صفحه 1:
بازاریابی

صفحه 2:
تعریف بازاریابی ‎op ere S‏ بازاريابى رابه معنى فروش 52000 میدانند درحالی که مفهوم بازآربابی فرارار فروش وتبلیعات اس = ۳۳۳ هنرپیداکردن مشتریان بالقوه براى محصولات 00 ده ترين روش ممكن است ‎een‏ ا ا ل ل 1ن ‎٠»‏ محصول ‎٠‏ قيمت :۳ و ‎

صفحه 3:
— دعامل عمده برای تقسیم مردم به گروههای مختلف ازنظربازاریابی سن (جامعه مصرف کر هرمحصول پاخدمات 0[ سنی مختلف داشته باشد طبقه اجتماعی :بازارقشرمرفه ومحروم وفقیر متفاوت است 0 Ded eh ee SOBEL he ‏ا ل ل‎ ۳ 1

صفحه 4:
۰ برایرشناخت بازارومشتریان دوئوغ تحفیق وجوددارد "الف )تحفيى _ميدانت : ب إن تحقيق آولبه باأضلى نيزم كود كه رای را رال كرداورق eC rece nS try 6 ای رای ال ی ی من ‎noise elise‏ ‎٠‏ اطلاعات رورامد ومناسب يدست مى ايد الات ا ا * نظرسنجى يستى واينترنتى ا 0000 با 00 ۶ صرف زمان بیشتر

صفحه 5:
»* ب ) تحقيق كتابخانه اى: تحقيق ثانويه ياانتشار يافته نيزميكويندوايتفاده ازنتايج 0 و ‎oC repre re oer ag‏ * روزنامه ها ‎ower orn) re eb) eee] Rel Tobby‏ ا 1 وموسسات پژوهشی وشرکنها وموسسات متفرقه ورقیب * مزاياى تحقيق كتابخانه اى : ‎٠‏ ارزان بودن .راحتى وهميشه دردسترس اا ا ا 0 ا ا ا ا 2 ا * بهترين نوع تحقيق تحقيق اوليه است جراكه دراين نوع تحقيقات اطلاعاتى بدست میاوریم که رقبابه ان دسترسی ندارند

صفحه 6:
ابزارگرداوری اطلاعات تحقیقات بازاریابی ا ‎Sree et‏ وموثرترین ابزارجمع اوری اطلاعات ‎٠‏ 1) ببينيدكه بدنبال جه نوع اطلاعاتى هستيد ؟ ‏ا ا ا 00 ‏۶ بین سوالات بسته وبازتعادل ایجادکنید(سوالات بسته جوابهای خاص 2 وسوالات باز امکانکپاسخ ‎as Wolo‏ سوالات ‎ud, olijek‏ وبه طورمبسوط راميدهند) ‏* پرسشهاراواضح وروشن وبدون ابهام طراحی کنید ‎۱ terprar’] Br] (SUS wo) Feo] kes it ‏© اول جه 2 ورلغ] رما ناكرا كطة كر مشكلت نذا نشت ذم كدو ريك انا د ‎

صفحه 7:
* فانون اول:بازارمحورباشید نه محصول محور ‎OP‏ )1 ا ا ا ا ا لك توليدميكنند ۰ محصول مجور 00 جدیدتولیدمیشود وسيس به فروش میرسانند ‎٠‏ قانون دوم:به اجزاى محصول خودتوجه بيشترى كنيد ‎٠‏ طراحى محصول كه متناسب باهدف ان باشد ‎٠‏ درعرضه محصول بايدتنوع ايجادكرد ‏* قانون سوم: منحنی عمرمحصول خودرابشناسید و و اه تب را اي تا پا ی و ‎ek | Pam ager‏ شوه 1 ‎i [de tae‏ ‎

صفحه 8:
اشباع رام اندازی

صفحه 9:
* قیمت :تنها عنصرباز اریابی است که درامدایجادمیکند 95 ا ۱ ای سک رت ان سا را ۱ erat Ange pC) Pee oO VNC RECIPE Stn Pemgr ee ‏برای ان محصول کاهش پیدامیکند وبرعکس‎ ٠دودليل‏ مهم براى تقاضا: 6 ا ل ا ‎Pel Pt Eve‏ ‎an‏ چراکه درمقایسه بامحصولات مشابهی که میحرندارزان ‎Se‏ تعدادبیشتری ازان رامیخرند

صفحه 10:

صفحه 11:
BVP Be TENT Pe SEG] LGVKSH Pre Cmown) ML PUPP Ue et an ‏*قانون عرضه: هرچه قیمت محصول افزایش یابد‎ ‏بت نيزافزايش مى يابد وبر‎ ‏سس‎ 5 1 orn ‏کمترسودخوهنیر تفایر این‎ ao yf aris yd ‏سود بد رد‎ Ra Kee) ‏محصولات بيشترخواهدشد‎

