بازاریابی موسسات مالی
اسلاید 1: بازاریابی خدمات الکترونیک
اسلاید 2: IT در صنعت بانکداریشاید بارز ترین پدیده بانکداری در عصر حاضر جهانی شدن آن باشد.با پیشرفت سریع تکنولوژی و آگاهی مردم از این پیشرفتها،نیازمندیها و علایق مردم فرق کرده و سطح توقعات مشتریان افزایش پیدا کرده است. امروز موسسات مالی کاملا به این موضوع واقفند که در صورت به روز نکردن خدمات خود رو به زوال و نابودی می روند. از طرفی شبکه های اتوماسیون بانکی و بانکداری اینترنتی از مهمترین راههای جذب مشتریان برای بانکها شده اند . همچنین فناوریهای جدید، فعالیتهای سنتی کارمندان بانک را بسیار ارزانتر و سریعتر انجام می دهند (در حدود یک سوم هزینه ). بانکها خدمات الکترونیک خود را گسترش می دهند تا از زمان انتظار مشتری کاسته و همزمان وقت کارمندان را آزاد میکنند تا محصولات و خدماتی را بفروشند که به سود بانک است.
اسلاید 3: بانکداری الکترونیکیا برخط عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آنها در ارائه خدمات بانکی در خارج از محل شعبه و همچنین فرآیندهای بین شعبهای و بین بانکی در سراسر دنیا همراه با ارائه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به مشتریان که بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی، در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) از طریق کانالهای ارتباطی ایمن و با اطمینان عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند.به عبارت دیگر بانکداری الکترونیکی استفاده از فناوریهای پیشرفته نرمافزاری و سختافزاری مبتنی بر شبکه و مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتری در شعبه است
اسلاید 4: برخی از مهمترین کانالهای عمومی بانکداری الکترونیک :رایانههای شخصیکیوسکتلفن ثابت و همراهدستگاههای خودپردازپایانههای فروش
اسلاید 5: در خدمات بانکداری الکترونیک مشتریان بانکها در سه سطح قادر به دریافت خدمات الکترونیک هستند:اطلاعرسانی:ابتداییترین سطح خدمات بانکداری الکترونیک که در این سطح، بانک، اطلاعات مربوط به خدمات و عملیات بانکی خود را از طریق شبکههای عمومی یا خصوصی معرفی میکند.ارتباطات:دراین سطح، امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی و مشتری فراهم میشود. ریسک این سطح در خدمات بانکداری الکترونیک بیشتر از شیوه سنتی است و به ابزارهای مناسبی برای کنترل دسترسی کاربران به شبکه بانک نیاز دارد.تراکنش: در این سطح، مشتری قادر است با استفاده از یک سیستم امنیتی کنترل شده، فعالیتهایی از قبیل صدور چک، انتقال وجه و افتتاح حساب را انجام دهد. این سطح از خدمات بانکداری الکترونیک، از بالاترین سطح ریسک برخوردار است
اسلاید 6: روابط عمومی بانک رفاه - خراسان رضوی
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.