوهامکان تحلیل در لحظه بازارایمنسازی رقابتامکان ارائه تبلیغات موثرترکمک شایان به امر تصمیمگیری
اسلاید 5: تاریخچه اهرم دادههای مشتریرشد توسعه مفاهیم مدیریت اطلاعات و ارزش دادهها در دهه 1980استفاده از توانایی حاصله برای ایجاد تبلیغات شخصی و در نتیجه افزایش محبوبیت استفاده از دادههاآغاز تلاشهای اولیه برای ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق گروههای خدمات مشتریانایجاد بانکهای دادهای برای کمک به شرکتها در دهه 1990ایجاد سیستمهای الکترونیکی CRM اولیهسادهتر شدن جمعاوری اطلاعات مشتریان به مدد گسترش اینترنتاقزایش نگرانیها در زمینه دادههای خصوصی با گسترش روزافزون این مدل
اسلاید 6: اهرم دادههای مشتری، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...امکان اجرای موفقیت آمیز این مدل عموما به همراه درآمدهای پنهانلزوم تحلیل دادههای مشتریان از زوایای مختلفنیازمند ترکیب کسبوکارهای متفاوت با یکدیگر در اغلب اوقاتگسترش روزافزون اطلاعات مشتریان از خطرات مرتبط با ارائه دادههای حساسضرورت بررسی دقیق چگونگی و احتمال تاثیر این نگرشها در کسبوکار شرکت
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.