کسب و کارفروش و بازاریابی

بازاريابی فناوری

صفحه 1:

صفحه 2:
ویژگی‌های بازاریابی فناوری : *- تغییر فرآیند کارها و فعالیت‌ها با بکارگیری فناوری جدید * ۲- دشواری مقایسه خصوصیات فناوری‌ها با یکدیگر * ۳- عادت کردن مشتری به محصولات موجود * ۴- قیمت بالاتر محصولات ناشی از فناوری جدید * ۵- ضرورت ارائه آموزش‌هائی پیش از انتقال

صفحه 3:
* ۶- ضرورت شناخت صنعت و مشتری * ۷- دوره عمر کوتاه فناوری‌ها * ۸- استمرار آموزش بیشتر. پس از انتقال * - زمان طولانی کسب نتایج حاصل از فناوری * ۰- تصمیمات طولانی‌مدت برای خرید فناوری جدید * ۱- تصمیم‌گیری چندگانه و مراکز تصمیم‌گیری متعدد

صفحه 4:
موثرترین عوامل استقبال بازار از فناوری : ‎-١‏ کارابی اقتصادی ۲- سطح توسعه

صفحه 5:
‎oD‏ مه کی “ 5 "شرکت در“ فن‌بازارهای فیزیکی و مجازی

صفحه 6:
* فن‌بازار یک سیستم انتقال فناوری جامع و یکپارچه است که مبادله فناورى بين تامين کننده و متقاضی لن رالبه صورت سیستماتیک و از طریق تمامی فرآیندهای مبادلات داخلی و خارجی تسهیل می‌کند. * فن‌بازار فیزیکی عمدتاً فامل یک فضای نمایشگاهی برای عرضه دانش‌فنی به طرق گوناگون شامل نمونه. دستگاه. پوستر و غیره می‌باشد. البته تمهیدات دیگری شامل فضاهای مذاکره حضوری با مراجعین و ارلئه خدمات کارشناسی و مشاوره در زمینه‌های ثبت اختراع. بازاریابی و غیره نیز در این مکان پیش‌بینی می‌شود. * منظور از فن‌بازار مجازی استفاده از شبکه اینترنت جهت معرفی فناوری‌های عرضه شده و مورد تقاضای سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع می‌باشد. در واقع ایجاد نمایشگاه فناوری به صورت یک سامانه تحت وب را فن‌بازار مجازی می‌نامند.

بازاريابي فناوري ويژگيهاي بازاريابي فناوري : ‌ د كارها و فعاليت‌ها با بك ارگيري • -1تغيير فرآين فناوري جديد • -2دشواري مقايسه خصوصيات فناوري‌ها با يكديگر • -3عادت كردن مشتري به محصوالت موجود • - 4قيمت باالتر محصوالت ناشي از فناوري جديد • -5ضرورت ارائه آموزش‌هائي پيش از انتقال • -6ضرورت شناخت صنعت و مشتري • -7دوره عمر كوتاه فناوري‌ها • -8استمرار آموزش بيشتر ،پس از انتقال • - 9زمان طوالني كسب نتايج حاصل از فناوري • -10تصميمات طوالني‌مدت براي خريد فناوري جديد • -11تصميم‌گيري چند‌گانه و مراكز تصميم‌گيري متعدد موثرترين عوامل استقبال بازار از فناوري : -1كارايي اقتصادي -2سطح توسعه ”تشكيل“ يا ”شركت در“ بازارهاي فيزيكي و مجازي فن ‌ ‌ فنبازار يك سيستم انتقال فناوري جامع و يكپارچه است كه مبادل ه • ‌ فناوري بين تامين كننده و متقاضي آن را به صورت سيستماتيك و از ميكند. طريق تمامي فرآيندهاي مبادالت داخلي و خارجي تسهيل ‌ فنبازار فيزيكي عمدتًا شامل يك فضاي نمايش گاهي ب راي عرض ه • ‌ دانشفني به طرق گوناگون شامل نمون ه ،دس تگاه ،پوس تر و غ يره ‌ ميباشد .البته تمهيدات ديگري شامل فضاهاي م ذاكره حض وري با ‌ زمينههاي ثبت ‌ مراجعين و ارائه خ دمات كارشناس ي و مش اوره در ميشود. پيشبيني ‌ ‌ اختراع ،بازاريابي و غيره نيز در اين مكان ترنت جهت معرفي فنبازار مجازي استفاده از شبكه اين • منظور از ‌ سرمايهگذاران و صاحبان ‌ اي فناوريهاي عرضه شده و مورد تقاض ‌ ميباشد .در واقع ايجاد نمايشگاه فناوري به صورت يك سامانه صنايع ‌ مينامند. فنبازار مجازي ‌ تحت وب را ‌

51,000 تومان