صفحه 12:
مقدا مقدار بالا در قیمت بالاه مقدار پیشتری +عرضه مي شود Solus قیمت کمتری عرضه می :شود مقدار

صفحه 13:
تعادل:: نقطه اى است كه توليدكنندكان ومصرف كنندكان بران توافق ذارند توليدكننده كان ميخواهندمحصولاتشان رابه بالاترين قيمت بفروش برسانند درمقابل مصرق کنندگان میخواهندمحصولات موردنیازشان رابه قیمت پایین تری بخرند 9 ite Cpe mr ‏ا ا ا‎ 7-t 9) aod 51 Roger intge array f PUmegrr Covet RU Carta SVG epee rey rn | Pe Cg lee) ‏قادرندقيمت محصولات رابالاببرند‎ alana ‏رادارند درنتیجه‎ ‏ار‎ 0 Pere PEUpC TY YE SEO USNC SC sP MT) BrnG Ler eer) مجبورندقيمت رايايين بياورند يس توليدكنندكان ومصرف كنندكان كالا درموردتوليد وقيمت توافق ميكنند كه به ‎C) CORO)‏ ا 0

صفحه 14:
عرضه تعادل جایی است که و ی تست را .قطع کنند تعادل تقاضا مقدار مقدار تعادلی

صفحه 15:
روشهای قیمت گذاری و 1 اگرمحصولی ‎YlSriiS rugs So Vqiore asLito‏ 0 ‎a ee ppr ree roe’)‏ و كذارق کار میشود 5روش مختلف برای محصول دراین روش ل ا 1 قيمت كذارى نفوذى: شركت براى واردشدن به بازارنرخ كالارابايين تر ازحدمعمول ان تعيين ميكند ويس ازجدب مشترى قيمت رابالاميبرد ‎lpreriyy) ane‏ ا ل 7 20 LIEV E) ‏قیمت گذاری گران: برعكس قيمت كذارى نفوذى است براى رسيدن‎ - ۰ ‏س نیست‎ ۱ 1۳۳ UePy ‏به حداكثردرامد‎ ‎epee‏ درامدبالایی دارند كهدقيمت محصول برايشان بى اهميت ا ا * ‎eM if pe eed (Perera‏ ۳ ‎ ‎

صفحه 16:
ا ا ‎tiene‏ ا ل ا ا ‎Roun]‏ ۱ قيمت يايين ترى رابراى محصولات انتخاب ميكنند وميدانندكه رقيبانشان نمی ۳۳9 52-0 مشابهى محصول 7 20000 رقيبشان راازدورخارج ميكنند وقيمت رابالاميبرند كه يىك روش غيرقانونى است * تفاوتش باقیمت 2000 نفودى:درنفوذى شركت براى اولين ‎Pty] hCmornt pone) rete) bl SSI Ey] F‏ ۱ وبراى حدف رقيب ازبازارازاين استراتزى استفاده ميشود ‎٠‏ 4- تبعيض درقيمت: دراين روش شركت كالاى واحدى راباقيمتهاى متفاوت به مشتريان مختلف ميفروشد (تخفيفات ‎eels‏ ازافراد درسينما 0 ‏۰ - قیمت گذاری باتوجه به رقیب: دراین 0 بخاطرشباهت کالا باكالاى ا ‎aw argil i fe)‏ 3 ومشابه ‎Se ae‏ ‎Stet wn | (Marcon |‏ ا ‎Arbre tor) rraerire PED) LSUn et pra‏ نباشد(قیمت نفت)

صفحه 17:
*٠ب)‏ قيمت كذارى بالاترازهزينه لد شرکتوی که ‎reD)‏ ۱9| رقیبی نداشته باشندقيمت محصول ياخدماتشان رابيشترازهزينه ى واقعى ان تعيين ميكنند ا ا ا 0ك روش اول:حساب ند كنيد توليدمحصول چقدرهزینه برده است وسيس درصدى رانيزبه قيمت اضافه كنيد 00 0 ‏ا ا 2 ا‎ ug) يس ازان سودنهايى موردنطر رابه ان اضافه كنيد

صفحه 18:
توسعه- ‎ou‏ سین RSH 2 ‏ا ال ا ا‎ en hearer pes ‏دلايل تبليع شركتها:‎ ‏1-آگاه کردن مصرف کنندگان ازوجودتولیدات(محصول-خدمات)‎ جدید ا 1 3- متقاعدکردن مصرف کنندگان به خریدمحصولات خودبجای خریدازرقیبان 4' بهبودتصوروديدنسبت به كسب وكارموردنظر

