کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

بازاریابی اجتماعی

bazaryabi-ejtemaei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعریف بازاریابی اجتماعی و فهم آن از موضوعات مهم برای کشورهایی است که به دنبال توسعه هستند. استفاده از اصول و شیوه‌های بازاریابی، مهم‌ترین ابزار برای حل مسئله اصلی کسب‌وکار است؛ اما بازاریابی مفهومی فراتر از تبلیغات و فروش را دربرمی گیرد. علی‌رغم اینکه اصول و ابزارهای بازاریابی را می‌توان در بخش‌های مختلف به کاربرد، اما عملکرد بازارها بسیار متفاوت از یکدیگرند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
733 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی اجتماعی”

بازاریابی اجتماعی

اسلاید 1: بازاریابی اجتماعی

اسلاید 2: تعریف بازاریابی اجتماعی و فهم آن از موضوعات مهم برای کشورهایی است که به دنبال توسعه هستند. استفاده از اصول و شیوه‌های بازاریابی، مهم‌ترین ابزار برای حل مسئله اصلی کسب‌وکار است؛ اما بازاریابی مفهومی فراتر از تبلیغات و فروش را دربرمی گیرد.علی‌رغم اینکه اصول و ابزارهای بازاریابی را می‌توان در بخش‌های مختلف به کاربرد، اما عملکرد بازارها بسیار متفاوت از یکدیگرند.

اسلاید 3: بازاریابان علاوه بر این‌که باید بدانند بازاریابی چیست؟ نیازمند درک بخش‌های مختلف بازارها هم هستند؛ و همین امر منجر به ظهور بازاریابی اجتماعی شد.با ورود بازاریابی اجتماعی، بازاریابان و متخصصان ایجاد تغییرات اجتماعی، از تکنیک‌های بازاریابی جهت رسیدن به اهداف مطلوب اجتماعی بهره‌مند شدند.در این موضوع به تعریف بازاریابی اجتماعی می‌پردازیم و هر آنچه برای ورود به این حوزه نیاز داریم را تشریح خواهیم کرد.

اسلاید 4: بازاریابی اجتماعی واژه‌ای است که در سال‌های پیش رو، به‌احتمال‌زیاد خیلی زیاد آن را خواهید شنید.برخلاف دیدگاه برخی از افراد که در تعریف بازاریابی اجتماعی آن را یک رویکرد بالا به پایین در نظر می‌گرفتند، هسته اصلی اصول بازاریابی دستیابی به اهداف اجتماعی، کمک به افراد در حل مشکلات و توانمندسازی آن‌ها برای رسیدن به آرمان‌های خود، خانواده‌ و جامعه‌شان است.بازاریابی اجتماعی، همانند دیگر شاخه‌های بازاریابی مانند بازاریابی صنعتی، به‌منظور اشاره به نوع خاص بازار هدف آن بدین شکل نام‌گذاری شده است.

اسلاید 5: در تعریف بازاریابی اجتماعی می‌توان گفت: این مفهوم استفاده از اصول بازاریابی در مسائل و اهداف اجتماعی است که چارچوبی جهت توسعه‌ راه‌حل‌های نوآورانه برای مشکلات اجتماعی فراهم می‌کند.هدف از آن دستیابی به تأثیری اجتماعی از طریق کاربرد مفاهیم و تکنیک‌های بازاریابی برای مسائل اجتماعی اعم از پیش‌گیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها تا پایداری محیط‌زیست و عدالت اجتماعی است.

اسلاید 6: بازاریابی اجتماعی نظریه‌ای در خصوص تغییر رفتار نیست بلکه رویکردی سیستماتیک جهت تفکر و حل مشکلات دشوار دنیای حال حاضر است.این بخش، از تکنیک بازاریابی کسب‌وکار به‌عنوان یک ابزار تغییر اجتماعی منحصربه‌فرد جهت دستیابی به سود اجتماعی با طراحی برنامه‌هایی یکپارچه که نیازهای فردی را برای رهایی از فقر، بهبود شرایط اجتماعی و سلامتی و داشتن محیطی امن و پاک نشاءت گرفته است.

اسلاید 7: هدف بازاریابی اجتماعی تنها تغییر داوطلبانه رفتار افراد و تغییرات محیطی که چنین تغییراتی را تسهیل می‌کند نیست، بلکه هدف آن تغییرات در ساختارهای اجتماعی است که افراد را در جهت رسیدن به پتانسیل‌هایشان کمک می‌کند.این به معنی تضمین دسترسی افراد به خدمات بهداشتی، مسکن، آموزش، حمل‌ونقل و دیگر حقوق اساسی بشر است که به‌روشنی بر وضعیت سلامت انسان تأثیر می‌گذارد.این امر مستلزم هدف قرار دادن افرادی در جامعه است که قدرت ایجاد سیاست‌های سازمانی و تغییر در قانون‌گذاری را دارند.

اسلاید 8: مفهوم و تعریف بازاریابی اجتماعی اولین بار توسطKotler وZaltman در سال ۱۹۷۱ به‌عنوان «طراحی، اجرا و کنترل برنامه‌های محاسبه‌شده جهت تأثیرگذاری بر پذیرش ایده‌های اجتماعی و شامل ملاحظات برنامه‌ریزی محصول، قیمت گذاری، ارتباطات و تحقیقات بازار» تعریف شد.تعریف بازاریابی اجتماعی و تاریخچه آنآن‌ها بازاریابی اجتماعی را کاربرد اصول و ابزارهای بازاریابی جهت رسیدن به اهداف مطلوب اجتماعی قلمداد کردند که هدف آن به‌جای اهداف شخصی و منافع سازمانی، منافع جامعه است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید