بازاریابی الکترونیکی
اسلاید 1: استاد : جناب آقای دکتر کولوبندیبازاریابی الکترونیکی – مدل های الکترونیکی eMarketing eEcellence
اسلاید 2: مقدمهدنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند. 3
اسلاید 3: معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها:4
اسلاید 4: 5مدل ها ، فرآیندی را توصیف می کنند که از طریق آن کسب و کار بین یک سازمان، مشتریان، تامین کنندگان ، توزیع کنندگان و سایر ذینفعان آن رهبری می شوند. مدیران همواره نیاز به بررسی این موضوع دارند که ارتباطات الکترونیکی چگونه مدل های موجود را تغییر می دهند و در عوض مدل های جدیدی را ارائه کنند که ممکن است مزیت رقابتی داشته باشند .
اسلاید 5: 6Evans و Wurster در اثر خود با عنوان ”استراتژی ها و اقتصاد نوین اطلاعات ” استدلال نمودند که اطلاعات سه ویژگی داد که در صورت ترکیب با فناوری های مخرب اینترنتی می توانند تاثیر عمده ای بر بازار بگذارند .اینترنت امکان دستیابی در سطح ملی و بین المللی را با هزینه کم از طریق ایجاد محتوا در سایت از طریق موتورهای جستجو افزایش می دهد.وب امکان ارائه به موقع اطلاعات به همراه جزئیات بیشتردر مورد محصولات ، قیمت و در دسترس بودن آنها را می دهد. در بازار آنلاین ، سازمانی که بیشترین و غنی ترین لینک ها را با سایر سازمان های سازگار داشته باشد ، می تواند به نفوذ و دستیابی بزرگتری نائل آید . بینش بازاریابی الکترونیکی
اسلاید 6: 7وقتی رقابت در می گیرد و جزئیات ، کیفیت و قیمت ها را شبیه هم می سازد، در نهایت همه بازارها به سمت تجاری سازی تمایل پیدامی کنند. یک مدل ساده : تبلیغات + توزیع= فروش تجاری سازی نقش ” تبلیغات + توزیع“ را کاهش می دهد.با ورود ربات های جستجو و رباتهای خرید مبتنی بر قیمت میتوانند به مصرف کننده جهت جستجودر وب و یافتن بهترین قراردادهای تجاری کمک کنند. قیمت های ارزان به نشان های تجاری آسیب می زنند. در بازایابی به مدل های جدید نیاز داریم تا خلاقانه تفکر کنیم، مدلهای قدیمی را با شرایط تازه سازگار کنیم و مدل های ترکیبی را مد نظر قرار دهیم .بازاریابی الکترونیکی درباره ساخت یک وب سایت نیست ، بلکه ساخت یک کسب و کار مبتنی بر وب و هماهنگ کردن قدرت مشتریان است . sigel 2000))تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید
اسلاید 7: 8
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.