صفحه 19:
‎er ySs prooiul oS els aSul sly‏ ی ا ا بهوعوامل زیربستگی دارد: ‏1-مخاطبان موردنظر(اگرمصرف کنندگان افرادمسن وکهنسال هستندتبلیع درسینماموثرنخواهدبود) ‎oy‏ 1۱ درس اسر ور طرف میشود تبلیع هم ‎tn ynenopre- mt grr Cid -wiprele‏ 10[ ‎eA Ce pence pte MCSE Rr ley pier] DC oT Ieee Ot) evi CH ECC TVG Brrr) ‏ميتوانيم داشته باشيم‎ ‏انواع تبليعات: 1 ومخاطب تصمیم میگیردبخردیانه ‏متقاعدكننده:صاحبان كالا ياخدمات سعى ميكنند مخاطبان راقانع كنند كهوبدون ‏و ‎Poppet Pe mc prion‏

صفحه 20:
توسعه بااستفادهدازرسانه های تب ۰ - تلویزیون * مزایا: میلیونهامخاطب رازیرپوشش قرارمیدهد * علاوه برمردم عادى كروههاى ويزه اى رابابرنامه هاى خاص زيريوشش قرارميدهد 0 Coy راديو م ا ا ل ا ‎Aree‏ ‏۳ * معایب:چون فقط صداست تعدادشنوندگان را ۰ 3- روزنامه ‎ly‏ ومجلات 1 cane > lain >

صفحه 21:
1 مزايا:تاثيرديدارى بالايى دارند ومذتهاى .طولانى ميتوانند درمكانى بماننذ 1 ازمردم قراربگیرند معایب:به علت کنارجاده بودن رانندگان ورهگذران فقط مدت زمان خیلی کم انهارامیبینند بحاظردرقراركرفتن درمعرض| افتاب بادهاى شديد وياران ورف اسيب يديريد 5-سينما اد العاده اى دارد وميتوان ازطريق فيلمهاى مختلف قشرهای گوناگون زیادی رازیرپوشش 56 ‎ee‏ کر را را سر ار را ‎cisco oe Petree res‏ از ‎eer actin a per Ep MES} ‎fovre eared e Ret eae COOL. Lee Meee cr ‏ا‎ ‏معایب: چشم پوشی راحت افراد‎ ‏7 سایتهای اینترنتی ‎neti‏ را ار را ‎Reh Fe eee 10‏ ۱ لك سار ل | 1 ‎Be EEDA OS | (een eee ۱ £ ۱ 0 |, Sek ee‏ ‎

صفحه 22:
توسعه کسب وکار- توسعه فرو ٠براىك‏ بهبودفروشس 6روش عمده وجوددارد كه به اين : توسعه, توسعه درمجل فروش ‎er‏ ا ا 2102 محصول درمحل فروش به وقوع می پیوندد که عبارننداز: و ۱ *-تخفیف درفروش ۱ 00 » 5- ازمايش محصول 00 ee Bee sti oe

صفحه 23:
0 محصولات به فروش میرسد ۰- محصول چگونه بدست مشتری میرسد 2- درکجافروخته میشود ل توزيع محصولات: ۳ 0 i ‏بصورت غيرمستقيم است‎ 4ردو٠‎

صفحه 24:

صفحه 25:
کانالهای توزیع محصول 1- تولیدکننده- عمده فروش-مصرف کننده اکرمصرف کندگان محصولات راازعمه فروتان به صورت مستعيم برد برای تولیدکنرن محصول پرتاحده ‎Bee ee acme Leer‏ مزايا رل را را را مبفتد مایت ‎Ra STeaN PCO Ir ed eres) Pee]‏ ۱ 2 ولي د كتيده عمده ۱ ‎TON eee‏ 0000 مزایا برای تولیدکننده مثل روش اول مزایایی دارد وعلاوه بران خرده فروش نیزباخریدمحصولات سودمیکند وخرده فروشان متحمل ريسك نميشوند rene)

صفحه 26:
۰ 3- تولیدکننده- خرده فروش- مصرف کننده ‎COL MST Ser ST Sei‏ ا ا | استفاده قرارمیگیرد ۱ رادرباره کالادریافت میکند ‎leo *‏ :براق خرده فروشان سخت اسثت كه كالاهاى زيادى رانكهدارى كنند ‏ا ال را ‏* درحال حاضرباتوجه به ييشرفت تكنولوزيكى وعلمى اين روش متداول است( فروش ا پست واینترنت) ‏* اين روش توزيع سريعترين راه رسيدن محصول بدست مصرف كننده است ‏* برای مصرف کنندگان نیزارزانترین راه دسترسی به کالاهاوخدمات موردنطرشان هست ‏* معایب و

صفحه 27:
— 0 *مکان فروش *علاوه برروش توزیع محصول محل فروش ان نیز ۱ ee IR oor ee) ‏محل‎ sly ‏ازتوليدكنندكان محصولات‎ 2000 92200 ‏آهمیت بیشتری قایل‎ *قرارگرفتن تولیدکنندگان لوازم ارایشی وبهداشتی کهکالاهای تولیدیشان جزوكالاهاى ۳۹ هست قراركرفتن 000 درکنارفروشگاه موادگوشتی وماهی جنذان 21 بيست

39,000 تومان