کسب و کار فروش و بازاریابی

اهرم داده ‏های مشتری (از آنچه که می‏‌دانید استفاده کنید)

ahrome_dadehaye_moshtarian_

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اهرم داده ‏های مشتری (از آنچه که می‏‌دانید استفاده کنید)”

اهرم داده ‏های مشتری (از آنچه که می‏‌دانید استفاده کنید)

اسلاید 1: اهرم داده‏های مشتریاز آنچه که می‏دانید استفاده کنیدwww.barkatventures.com

اسلاید 2: مطالعه موردیبزرگترین فروشگاه اینترنتی جهانگرایش به تحلیل و بهینه سازی روابط با مشتریاناستفاده از داده‏های فروش برای تعیین روابط بین محصولات و پیش‏بینی رفتارهای آتی مشتریانایجاد امکان ارائه توصیه‏های شخصی و یا صفحات اینترتی سفارشی برای هر مشتریوسوسه مشتریان به خریدهای ناگهانی به عنوان عامل موثری در موفقیت آمازونوب‏سایتی برای ارتباط بیماران با یکدیگرامکان ارتباط بیماران با افراد دارای شرایط مشابه و تبادل تجارب و اطلاعات خودجمع‏آوری داده‏های کاربران به‏صورت ناشناسفروش این داده‏ها به شرکت‏های تحقیقاتی پزشکی، دارویی، تجهیزات پزشکی و غیرهکسب درآمد سرشار به کمک این الگواستفاده موفقیت‏آمیز از این مدل بر اساس سرویس AdWords تنها پس از گذشت 2 سال از راه‏اندازی موتور جستجوی خودگسترش کاربرد AdWords به وسیله معرفی AdSense در سال 2004ایجاد سرویس تحلیل نرم‏افزاری Urchin در سال 2005ارائه این سرویس تحت عنوان Google Analytics به مالکان سایت‏ها به‏صورت رایگان در حال حاضرتامین 90 درصد درآمد گوگل از طریق جمع‏آوری داده و تبلیغات

اسلاید 3: اهرم داده‏های مشتری چیست؟کسب درآمد از داده‏های مشتریانارائه خدمات اجتماعی رایگانجمع‏آوری داده‏هافروش داده‏های مشتریان به شرکت‏های دیگرسازمان

اسلاید 4: اهرم داده‏های مشتری چیست؟مزایای اهرم داده‏های مشتریامکان استفاده در صنایع مختلفشناسایی صرفه‏جویی‏های بالقوهامکان تحلیل در لحظه بازارایمن‏سازی رقابتامکان ارائه تبلیغات موثرترکمک شایان به امر تصمیم‏گیری

اسلاید 5: تاریخچه اهرم داده‏های مشتریرشد توسعه مفاهیم مدیریت اطلاعات و ارزش داده‏ها در دهه 1980استفاده از توانایی حاصله برای ایجاد تبلیغات شخصی و در نتیجه افزایش محبوبیت استفاده از داده‏هاآغاز تلاشهای اولیه برای ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق گروههای خدمات مشتریانایجاد بانک‏های داده‏ای برای کمک به شرکتها در دهه 1990ایجاد سیستم‏های الکترونیکی CRM اولیهساده‏تر شدن جمع‏اوری اطلاعات مشتریان به مدد گسترش اینترنتاقزایش نگرانی‏ها در زمینه داده‏های خصوصی با گسترش روزافزون این مدل

اسلاید 6: اهرم داده‏های مشتری، کی؟ کجا؟ چگونه؟ و ...امکان اجرای موفقیت آمیز این مدل عموما به همراه درآمدهای پنهانلزوم تحلیل داده‏های مشتریان از زوایای مختلفنیازمند ترکیب کسب‏وکارهای متفاوت با یکدیگر در اغلب اوقاتگسترش روزافزون اطلاعات مشتریان از خطرات مرتبط با ارائه داده‏های حساسضرورت بررسی دقیق چگونگی و احتمال تاثیر این نگرش‏ها در کسب‏وکار شرکت

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان