bazar-yabi-mod

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی مد”

بازاریابی مد

اسلاید 1: بازاریابی مُد

اسلاید 2: فهرست مطالب مد و فشن چیستتاریخچه مد در ایرانتاریخچه مد در دنیااشتغال در صنعت فشن انواع سطح فشنبازاریابی مدبرندینگ

اسلاید 3: مد و فشن به چه معناست؟ فشن یعنی:مفهوم کلمه فشن در لغتنامه دهخدا چنین بیان شده : فشن سبک طرز مد نوع و شیوه پوشیدن مد یعنی:مد که معادل فرانسوی فشن است از لحاظ لغوی در فرهنگ معین این چنین آمده : روش و طریقه موقت که طبق ذوق و سلیقه اهل زمان طرز زندگی و لباس پوشیدن و غیره را تنظیم میکند.باب متداول معمول رایج شیوه متداول و باب زمان در جنبه های زندگی اجتماعی

اسلاید 4: فشن چیست ؟ فشن یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل بر روی عموم مردم در اجتماع است.این مفهوم ممکنست بر روی تمامی جهات زندگی در یک جامعه تاثیر بگذارد از رژیم غذایی گرفته تا پوشش و طرزفکر و تمرینات ورزشی و.. وهر گونه پوشش یا رفتار که در یک بازه زمانی و یا مکانی متداول گردد را فشن مینامیمWhat IsFashion?

اسلاید 5: تاریخچه مد در ایرانایرانیان همواره در گذر تاریخ از سبک پوشش خاصی برخوردار بودند که در سنت های تمدنی آنها ریشه دارد. تمدنی که با ورود اسلام غنای بیشتری یافت و در طی قرنها بازتابی از هویت فرهنگی ایرانیان مسلمان بوده است در روند تدریجی گسترش فرهنگ غرب و همچنین گسترش روند جهانی شدن، پوشش که از مهمترین مولفه های هویتی و فرهنگی خاص هر قوم و ملت میباشد در ایران با روبه رو شدن با پوشش غربی، به نحو آشکاری به پوشش رایج در غرب متمایل شد و مد به عنوان یک پدیده نوظهور به فرهنگ ایرانیان قدم گذاشت.مد که به شیوه یا سبک خاصی از سلوک و رفتار، زندگی و انجام کاری تعریف شده است، هم می تواند به جریانی بالنده تبدیل شود و هم این توانایی را دارد که به یک جامعه و فرهنگ حاکم بر آن بدل شود و به پایه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن زیان های جدی برساند.در تاریخ اولین نشانه های ورود مد در ایران به دوره قاجار برمیگردد.

اسلاید 6: تغییر و تحولات دوران قاجار مسافرت های ناصرالدین شاه قاجار و برخی درباریان به اروپا، فرستادن دانشجو و سفیر به آنجا ، تاسیس مدارس دارالفنون و درپی آن ورود معلمین اروپایی به ایران، سکونت گروههای سیاسی، نظامی و تجاری غربی همراه با خانواده هایشان در تهران و سایر شهر های بزرگ و ارتباط داشتن بعضی از درباریان و اعیان و اشراف ایرانی با این افراد و. . . همه ی اینها باعث به وجود آمدن زمینه ای مناسب برای ارتباطات اجتماعی-فرهنگی میان ایرانیان و اروپائیان شد. و حاصل این گونه تعاملات تاثیری بود که فرهنگ غربی بر شیوه زندگی، آداب و رفتار و اندیشه های ایرانیان گذاشت و به دنبال آن تغییراتی که در شیوه پوشش مردم به وجود آمد.تا قبل از آن مردم از هر گروه و طبقه ای که بودند لباسهایشان را از پارچه های تولید داخل تهیه می کردند، اما به تدریج گرایش به استفاده از پارچه های اروپایی به شدت افزایش پیدا کرد و این روند به الطبع باعث ضعیف شدن صنعت پارچه بافی در کشور شد.

40,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید