کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری دانشگاه پیام نور

modirit-bazar-9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری دانشگاه پیام نور”

بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری دانشگاه پیام نور

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2فهرست

اسلاید 3: 3فصل اولمفاهیم مدیریت بازار

اسلاید 4: 4هدف کلیهدف کلی این فصل آشنایی دانشجو با مفاهیم اساسی، اهداف و فلسفه های مدیریت بازاریابی و همچنین شناخت وظایف مدیران در مؤسسات می باشد.

اسلاید 5: 5هدف های رفتاریاز دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند:مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد.بازاریابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاریابی را توصیف نماید.وظایف مختلفی را که مدیران بازاریابی مؤسسات ایفا می کنند، توضیح دهد.فرق اساسی فلسفه های موجود درمدیریت بازاریابی را بیان نماید.اهداف نظام بازاریابی را نام برده و هر یک از انها را تجزیه و تحلیل نماید.

اسلاید 6: 6مفاهیم اساسی بازاریابیبازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.

اسلاید 7: 7مفاهيم اساسي بازاريابي

اسلاید 8: 8

29,999 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید